Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت الاسلام امیر قلی جعفری نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی در شورای اداری شهرستان توسعه بخش کشاورزی را از مهم‌ترین راهکار‌های افزایش اشتغال، کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی دانست و افزود: با توجه به خشکسالی‌ها و کمبود منابع آب، باید با افزایش سطح زیرکشت گلخانه‌ها نسبت به رفع مشکلات شهرستان بروجن و دستیابی به توسعه پایدار در این شهرستان اقدام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او توسعه صنعت را از راه‌های رسیدن به توسعه همه‌جانبه و پایدار شهرستان بروجن دانست و یادآور شد: تکمیل چرخه فولاد با ۸۴ درصد پیشرفت فیزیکی در سال آینده می‌تواند تحقق به این مهم را تسریع کند.

بیشتر بخوانید

سه روستا و یک شهر در شهرستان بروجن به مناطق بدون بیکار تبدیل می‌شود

جعفری اضافه کرد: در همین راستا ضمن حفظ وضعیت موجود، نباید اجازه دهیم صنایع فعال استان و شهرستان بروجن تعطیل شود.

او ادامه داد: مسئولان دستگاه‌های اجرایی در سطح استانی و شهرستانی باید برای عبور از شرایط سخت کنونی همت و تلاش مضاعف داشته باشند.

جعفری تصریح کرد: تمامی مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید برنامه سال ۱۴۰۰ خود را اعلام و ارائه کنند.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: توسعه بخش کشاورزی افزایش اشتغال رونق اقتصادی کاهش نرخ بیکاری شهرستان بروجن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۴۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقای سایت تلفن همراه روستای مزرعه میر‌ها شهرستان اردکان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد، از ارتقای سایت تلفن همراه روستای مزرعه میر‌ها شهرستان اردکان به فناوری نسل سوم موبایل خبر داد و گفت: با اجرای این طرح، جمعیتی بالغ بر ۸۵ نفر (۳۰ خانوار) از پوشش تلفن همراه و اینترنت پرسرعت همراه با کیفیت و پایدار برخوردار شدند.    اکرم فداکار مدیرکل ICT استان یزد با اعلام این خبر گفت: در راستای بهینه سازی پوشش ارتباطات روستایی، از طریق ارتقای فناوری سایت موبایل به نسل سوم با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، جمعیتی بالغ بر ۸۵ نفر (۳۰ خانوار) از اینترنت پرسرعت همراه پایدار و باکیفیت برخوردار شدند.    فداکار افزود: از همراهی نماینده مردم شهرستان اردکان در مجلس شورای اسلامی، مساعدت مجری کشوری و تیم توسعه ارتباطات روستایی و همکاری دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، همت و تلاش همکاران مخابرات منطقه یزد و سایر مسولین استانی و محلی که زمینه بهبود کیفیت سرویس ارائه شده به مردم این روستا‌ها را فراهم کردند قدردانی می‌کنم.

دیگر خبرها

  • درآمد مردم لرستان افزایش یابد/ رفاه اجتماعی را ارتقا دهیم
  • فرصت توسعه صادرات محصولات و ماشین‌آلات کشاورزی به ترکمنستان
  • رزن و درگزین باید با مشارکت مردم از کشاورزی به سمت صنعتی شدن برود
  • از امروز به فکر تابستان دریاچه ارومیه باشیم
  • جلوی مازوت‌سوزی باید گرفته شود
  • فرصت ایران و امارات برای دستیابی به بازارهای شمال و جنوب و رونق ترانزیت 
  • ◄ فرصت ایران و امارات برای دستیابی به بازارهای شمال و جنوب و رونق ترانزیت
  • ارتقای سایت تلفن همراه روستای مزرعه میر‌ها شهرستان اردکان
  • تحقق جهش تولید و افزایش اشتغال با ایجاد زنجیره ارزش محصولات کشاورزی
  • مدیرکل اقتصادی استانداری، از سرمایه‌گذاری ۱۰ هزار میلیارد ریالی چین در بخش کشاورزی مازندران خبر داد