Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس مجلس در بازدید سرزده از شهرک صنعتی شمس‌آباد و گفت‌وگو با صنعتگران برای پیگیری مسائل و مشکلات شهرستان قول مساعد داد و عنوان کردند که مجلس یازدهم با تمام توان برای برطرف کردن معضلات و کبودها تلاش می‌کند. - اخبار استانها -

سرهنگ خداداد کاشفی فرمانده سپاه ناحیه روح الله (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم در ری، با اشاره به حضور سرزده محمد باقر قالیباف در شهرک صنعتی شمس‌آباد اظهار داشت: رئیس مجلس شورای اسلامی به صورت سرزده در شهرک صنعتی شمس‌آباد حضور یافت و در راستای رفع موانع و تحقق شعار جهش تولید از واحدهای تولیدی این شهرک بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این بازدید رئیس مجلس شورای اسلامی پس از شنیدن مشکلات و معضلات موجود صنعتگران دستور پیگیری و احصای مشکلات را توسط کارگروه تخصصی صادر کرد.

فرمانده سپاه ناحیه روح‌الله (ره) در ادامه گفت: قالیباف در جمع مسئولان و صنعتگران شمس‌آباد برای پیگیری مسائل و مشکلات شهرستان قول مساعد دادند و عنوان کردند که مجلس یازدهم با تمام توان برای برطرف کردن معضلات و کبودها تلاش می‌کند.

قالیباف: در کمتر از یک ماه 17 کیلوگرم غنی‌سازی 20 درصد انجام شدتاکید "قالیباف" و "لی‌شو" بر تقویت همکاری‌های تهران-پکنقالیباف: اقتصاد باید به‌دست مردم اداره شود/ به قدرت‌های بزرگ نمی‌توان اعتماد کرد

کاشفی با اشاره به مشکلات صنعتگران ابراز داشت: در راستای منویات مقام معظم رهبری به منظور تحقق شعار جهش تولید در راستای رفع موانع صنعتگران و فعالان اقتصادی جلسات متعددی با اعضای هیئت مدیره و فعالان شهرک صنعتی شمس آباد با محوریت سپاه ناحیه حضرت روح الله (ره) برگزار شد و پس از جمع بندی هماهنگی‌های لازم جهت حضور قالیباف صورت گرفت و شاهد حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در میان صنعتگران بودیم.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرک صنعتی شمس آباد رئیس مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۴۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظام مسائل نواحی شهری قزوین با حضور مدیران مناطق پیگیری می‌شود

نایب رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: نظام مسائل نواحی شهری را با حضور مدیر منطقه و مدیر ناحیه مورد پیگیری قرار می‌دهیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، جلسه کمیسیون شهرسازی، خدمات شهری و شورایاری شورای اسلامی شهر قزوین به ریاست محسن حق‌شناس نایب‌رئیس و با حضور علی‌فرمانی رئیس شورای شهر و ولی چگینی عضو شورای اسلامی شهر قزوین، معاونان خدمات شهری مناطق و مدیران نواحی و شورایاران نواحی عظیمیه و اسماعیل‌آباد، شهید بابایی و اندیشه و با هدف بحث و بررسی مشکلات این نواحی در تالار مردم این نهاد برگزار شد.

محسن حق‌شناس، نایب‌رئیس و رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر قزوین در سخنانی ضمن تاکید بر استمرار نشست با شورایاران نواحی اظهار کرد: یک‌بار مشکلات کل نواحی را مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌دهیم و سپس نظام مسائل نواحی شهری را با حضور مدیر منطقه و مدیر ناحیه مورد پیگیری قرار می‌دهیم.

وی اضافه کرد: همچنین در ادامه مسیر موارد مطرح شده توسط گروه نظارت و پیگیری شورا پیگیری خواهد شد و امیدواریم مشکلات در اسرع وقت رفع شود.

لزوم تعریض جاده قزوین به نجف‌آباد

محمودی شورایار ناحیه اندیشه به بیان مشکلات این ناحیه پرداخت و گفت: ساماندهی جاده اصلی و روکش آسفالت، تأمین روشنایی جاده، درختکاری بوستان، کمبود نیروی خدماتی پسماند، ساماندهی کوچه‌ها و رسیدگی به جداول، کمبود وسیله نقلیه، نصب ست‌های ورزشی در جاده سلامت، وجود افاغنه در منطقه، تعریض جاده قزوین به نجف آباد از جمله مهم‌ترین مشکلات این ناحیه است..

حجت‌الاسلام انصاری شورایار ناحیه عظیمیه و اسماعیل‌آباد هم در سخنانی به تشریح مشکلات این ناحیه از جمله نبود سیستم جمع‌آوری فاضلاب شهری، نبود سالن ورزشی، نبود چراغ روشنایی در مسیر اسماعیل آباد، تیربرق‌های فرسوده در کوچه‌ها، ایجاد فضای سبز و بوستان، توجه به نظافت کوچه‌ها و نظارت بر نخاله‌های ساختمانی پرداخت.

در ادامه جلسه، مسئول ناحیه شهید بابایی و شهید بهشتی در سخنانی به بیان مشکلات این ناحیه از جمله هرس درختان در محلات تابعه این ناحیه، روکش آسفالت در برخی خیابان‌ها و کوچه‌ها، توجه بیشتر سازمان عمران به منطقه، توجه به بهسازی بوستان‌های ناحیه، نظافت سرویس‌های بهداشتی و جدول‌گذاری در سطح ناحیه اشاراتی داشت.

همچنین مافی شورایار ناحیه اسماعیل‌آباد هم در سخنانی ضمن بیان مشکلات این ناحیه از جمله نامشخص بودن حریم رودخانه و جدول‌گذاری و آسفالت آن، تعیین تکلیف کوچه طلاییه و نظارت بر کار تاکسی‌ها خواستار تشکیل جلسات بررسی مشکلات در سطح این ناحیه شد.

به گزارش ایمنا، پس از بیان مشکلات مطرح شده توسط هر کدام از شورایاران نواحی در ادامه هر کدام از مسؤلین نواحی به بیان توضیحات و اقدامات خود در خصوص حل مشکلات این نواحی پرداختند. در این جلسه رئیس و اعضای کمیسیون ضمن بررسی مشکلات نواحی بر لزوم پیگیری با برخی دستگاه‌ها برای برطرف نمودن مشکلات تأکید کردند.

کد خبر 747565

دیگر خبرها

  • بازدید رئیس جمهور از مناطق جنوب غرب تهران
  • دستورات رئیس جمهور برای رفع مشکلات مردم جنوب غرب تهران
  • رئیسی خواستار رفع مشکلات جنوب غرب تهران شد
  • دستور رئیسی برای رفع مشکلات جنوب غرب تهران
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه مشکلات اقتصادی را حل می‌کند
  • نظام مسائل نواحی شهری قزوین با حضور مدیران مناطق پیگیری می‌شود
  • صنعتگران اردبیلی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادرات ایران
  • تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا مشکلات دارویی برطرف شود
  • کنایه رئیس سازمان تأمین اجتماعی به مشاغل سخت! / جدّیت قالیباف به روایت یک عضو جبهه پایداری
  • بازدید سرزده یک تمساح از پایگاه هوایی آمریکا + فیلم