Web Analytics Made Easy - Statcounter

کوژاک شک ندارد که هندرسون دروازه بان شماره ۱ آینده منچستریونایتد است. 

توماژ کوژاک معتقد است که دین هندرسون در زمان مناسب فرصت نشان دادن خودش در منچستریونایتد را به دست خواهد آورد. 

به گزارش طرفداری و به نقل از میرر، دروازه بان انگلیسی شیاطین سرخ در جریان شکست ۲-۱ شب گذشته تیمش برابر شفیلد یونایتد بار دیگر روی نیمکت قرار گرفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دروازه بان در دوران حضورش در شفیلد یونایتد عملکرد خیره کننده ای داشت ولی در بازگشت به اولدترافورد نیمکت نشین داوید دخیا شده است که طی دو سال اخیر نمایش های پر اشتباهی از او دیده ایم. حال یکی از دروازه بان های پیشین شیاطین سرخ در مورد آینده هندرسون گفته است:

او دروازه بان جوانی است ولی بر حسب تصادف آنجا حضور ندارد. به او هم فرصت می رسد چرا که از اعتماد اوله (گونار سولسشر) برخوردار است. او باید راهی به ترکیب اصلی تیم پیدا کند. هندرسون به تجربه نیاز دارد. او دوران خوبی را در شفیلد سپری کرد ولی منچستریونایتد فرق می کند؛ اینجا صحبت از مسابقات بین المللی است و فشار کاری هم بسیار بالاست. دروازه بانی کار بسیار سختی است. در گذشته نام های بسیار بزرگی در این پست داشتیم. دین آینده باشگاه محسوب می شود. به هندرسون هم فرصت می رسد. وقتی که فرصت مناسب فرا برسد، سرمربی از او استفاده خواهد کرد.

اخبار داغ 

درخواست خانواده میناوند از مردم: داغ مهرداد را تازه و تکرار نکنید روزهای سخت علی انصاریان در بیمارستان ناگفته ها از علت فوت مهرداد میناوند / پزشک او چه گفت؟ + فیلم تتلو تصویر بدون لباس خواهر و مادرش را تتو کرد + عکس اوله گونار سولسشر: داور تصمیمات نادرستی گرفت ولی ما باید به راه مان ادامه بدهیم تاثیر تفکرات توماس توخل در اولین بازی چلسی؛ 887 پاس و 79% مالکیت توپ

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۳۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل آنتونی به برنلی (منچستریونایتد 1-0 برنلی)

آنتونی گل اول منچستریونایتد را به ثمر رساند.

دانلود (1.3MB)

دیگر خبرها

  • منچستریونایتد حراج تابستانی راه می‌اندازد: شیاطین سرخ در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • مایک منیان و تردید در مورد آینده‌اش در میلان
  • فرصت سوزی عجیب کریس وود مقابل دروازه منچسترسیتی (ناتینگهام فارست 0-1 منچسترسیتی)
  • برونو فرناندز پیروزی منچستریونایتد را دزدید (عکس)
  • یک موقعیت استثنایی دیگر به خطا رفت
  • برد خفیف النصر در شب فرصت‌سوزی‌های رونالدو
  • ببینید | منچستریونایتد - برنلی
  • گل آنتونی به برنلی (منچستریونایتد 1-0 برنلی)
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • عصبانیت طرفداران منچستریونایتد از اظهارات تن هاخ: فصل بعد هم خبری از قهرمانی نخواهد بود!