Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  در ادامه بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی کوپا دل ری، تیم فوتبال اتلتیک بیلبائو به مصاف آلکویانو رفت و با پیروزی ۲ بر یک مقابل این تیم به جمع هشت تیم پایانی جام حذفی فوتبال اسپانیا صعود کرد.

پابلو کاربونل پیش از به پایان رسیدن نیمه اول آلکویانو را پیش انداخت، اما اتلتیک بیلبائو در نیمه دوم ۲ بار توسط آسیر ویالیبره و اینیاکی ویلیامز به گل رسید و راهی یک چهارم نهایی کوپا دل ری  شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

گرانادا با جشنواره گل به یک چهارم نهایی رسید

به این ترتیب آلکویانو که با شگفتی سازی و حذف رئال مادرید به این مرحله رسیده بود، با شکست در این دیدار از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه اتلتیک بیلبائو کوپا دل ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۴۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به حذف رئال از لیگ قهرمانان باور دارم

به گزارش "ورزش سه"، این فصل آسانی برای بایرن نیست، بدون قهرمانی بوندسلیگا بعد از 11 سال و بعد از حذف در جام حذفی برابر ساربروکن، دسته سومی، تنها ریسمان امید برای نجات، لیگ قهرمانان اروپاست، جایی که آنها پس از حذف کردن آرسنال در مرحله یک چهارم نهایی، در مرحله نیمه نهایی به مصاف رئال مادرید خواهند رفت.

تقابلی که شاگردان توماس توخل بعد از سه برد متوالی برابر کلن (2-0)، آرسنال (1-0) و یونیون برلین (1-5) به آن می‌رسند و می‌توان گفت بایرن الان در بهترین فرم خودش قرار دارد.

یکی از این بازیکنان لئون گورتسکاست. او در واکنش به هفته تعیین کننده بایرن گفت: «ما بایرن مونیخیم و از هیچ تیمی هراسی نداریم. بازی با رئال مادرید حساس‌ترین بازی فصل است و قطعا دو بازی دشوار خواهیم داشت. تلاش می‌کنیم به فینال برویم و من به تیم خودمان باور دارم.»

گورتسکا همچنان امید دارد به یورو 2024 نیز برود: «در دو بازی اخیر نبودم ولی ناامید نیستم. من الان در بهترین فرم هستم و امیدوارم نظر مربی تیم ملی را جلب کنم.»

دیگر خبرها

  • کلمن تورپن، داور جدال حساس بایرن مونیخ و رئال مادرید
  • اتلتیکو مادرید ۳ - ۱ اتلتیک بیلبائو/ خیال شاگردان سیمئونه از بابت کسب سهمیه راحت شد+ فیلم
  • انتقام سیمئونه از والورده / باز هم نژادپرستی در لالیگا!
  • خلاصه بازی اتلتیکو مادرید ۳-۱ اتلتیک بیلبائو (لالیگا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • اتلتیکو مادرید ۳-۱ اتلتیک بیلبائو؛ تثبیت رتبه چهارم با غلبه بر رقیب مستقیم
  • بایرن داغ رئال مادرید را تازه کرد! (عکس)
  • برتری رئال مادرید در خانه سوسیداد
  • سرخپوشان پایتخت درصدد انتقام از آلومینیوم اراک/ بازی راحت سپاهان برای صعود در خوزستان
  • کری توییتر بایرن مونیخ برای رئال مادرید: حدس بزنید بعدش چی شد؟ + عکس
  • به حذف رئال از لیگ قهرمانان باور دارم