Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا گفت: آنچه تاکنون انجام داده ام در جهت متوقف کردن خسارت‌های ناشی از اقدامات ترامپ بوده است.

بر این اساس، بایدن در مراسم امضای دو فرمان اجرایی گفت: از زمانی که ما فاصله فیزیکی را رعایت کرده ایم به نظرم می‌توانیم ماسک را از صورت خود برداریم و خیلی مختصر صحبت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من می‌دانم که تیم بهداشتی به شما در این رابطه اطلاع رسانی کرده است. راه آسان و سریعی برای توضیح این موضوع برای ما وجود داشته است.

وی افزود: این هفته یک هفته پرمشغله بود و من چندین فرمان اجرایی برای مقابله با همه گیری، بحران آب و هوایی و اقتصادی و همچنین تقویت برابری نژادی امضاء کرده ام. اما من امروز می‌خواهم که فرمان‌های اجرایی را امضا کنم که اصولا بهترین روش برای توضیح آن‌ها جبران خسارت‌هایی است که ترامپ وارد کرده است. موضوع جدیدی امروز به جز احیای طرح بهداشتی مقرون به صرفه و احیای طرح بیمه مدیکید نیست. این موضوع قبل از اینکه ترامپ به قدرت برسد هم وجود داشت. اما او آن را تغییر داد و آن را از دسترس همگان دور و بسیار پرهزینه کرد و دسترسی مردم را که شایسته استفاده از آن بودند دشوار کرد.

بایدن تاکید کرد: دومین فرمان اجرایی که من می‌خواهم امضاء کنم تغییر آن چیزی است که رئیس جمهور پیشین انجام داده است و با امضای آن اقدامات مایوس کننده رئیس جمهور پیش از من در حمله به زنان خنثی می‌شود. ما به مبارزه خود با کرونا با دسترسی بیشتر و موثر آمریکایی‌ها به امکانات درمانی ادامه می‌دهیم.

وی افزود: لذا این کاری است که من میخواهم انجام دهم. من هنوز هیچ قانونی جدید یا جنبه‌هایی از آن را ارائه نکرده ام. هر آنچه من اکنون انجام می‌دهم در جهت خنثی سازی و ابطال دستورات اجرایی رئیس جمهور پیشین است. نخست من قصد دارم در اینجا طرح بیمه درمانی مدیکید را تقویت کنم. ما باید آن را تقویت کنیم تا همه به این بیمه در میانه همه گیری کرونا دسترسی داشته باشند. فرمان اجرایی دوم که من قصد امضای آن را دارم به موضوع حفاظت از سلامتی زنان در خانه و خارج از خانه مربوط می‌شود. بر این اساس موانعی که دسترسی زنان را در رابطه با زاد و ولد به بیمه درمانی دشوار می‌کرد از بین می‌رود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جو بایدن دونالد ترامپ همه گیری کرونا فرمان اجرایی رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۴۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش ۶ ساعته نجاتگران هلال احمر برای دسترسی به فوتی ارتفاعات شیخ حمزه لو پلدشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:ساعت ۱۳:۰۸ دقیقه روز دوشنبه ۱۱اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ درخواست فوریت‌های پزشکی جهت دسترسی به فوتی در ارتفاعات شیخ حمزه لو پلدشت به مرکز کنترل عملیات هلال احمر استان گزارش شد.   وی افزود:نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان پلدشت بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.   محبوبی افزود:پس از ۴ ساعت صعود در ارتفاعات و جستجو، نجاتگران به فوتی دسترسی پیداکردند و بعد از انتقال به پایین دست، فوتی تحویل مراجع ذی صلاح شد.   وی گفت:فرد فوتی پسر ۲۰ ساله بود که برای جمع آوری گیاهان کوهی به ارتفاعات صعود و بر اثر افتادن از صخره جانباخته بود

دیگر خبرها

  • ایجاد یک میلیون و ۲۰۰ هزار فرصت شغلی در سال گذشته/ تلاش برای احیای واحدی‌های راکد
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • تلاش ۶ ساعته برای دسترسی به فوتی ارتفاعات پلدشت
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • تلاش ۶ ساعته نجاتگران هلال احمر برای دسترسی به فوتی ارتفاعات شیخ حمزه لو پلدشت
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • انتقاد بایدن از ترامپ در مهمانی در کاخ سفید