Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@05:42:45 GMT

نساجی و ذوب‌آهن؛ دوئل قعرنشینان لیگ

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۳۵۳۶۸

نساجی و ذوب‌آهن؛ دوئل قعرنشینان لیگ

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، نساجی مازندران و ذوب‌آهن اصفهان از ساعت ۱۵ امروز جمعه ۱۰ بهمن در وطنی قائم شهر برای رهایی از بحران و فاصله گرفتن از قعر جدول به دیدار هم می‌روند.

نساجی از ۱۲ بازی با ۹ امتیاز در رده چهاردهم و ذوب آهن اصفهان با همین تعداد بازی بدون برد و با هشت امتیاز در رده پانزدهم جدول ۱۶ تیمی لیگ برتر فوتبال قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نساجی مازندران هرچند یک پله بالاتر از ذوب‌آهن قرار گرفته است، اما ذوب‌آهن نتایج بهتری از نساجی داشته و توانسته از هشت مسابقه اخیر خود با ۵ تساوی پنج امتیاز کسب کند در حالیکه نساجی از هشت مسابقه اخیر خود فقط دو امتیاز به دست آورده است.

نساجی در دو فصل حضور لیگ برتری خود تاکنون موفق به شکست ذوب‌آهن نشد و دو تساوی و دو شکست مقابل سبزپوشان اصفهانی داشت.

انتهای پیام / ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نساجی مازندران ذوب آهن اصفهان لیگ برتر فوتبال ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۵۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نساجی با رنگ قرمز برای بقا می‌جنگد

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران پس از چند بازی استفاده از پیراهن سفید رنگ حتی در بازی‌های خانگی در نیم فصل دوم، دوباره از رنگ اصلی خود در بازی‌های اخیر استفاده می‌کند.

سفید پوشیدن نساجی باعث ایجاد حواشی و سوال برای هواداران شده بود و حالا شاگردان ساکت با لباس قرمز خود مقابل رقیبان قرار می‌گیرند.

بنابراین در جلسه هماهنگی دیدار نساجی مازندران و ذوب‌آهن به میزبانی اصفهانی‌ها مقرر شد نساجی با لباس یک دست قرمز پا به زمین مسابقه بگذارد.

آنها در بازی برابر سپاهان و تراکتور نیز با لباس اصلی خود ۴ امتیاز کسب کردند و به نظر می‌رسد دیگر تا میزبانی قرمزپوش مقابل‌شان نباشد این پیراهن را عوض نمی‌کنند.

دیگر خبرها

  • ببینید | خلاصه بازی ذوب آهن ۰ - نساجی مازندران ۲
  • جدول لیگ برتر در پایان هفته ۲۵ +نتایج کامل
  • خیز بلند نساجی برای بقا در لیگ/ فولاد به لبه پرتگاه سقوط کرد
  • ساعت پخش زنده بازی ذوب آهن و نساجی مازندران‌ + پخش آنلاین
  • نگاهی به تقابل ذوب‌آهن و نساجی؛ جدال برای بقا
  • تراکتور - استقلال؛ دوئل جذاب هفته با انگیزه‌های متفاوت
  • نساجی به دنبال ذوب کردن آهن در اصفهان
  • نساجی با رنگ قرمز برای بقا می‌جنگد
  • صداقت: این جدول از نظر نساجی اشتباه است
  • قهرمانی زودهنگام مس و تلاش قعرنشینان برای بقا در لیگ برتر هندبال مردان