Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@22:48:33 GMT

سپاه کهگیلویه ۵۰ برنامه برای دهه فجر تدارک دیده است

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۳۵۳۴۳

سپاه کهگیلویه ۵۰ برنامه برای دهه فجر تدارک دیده است

سید حمزه محقق زاده روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برنامه های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و محرومیت‌زدایی برای چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تدارک دیده شده و همزمان با دهه مبارک فجر در نقاط مختلف شهری و روستایی این شهرستان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: این برنامه ها با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و بر اساس تشخیص ستاد کرونا برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محقق زاده تصریح کرد: درصورت بحرانی شدن وضعیت کرونای شهرستان از برگزاری تعدادی از برنامه های غیرضرور جلوگیری خواهد شد.

 وی اظهار کرد: دهه فجر نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است و به برکت انقلاب اسلامی، حضور وحدت آفرین ملت در صحنه های انقلاب، تلاش امام راحل (ره)، جانفشانی های شهدا و درایت مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی به الگویی برای جهانیان تبدیل شده است.
محقق زاده افزود: انتقال دستاوردهای این پیروزی به نسل جوان ضروری است و دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین اهداف انقلاب ایران، بازگویی و بیان دستاوردهای آن است.

شهرستان کهگیلویه با ۱۳۱ هزاز نفر جمعیت دارای چهارشهر، چهاربخش و ۱۰ دهستان است که ۴۴ درصد از این تعداد جمعیت در روستاها ساکن هستند.

برچسب‌ها ویروس کرونا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد حسین سلامی دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد ویروس کرونا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد حسین سلامی دهه فجر اخبار کنکور انقلاب اسلامی دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۵۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویکرد سپاه کردستان اعتقادی است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: یکی از رویکردهای مهم سپاه استان، در کنار حفظ ارزش‌های انقلاب؛ اعتقادی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حجت‌الاسلام طه توکلی، صبح امروز در نشست بصیرتی که در سپاه کردستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک هفته عقیدتی سیاسی و هفته معلم اظهار داشت: امروز گفتمان شهید مطهری نام‌گذاری شده که سه کلید واژه خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی در آن موج می‌زند.

وی رد دموکراسی غربی در مقابل دموکراسی اسلام را یکی از اندیشه‌ها و اهداف گفتمان شهید مطهری ذکر کرد و گفت: امروز همین اندیشه و تفکر تحت عنوان گفتمان‌سازی و تمدن‌سازی در دستور کار است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی تصریح کرد: امروز در دانشگاه‌های سراسر دنیا دانشجویانی که زمانی دچار بی‌هویتی شدند در پرتو خیز گفتمان و اندیشه ناب که برگفته از اندیشه انقلاب و امامین انقلاب است، علیه جرثومه فساد رژیم صهیونیستی اعلام انزجار و تنفر می‌کنند.

وی افزود: امروز ماهیت جرثومه فساد برای همه کشورها و دانشجویان و نسل جوان افشا شده و روز به روز انزجار جامعه جهانی نسبت به این رژیم جعلی بیشتر می‌شود.

توکلی  در بخشی دیگر از سخنان خود با قدردانی از تلاش‌های همه رده‌های سپاه استان خاطر نشان کرد: خدمت و رویکرد فعالیت‌ها در سپاه کردستان در کنار حفظ و صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی؛ اعتقادی و در راستای گفتمان امامین انقلاب است.

وی عنوان کرد: اگر ماموریتی در راستای پاسداری ما قرار بر انجام شود، قبل از آمادگی رزم، آمادگی روحی و روانی برای انجام ماموریت‌های سپاه و بسیج را خواهیم داشت.

این مقام مسئول گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تقویت معنویت، باورهای دینی و اعتقادی می‌تواند رسالت خود یعنی حفظ نظام و دستارودهای انقلاب را به خوبی انجام دهد.

توکلی ابراز داشت: امیدوارم که همواره قدردان خون پاک شهدا باشیم و راه پرافتخار این عزیزان را حفظ و با قوت هر چه بیشتر ادامه دهیم.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق فخر اسلام و مسلمین بود
  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در کرمانشاه
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • چند حقیقت درباره نادر طالب‌زاده
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است
  • سپاه همواره در صحنه حضور دارد
  • رویکرد سپاه کردستان اعتقادی است