Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی کریمی یکی از عناصر مهم تیم الدحیل قطر در جام جهانی باشگاه‌ها ۲۰۲۱ به میزبانی این کشور محسوب می‌شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روزنامه الوطن قطر، علی کریمی پس از نمایش خیره‌کننده در فصل جاری لیگ ستارگان در ترکیب تیم قطر اس  سی در نقل‌وانتقالات زمستانی به صورت قرضی راهی الدحیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدون تردید علی کریمی یکی از بهترین خریدهای زمستانی الدحیل محسوب می‌شود و نقطه تعادل خط میانی این تیم است.

بر اساس این گزارش، صبری لموشی (سرمربی الدحیل) برای ایجاد تعادل در خط میانی تیمش می‌تواند به علی کریمی اعتماد کند. این بازیکن در دیدارهای اخیر الدحیل عملکرد خوبی داشته است و انتظار می‌رود در جام جهانی باشگاه‌ها نیز یک مهره مفید برای سرخپوشان باشد.

صعود العربی با گل مهرداد محمدی

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: علی کریمی علی کریمی علی کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۴۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاددانشگاهی؛ حلقه میانی پیوند صنعت و دانشگاه

ایسنا/خراسان رضوی معاون آموزشی پژوهشکده صنایع غذایی جهاددانشگاهی خراسان رضوی گفت: اگرچه داشتن دانشگاه‌ها و بخش خصوصی بسیار قوی ارزشمند است، اما این ارتباط بازیگران است که می‌تواند در نهایت خروجی قابل توجه داشته باشد و در اینجا معاونت علمی ریاست‌جمهوری و جهاددانشگاهی این نقش واسطه‌ای را دارند.

شادی بلوریان امروز ۱۳ اردیبهشت در اولین رویداد ملی فبین‌فود که در هتل پردیسان مشهد برگزار شد، با بیان اینکه سه کلیدواژه آزمایشگاه‌های ساخت سریع، نوآوری و غذا تعیین ‏کننده رویکرد اصلی ما در این رویداد است، اظهار کرد: امنیت غذایی یکی از موضوعات تاثیرگذار بر امنیت‌ ملی است. در تعریف امنیت غذایی ۴ رکن فراهم بودن، دسترسی اقتصادی و فیزیکی، سلامت و پایداری مطرح است و زمانی می‌توان گفت امنیت غذایی وجود دارد که همه مردم در همه زمان‌ها بتوانند به غذای سالمی که تامین کننده نیازهای تغذیه‌ای آنهاست، دسترسی داشته باشند.

وی افزود: زیست‌بوم نوآوری از بازیگران متعددی تشکیل شده و بخش خصوصی، دانشگاه‌ها، مؤسسات تحقیقاتی و شرکت‎های دانش‌بنیان به عنوان بازیگران اصلی این زیست‌بوم مطرح اند. هر کدام از این بازیگران با توجه به اهداف و رسالت‌هایی که دنبال می‌کنند، از سطوح آمادگی مختلفی وارد زیست‌بوم فناوری می‌شوند. طبیعتا دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی ما شروع‌کننده هستند. ایده‌های ارزشمندی که از طرف فرهیختگان و نخبگان ارائه می‌شود، نیازمند انسجام و انتقال به جامعه است. بنابراین هدف اصلی ما از نوآوری، ایجاد زنجیره ثروت‌آفرینی، ایده، فناوری و نوآوری است. البته نوآوری، به معنای هر تغییری که باعث ایجاد ارزش شود نیز مطرح است.

دبیر علمی اولین رویداد ملی فبین‌فود با اشاره به چالش‌های جدی در مسیر نوآوری، بیان کرد: اگرچه داشتن دانشگاه‌ها و بخش خصوصی بسیار قوی ارزشمند است، اما این ارتباط بازیگران است که می‌تواند در نهایت خروجی قابل توجه داشته باشد و در اینجا معاونت علمی ریاست‌جمهوری و جهاددانشگاهی این نقش واسطه‌ای را دارند. با بهره‌گیری از نوآوری به شیوه باز، هزینه‌های تحقیق و توسعه کاهش می‌یابد، نوآوری با سرعت بیشتری اتفاق می‌افتد و ریسک کمتری را در رابطه با توسعه شاهد هستیم. برای نفوذ نوآوری در صنایع، آزمایشگاه‌های ساخت سریع از جمله ساختارهایی هستند که می‌توانند در افزایش ارتباطات و ارزان و آسان شدن نوآوری برای صنایع ما نقش مهم و کلیدی ایفا کنند.

بلوریان با بیان اینکه جهاد دانشگاهی نهادی عمومی و غیردولتی است، عنوان کرد: این نهاد در  طول چهار دهه فعالیتش نقش کلیدی و مهمی را در  توسعه فناوری ایفا کرده است. در دهه ۷۰ و ۸۰ جهاددانشگاهی سعی کرد به عنوان مکمل دانشگاه عمل کند و از موازی‌کاری و انجام کارهای مشابه بپرهیزد. سپس در دهه ۹۰ این نهاد تمرکز جدی بر بحث توسعه فناوری‌ها داشت و در این زمینه به توفیقات خوبی هم دست یافت. لذا در راستای ایجاد پلتفرم توسعه آزمایشگاه‌های ساخت سریع جهاددانشگاهی از جمله سازمان‌هایی است که می‌تواند نقش کلیدی ایفا کند.

وی اضافه کرد: پارادایم نوآوری ما تدریجی است و قطعاً برای ما مهم است که مسئله‌ای را حل کنیم که نهایتا نیاز صنعت را رفع کند، زیرا یکی از دغدغه‌های اصلی صنایع ما این است که خروجی دانشگاه‌ها منطبق بر نیازهای آن‌ها نیست. بنابراین اگر در آزمایشگاه‌های ساخت سریع بتوانیم منطبق با نیاز صنعت عمل کنیم، مطمئنا خروجی‌های دانشگاه برای حل مشکلات صنعت کارآمد خواهد شد.

معاون آموزشی پژوهشکده صنایع غذایی جهاددانشگاهی خراسان رضوی ادامه داد: پس از دریافت مسئله از صنعت، در اختیار نوآوران و فناوران قرار می‌گیرد تا برای حل آن‌ها طرح‌های نوآورانه خود که در سطوح فناوری ۲ به بالا قرار دارند را ارائه دهند. هنگامی که نیاز به وجود بستر و زیرساخت برای پرورش و رشد طرح‌های نوآوران حس می‌شود، جهاددانشگاهی ورود پیدا می‌کند. در این مرحله به کمک همه بازیگران زیست‌بوم فناوری نیاز داریم.

بلوریان افزود: از دیگر دلایلی که جهاددانشگاهی را به عنوان سازمانی برای ایجاد و توسعه فناوری‌های تخصصی آماده می‌کند، وجود ساختاری به نام سازمان تجاری‌سازی جهاددانشگاهی است که در آن به ایده‌های ارزشمند کمک می‌شود تا پرورش یابند و از نظر فنی و تخصصی بررسی می‌شوند.

وی به بیان اهداف این رویداد ملی پرداخت و گفت: از اصلی‌ترین اهداف این رویداد، تبیین جایگاه‌ آزمایشگاه‌های ساخت سریع در توسعه نوآوری و افزایش تاب‌آوری صنایع غذایی است. قطعا با تامین بخشی از زیرساخت‌های مورد نیاز فناوران و همچنین کمک به تجاری‌سازی ایده‌هایشان، آنان را حمایت خواهیم کرد. 

دبیر علمی اولین رویداد ملی فبین‌فود با بیان اینکه در تبیین اهمیت ایجاد فب‌لب ۳ پیش‌رویداد برگزار شد، ضمن ارائه گزارشی از نیازها و طرح‌های رسیده به این رویداد، گفت: عمده نیازهایی که از صنایع دریافت کردیم در حوزه مواد اولیه، فرمولاسیون و فرآوری موادغذایی بود. در طرح‌ها نیز عمده آنچه دریافت کردیم در حوزه فرمولاسیون و فرآیندهای تولید در صنایع غذایی و مواد اولیه صنعت غذاست.

بلوریان به فرآیند ارزیابی طرح‌ها اشاره و اظهار کرد: ۸۸ طرح از سوی فناوران و نوآوران دانشگاهی و مراکز تحقیقاتی دریافت شد که برای بخشی از آن کارفرمای مشخصی نداشتیم و در قالب پوستر در این رویداد ارائه شده است. پس از طی مراحل اولیه ۲۸ طرح وارد کمیته علمی و داوری شدند.  در نهایت ۱۸ طرح منتخب شد که طی جلسات متعدد با کارفرمایان پروژه‌ها چکش‌کاری شدند که امروز معرفی و تفاهم‌نامه‌های آن امضا خواهند شد.

وی با تأکید بر اهمیت دست‌یابی به محصول در این پلتفرم بیان کرد: تمام تلاش‌مان این است که پژوهش را صرفا برای پژوهش انجام ندهیم، پژوهش باید خروجی مشخصی داشته باشد، ساخت نمونه اولیه و خدمات تخصصی آزمایشگاهی را در جهاددانشگاهی خراسان رضوی در دستور کار قرار داده‌ایم تا طرح‌های ارزشمند را با توجه به تجارب ارزشمندی که در پژوهشکده صنایع غذایی جهاددانشگاهی خراسان رضوی داشته‌ایم، اجرا کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شوراها حلقه میانی بین حاکمیت و مردم هستند
  • شوراها حلقه میانی اصلی حاکمیت و مردم است / از خدمات نظام باید دفاع شود
  • ابطال بخشنامه مدیران میانی گمرک با رای دیوان عدالت اداری
  • جهاددانشگاهی؛ حلقه میانی پیوند صنعت و دانشگاه
  • اجرای عملیات رنگ‌آمیزی جداول میانی خیابان دفاع مقدس
  • آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در ۱۱ نقطه فارس برگزار می‌شود
  • حمله شدید کرباسچی به نصیری: تعادل نداری و به درد تبلیغات بی‌بی‌سی می‌خوری | دنبال جذب جایگاه هست
  • کرباسچی: مهدی نصیری تعادل ندارد
  • کرباسچی: مهدی نصیری تعادل ندارد؛ او فقط به درد تبلیغات بی‌بی‌سی می‌خورد
  • کرباسچی: مهدی نصیری تعادل ندارد /او فقط به درد تبلیغات بی‌بی‌سی می‌خورد /وقتی در کیهان بود فضاحت به وجود آورد /او جایگاهی در محافل اصلاح طلب ندارد