Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرمزها در حال سرمایه گذاری روی آینده خود هستند. 

وین رونی تایید کرد که کید گوردون پس از رد کردن پیشنهاد تمدید قرارداد دربی کانتی، در آستانه انتقال به لیورپول قرار دارد. 

به گزارش طرفداری و به نقل از میرر، گوردون ۱۶ ساله در تاریخ ۲۹ دسامبر در جریان برد ۴-۰ دربی مقابل بیرمنگام از نیمکت وارد زمین شد تا اولین بازی خودش را برای این تیم انجام بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 حالا رونی در جدیدترین مصاحبه اش تایید کرده است که این بازیکن قصد تمدید قرارداد با دربی کانتی را ندارد و همین شانس پیوستن او به لیورپول را افزایش می دهد. 

لیورپول در تلاش است تا این هافبک تهاجمی را به عنوان یک کار آموز جذب کند و سپس زمانی که او ۱۷ ساله شد، یک قرارداد حرفه ای به او پیشنهاد بدهد. گوردون که عده ای سبک بازی او را با محمد صلاح مقایسه می کنند، سال گذشته جایزه بهترین بازیکن آکادمی دربی کانتی را از آن خود کرد. 

اخبار داغ 

درخواست خانواده میناوند از مردم: داغ مهرداد را تازه و تکرار نکنید روزهای سخت علی انصاریان در بیمارستان ناگفته ها از علت فوت مهرداد میناوند / پزشک او چه گفت؟ + فیلم تتلو تصویر بدون لباس خواهر و مادرش را تتو کرد + عکس اوله گونار سولسشر: داور تصمیمات نادرستی گرفت ولی ما باید به راه مان ادامه بدهیم تاثیر تفکرات توماس توخل در اولین بازی چلسی؛ 887 پاس و 79% مالکیت توپ

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دربی کانتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۳۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی لیورپول 4-2 تاتنهام (لیگ برتر انگلیس 2023/24)

لیورپول و تاتنهام در چارچوب هفته سی و ششم لیگ برتر به مصاف هم رفته بودند که شاگردان یورگن کلوپ این بازی جذاب را با برتری 4-2 به پایان رساندند.

دانلود (75MB)

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی لیورپول 4-2 تاتنهام (لیگ برتر انگلیس 2023/24)
  • (ویدئو) خلاصه بازی لیورپول ۴ - ۲ تاتنهام؛ انتقام بازی رفت گرفته شد
  • گل های بازی لیورپول 4-2 تاتنهام (لیک برتر انگلیس 2023/24)
  • ببینید | خلاصه بازی لیورپول ۴ - تاتنهام ۲
  • خیلی نگرانم فن دایک به رئال برود!
  • اقدام جالب آرتتا: پدیده 14 ساله در تمرین آرسنال
  • هدایای ویژه الساندرو دل پیرو برای همکارانش؛ میکا ریچاردز: به امضای قرارداد مدلینگ خودم نزدیک شدم / زیرنویس فارسی
  • عیدی: حیف شد 3 امتیاز از دستمان رفت
  • شادی ممنوع برای باقری در دربی خانوادگی
  • ۱۰ نکته از دربی دیده نشده هفته ۲۵ لیگ برتر