Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-05-07@11:49:08 GMT

احیاء ۵۰ واحد دامی در شهرک چگنی

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۳۴۸۲۹

معاون روابط کار وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی گفت: ۵۰ واحد دامی در شهرک دام چگنی با حمایت صندوق کارآفرینی امید احیا خواهد شد.

حاتم شاکرمی ظهر امروز در بازدید از شهرک دام شهرستان چگنی، اظهار داشت: با حمایت صندوق کارآفرینی امید کشور، واحدهای شهرک دام شهرستان چگنی با تمام ظرفیت فعال خواهد شد؛ همچنین از محل منابع صندوق کار آفرینی امید تا پایان سال منابع مالی مورد نیاز جهت افزایش و بهره‌برداری از ظرفیت کامل واحدهای شهرک دام چگنی تامین خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بان اینکه در حال حاضر شهرک دام شهرستان چگنی با ظرفیت ۳۰ درصد فعال است، افزود: ۳۵ درصد از واحدهای شهرک دام مشکل سرمایه در گردش و ۱۶ واحد مشکل سرمایه ثابت دارند که در مجموع ۵۰ واحد در این شهرک با حمایت صندوق کارآفرینی امید احیا خواهد  شد و ظرفیت این شهرک را کامل خواهیم کرد.

مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید کشور نیز در این بازدید عنوان کرد: تلاش می شود با حمایت های لازم، واحدهای فعال و نیمه فعال را با حمایت مالی البته با توجه به نوع نژادی دامی که خریداری می شود با هدف بهره وری شیر بیشتر که توجیه پذیر باشد، در دستور کار قرار دهیم.

وی بیان کرد: تامین خوراک دام به صورت یکپارجه برای واحدهای مستقر در شهرک دام و سرمایه در گردش لازم در اختیار آنها قرار گیرد تا بتوانند خوراک دام خریداری و به نسبت سرانه دام ها در اختیار دامدارها قرار دهند تا ظرفیت شیر تولیدی شهرک افزایش یابد نیاز شرکت منطقه ای پگاه را تامین کند.

اصغر نورالله زاده تصریح کرد: ضروری است تا در این شهرک زیر ساخت های مورد نیاز از جمله خدمات دامپزشکی، مشاوره های لازم، نوع نژاد دام ها و خدمات جمع آوری شیر، بازاریابی و خرید خوراک دام مد نظر قرار گیرد.

وی با بیان اینکه این شهرک باید به صورت تجمیعی فعالیت کند گفت: این شهرک باید خوراک دام را یکپارچه و با کیفیت خریداری کند و به نسبت دام ها در اختیار دامدارها قرار دهد و این ضعفی است که باید برطرف شود.

مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید کشور با اشاره به ضرورت راه اندازی تعاونی در این شهرک تصریح کرد: سرمایه در گردش به شرط ایجاد یک تعاونی داده می شود که خوراک دام را خریداری کند و به نسبت تعداد راس، سرانه در اختیار آنها قرار دهد؛ در مجموع زیر ساخت خوبی انجام شده و امیدواریم در خرید نوع دام و خرید علوفه، ساز و کار تعیین شده ای مد نظر باشد تا بتواند این شهرک حداکثر بهره وری را داشته باشد.

نورالله زاده خاطر نشان کرد: ۱۱ واحد راکد و ۳۰ واحد نیمه فعال در این شهرک وجود دارد که در مجموع ۵۰ واحد نیاز به حمایت دارد.

برچسب ها: شهرک چگنی ، دامداری ، گاوداری لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000MDa

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: شهرک چگنی دامداری گاوداری صندوق کارآفرینی امید صندوق کار خوراک دام شهرک دام ۵۰ واحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۴۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: در سال ۱۴۰۲ با نگرش جذب سرمایه‌گذاری خارجی ۱۱ واحد تولیدی با ارزش بیش از ۱۱ میلیون یورو در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان بهره برداری شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد،جعفر فرشچی طوسی در نخستین نشست با هیئت رئیسه انجمن مدیران صنایع خراسان رضوی، اظهارداشت: این میزان سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان برای 218 نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: محل ساخت و فعالیت این واحدهای تولیدی شهرکهای صنعتی " چناران ، کاویان فریمان ، قوچان 2، خیام ، چرمشهر و تایباد" در نقاط مختلف جغرافیای خراسان رضوی است.

فرشچی طوسی با اشاره به شعار سال که رهبر معظم انقلاب اسلامی، بر جهش تولید با مشارکت مردم تأکید نموده‌اند ، عنوان کرد : تمایل سرمایه گذاران خارجی برای سرمایه گذاری در خراسان رضوی نسبت به سالیان قبل افزایش یافته و این ظرفیت های اقتصادی استان باعث شده است که مراودات تجاری از سوی کشورهای همسایه بیشتر شود و تاجران آن کشورها در ایران سرمایه گذاری بیشتری کنند.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی اضافه کرد: تاکنون سرمایه‌‎گذاران خارجی از کشور‌های افغانستان، امارات متحده عربی و کویت ، استقبال خوبی از طرح‌های صنعتی و اقتصادی در استان داشته و با امنیت خاطر سرمایه‌گذاری کرده اند.

وی تصریح کرد: وجود واحدهای صنعتی دانش‌بنیان، صادرات‌گرا و نوع کیفیت کالاهای تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی باعث ایجاد فضای رقابتی میان سرمایه‌گذاران شده که بازاریابی محصولات توسط شرکت‌های مدیریت صادرات در کشورهای مختلف می تواند هزینه‌های بخش تولید را کاهش دهد و بستر گسترده‌تری برای ورود محصولات داخلی خراسان رضوی را به بازارهای بین المللی فراهم کند.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • استقبال دانشگاه آزاد از ایده‌های نو در حوزه کشاورزی، دامی و شیلات
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی
  • اختصاص ۹ همت اعتبار برای صندوق بیماران خاص و صعب‌العلاج
  • اعتبار ۹ همتی برای حمایت ویژه از بیماران خاص و صعب‌العلاج در ۱۴۰۳
  • حمایت‌های صندوق ضمانت صادرات از صادرکنندگان
  • صدور پروانه چرا برای ۶۰۰ هزار واحد دامی در همدان
  • الهلال و النصر دست نیافتنی می‌شوند
  • شهرک صنعتی زرند بازگشایی شد
  • حجازی: از هواداران انتظار حمایت داریم
  • حمایت ماهینی از کاپیتان پرسپولیس