Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-04@08:18:37 GMT

وسعت سرزمینی قرچک نیازمند توسعه است

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۳۴۹۳۲

وسعت سرزمینی قرچک نیازمند توسعه است

حسین نوش آبادی در جلسه با دهیاران و اعضای شورای روستاهای شهرستان قرچک وسعت سرزمینی قرچک را نیازمند توسعه دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ نماینده مردم شهرستان‌های قرچک، ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: توسعه بافت روستاهای قرچک به دلیل درهم‌تنیدگی با شهر، نگرانی‌هایی بوجود آورده که ناشی از تصمیمات غیرکارشناسی انتزاع پاکدشت از ورامین و انتزاع قرچک از ورامین بود که هر دو اقدام به لحاظ تقسیمات کشوری و وسعت سرزمینی به ضرر قرچک تمام شد؛ گرچه جبران این موضوع سخت شده اما باید استانداری و وزارت کشور را با ارائه طرح اصولی و کارشناسی متقاعد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین نوش آبادی در جمع دهیاران و اعضای شوراهای روستاهای قرچک گفت: یکی از برکات نظام، سهیم کردن مردم در اداره امور مربوط به خودشان است؛ لذا باید تلاش کنیم مردم ایمان بیاورند در اداره امور، تقسیم مسئولیت‌ها و حکومت‌داری نقش دارند.

وی ادامه داد: کار و اقدام شوراها مشروعیت و مقبولیت دارد، چراکه جایگاه آنها نهادینه شده و باید برای پیشبرد تمام برنامه‌ها به کمک ادارات و نهادها بیایند.

نوش آبادی بیان کرد: شوراها از جانب مردم وکالت دارند عزم و همت ادارات را تقویت کنند؛ چرا که به فرموده رهبری مشکلات کشور با عزم جهادی و انقلابی مرتفع می‌شود.

نماینده مردم شهرستانهای قرچک، ورامین و پیشوا در مجلس افزود: در سال‌های گذشته روستاهای قرچک از نعمت راه دسترسی مناسب، خانه بهداشت، گاز و سایر امکانات بی‌بهره بودند اما به مدد انقلاب اسلامی، تلاش مسئولان و همراهی مردم روستاها دگرگون شدند، گرچه هنوز مشکلات زیادی وجود دارد که مانع توسعه بیشتر است.

وی ادامه داد: برای برون‌رفت از مشکلات باید دنبال اجرای طرح‌های جدید بود، نه اینکه فقط خود را با مسائل جاری سرگرم کنیم.

نوش آبادی صریح کرد: اصلاح شبکه ریلی و اتصال منطقه به متروی تهران جزو مطالبات اصلی ما بوده که با جدیت پیگیر آن هستیم و لازمه آن نیز اجرای کامل تقاطع های غیرهمسطح محمدآباد و داودآباد است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حسین نوش آبادی نوش آبادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۴۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحشت مردم روستاهای شهرستان بدره از ورود سیلاب

دریافت 4 MB کد خبر 6095813

دیگر خبرها

  • جزییات تقسیم استان تهران: در غرب، شهریار، ملارد، بهارستان و پرند تبدیل به یک استان می‌شوند / در شرق، ورامین، پاکدشت، پیشوا و قرچک یک استان جدید می‌شوند
  • جزییات طرح تقسیم استان تهران از زبان استاندار: در غرب، شهریار، ملارد، بهارستان و پرند تبدیل به یک استان می‌شوند و در شرق، ورامین، پاکدشت، پیشوا و قرچک یک استان جدید می‌شوند
  • آغاز مراسم تشییع شهدای تازه تفحص شده در اصفهان/ هیئتی به وسعت خیابان‌های شهر به راه افتاد
  • وحشت مردم روستاهای شهرستان بدره از ورود سیلاب
  • اجرای ۱۰۰۰ میلیارد پروژه عمرانی در روستاهای یزد
  • استان تهران چطور تقسیم می شود ؟ مراکز استان ها مشخص شدند
  • حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک
  • جزئیات جدید از تقسیم استان تهران / کدام شهر‌ها مرکز می‌شوند؟
  • تهران آنقدر بزرگ شد که قرار است ۳ تا شود | کدام شهرها مرکز می‌شوند؟
  • ورامین مرکز استان تهران شرقی می‌شود