Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@07:46:24 GMT

پلمب یک موسسه پوست و زیبایی غیرمجاز

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۳۵۶۹۰

پلمب یک موسسه پوست و زیبایی غیرمجاز

مدیر نظارت و اعتبار بخشی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از تعطیلی یک موسسه پوست و زیبایی غیرمجاز در رشت به دلیل تهدید علیه سلامت عمومی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ دکتر سید رشید میرفلاح- مدیر نظارت و اعتباربخشی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این خصوص گفت:  امروز پنجشنبه 9بهمن ماه؛ یک موسسه غیر مجاز پوست و زیبایی در شهر رشت به دلیل انجام امور درمانی توسط افراد فاقد صلاحیت و تهدید علیه سلامت عمومی پس از اخذ دستور قضایی  با همکاری سازمان نظام پزشکی به اتفاق نماینده پلیس اماکن عمومی رشت پلمب و پروانه فرد متخلف از طریق کمیسیون ماده ۱۱ دانشگاه علوم پزشکی گیلان به مرجع قضایی ارجاع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۵۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوی جهادی در روستا‌های بخش روداب سبزوار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: در این اردو که به همت مدیریت تعالی فرهنگی دانشگاه و با هدف ارائه خدمات درمانی، آموزشی و فرهنگی به روستاییان برگزار شد، دانشجویان داوطلب در بخش خدمات آموزشی و بهداشتی آموزش هایی، چون راه‌های پیشگیری از بیماری سالک، درمان شته، آموزش به مادران باردار، اهمیت جوانی جمعیت و بحث فرزند آوری را به مردم روستا ارائه دادند.

زحمتکش افزود: درحاشیه این اردو، گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار ضمن زیارت از مزار شهدا با خانواده شهید والامقام رضا دامرودی دیدار و ضمن ادای احترام به مقام شامخ این شهید با آنان گفتگو و از ایثار و فداکاری شهید تجلیل کردند.

مدیر تعالی فرهنگی دانشگاه نیز با قدردانی  از زحمات و تلاش‌های دانشجویان جهادگر، اعلام کرد که این اردو‌ها به طور مستمر در مناطق محروم شهرستان برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری اردوی جهادی در روستا‌های بخش روداب سبزوار
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط‌ جنین در یزد
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد
  • پلمب مرکز غیرمجاز زیبایی در خمینی‌شهر
  • مرکز غیرمجاز زیبایی در خمینی‌شهر پلمب شد
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • نصب یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود
  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم
  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس چه بود؟
  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس در دست بررسی است