Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@08:55:35 GMT

دلیل بی‌برقی ماه پیش بخش رودبنه چه بود؟

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۳۴۰۸۳

دلیل بی‌برقی ماه پیش بخش رودبنه چه بود؟

بهمن داراب زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به قطع مقطعی برق مشترکان در بخش رودبنه لاهیجان اظهار کرد: دلیل قطعی برق مشترکان بخش رودبنه از سوی شرکت برق منطقه‌ای گیلان نبوده است.

وی در تشریح دلایل قطعی برق مشترکان رودبنه ای، افزود: برق مشترکین منطقه رودبنه از طریق فیدر ۲۰ کیلوولت رودبنه از پست فوق توزیع لاهیجان یک تأمین می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان با بیان اینکه فیدرهای ۲۰ کیلوولت سوخته کوه از پست فوق توزیع آستانه بافاصله تقریبی هوایی حدود ۶ کیلومتر و فیدر ۲۰ کیلوولت سوخته کوه از پست فوق توزیع چمخاله در حدود ۲۰ کیلومتر به‌عنوان فیدرهای پشتیبان هستند، گفت: تغذیه این منطقه هیچ‌گونه ارتباطی با فیدر های ۲۰ کیلوولت پست فوق توزیع شهید انصاری لنگرود ندارد.

داراب زاده با بیان اینکه بررسی‌ها نشان داده که هیچ‌گونه خروج خودکار یا اضطراری بر روی خطوط یا پست‌های فوق توزیع گیلان در پنجم دی‌ماه در منطقه رخ نداده، افزود: خروج اضطراری یا خودکار بر روی خطوط پست‌های فوق توزیعی که منجر به خاموشی روی فیدرهای ۲۰ کیلوولت شود گزارش نشده است.

وی با بیان اینکه در تاریخ پنجم دی‌ماه، فیدر ۲۰ کیلوولت رودبنه از پست لاهیجان یک در ساعت ۴:۲۰ صبح بااتصالی قطع و پس از مانور برق‌دار نشده است، تصریح کرد: قطعی فیدر های ۲۰ کیلوولت در حوزه مانوری شرکت توزیع برق گیلان بوده لذا خاموشی به وجود آمده متوجه برق گیلان نبوده است.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

منبع: فارس

کلیدواژه: گیلان برق لاهیجان رشت مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان ۲۰ کیلوولت پست فوق توزیع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۴۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی طرح اولیه هایپرخودروی برقی EXE ۱۸۱

شرکت ام‌جی موتورز طرح اولیه هایپرخودروی برقی EXE ۱۸۱ را در نمایشگاه اتومبیل پکن ۲۰۲۴ میلادی معرفی کرد. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شتاب این خودرو 1.91ثانیه از صفر به 100کیلومتر بر ساعت می‌رسد. EX 1 با الهام از جت‌های جنگنده همراه دو چتر نجات ساخته شده است.

ام جی موتور حداکثر سرعت خودرو 257 مایل بر ساعت دارد و طرح اولیه این خودرو برقی در راستای محصولات پرسرعت و نوآورانه شرکت است که قبلا تولید شده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پست برق ۱۳۲ ‌کیلوولت‌ شاهد بهبهان برق‌دار شد
  • رهاسازی آب سد سفیدرود از صبح ۱۶ اردیبهشت ماه
  • عرضه خودروهای وارداتی از ۱۶ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • برق برخی مناطق ۷ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • پخش و توزیع ۱۱۰ تن آسفالت درمنطقه۲ اراک
  • توزیع ۱۴ هزار تن آسفالت در معابر شهری تبریز
  • توزیع ۶۶ هزار تذکره در دایکندی
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان
  • معرفی طرح اولیه هایپرخودروی برقی EXE ۱۸۱
  • بازدید وزیر نیرو از پست‌های ۴۰۰ کیلوولت برق باغستان کرج و چهارباغ