Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@05:00:52 GMT

۱۰ بازیکن گران لیگ والیبال ایتالیا

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۳۵۷۳۵

۱۰ بازیکن گران لیگ والیبال ایتالیا

در لیست ۱۰ بازیکن گران قیمت لیگ والیبال ایتالیا (سری‌آ) ستاره کوبایی‌الاصل تیم ملی لهستان در صدر قرار دارد.

به گزارش"ورزش سه" به نقل از میزان، والیبال یکی از رشته‌های است که به خصوص در ایران به دلیل پیشرفت و افتخاراتی که کسب کرده همپای رشته‌های محبوبی همچون فوتبال حرکت می‌کند و شاهدیم که در لیگ برتر والیبال ایران قرارداد‌های میلیاردی به وفور بسته می‌شود و اسپانسر‌های خوبی از تیم‌های باشگاهی حمایت می‌کنند، اما این موضوع در کشور‌هایی اروپایی و لیگ‌های معتبری همچون سری‌آ، پلاس‌لیگا و سوپرلیگ برزیل و روسیه صدق ندارد و قرارداد‌هایی که در این کشور‌ها بسته می‌شود به هیچ عنوان قابل مقایسه با درآمد بازیکنان فوتبال نیست و حتی بالاترین میزان قراردادی که در این فصل از سری‌آ بسته شده زیر یک میلیون یورو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از هیمن رو لیست ۱۰ بازیکن گران قیمت لیگ والیبال ایتالیا (سری‌آ) نشان می‌دهد ستاره صاحب نامی همچون ویلفردو لئون باوجود اختلاف فاحش با نفر دوم قراردادی زیر یک میلیون یورو برای یک فصل دارد. والیبالیست کوبایی‌الاصل تیم ملی لهستان که در فصل جاری سری‌آ در تیم پروجا توپ می‌زند میزان مبلغ قراردادش ۹۰۰,۰۰۰ یورو است.


از نکات جالب آنکه گئورگ گروزر، ستاره آلمانی تیم پیاچنزا و هم تیمی سید محمدموسوی بالاتر از بازیکنان نام آشنایی مانند نیمر عبدالعزیز، آتاناسویچ و خوانتورنا ایستاده است.

 


* لیست ۱۰ بازیکن گران قیمت سری‌آ به ترتیب زیر است:

 


۱) ویلفردو لئون، تیم پروجا، ۹۰۰ هزار یورو

 

۲) گئورگ گروزر، تیم پیاچنزا، ۵۰۰ هزار یورو

 

۳) آرون راسل، تیم پیاچنزا، ۴۵۰ هزار یورو

 

۳) الکیاندر آتانوسویچ، تیم پروجا، ۴۵۰ هزار یورو

 

۳) ریکاردو لوکارلی، تیم ترنتینو، ۴۵۰ هزار یورو

 

۶) نیمر عبدالعزیز، تیم ترنتینو، ۴۰۰ هزار یورو

 

۶) یواندی لئال، تیم لوبه، ۴۰۰ هزار یورو

 

۸) عثمانی خوانتورنا، تیم لوبه، ۳۵۰ هزار یورو

 

۸) سیمونه جیانلی، تیم ترنتینو، ۳۵۰ هزار یورو

 

۱۰) ماتی کازیسکی، تیم ورونا، ۳۰۰ هزار یورو

 

 

والیبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: والیبال ۱۰ بازیکن گران هزار یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۵۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی به تیم ملی والیبال

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سرمربی تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران برای فتح لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پاریس لیست ۳۰ نفره خود را اعلام کرد که از این بین ۹ بازیکن و سه مربی از آذربایجان‌ غربی هستند.

از بین بازیکنان حاضر در لیگ ملت‌های والیبال که در ترکیب تیم ملی کشورمان قرار خواهند گرفت، ۹ بازیکن سهم آذربایجان‌غربی است.

این بازیکنان شامل میلاد عبادی‌پور (کاپیتان)، محمدرضا حضرت‌پور، میثم صالحی، بردیا سعادت، محمد بربست، محمد ولی‌زاده، مبین نصری، مرتضی شریفی و عرشیا بهنژاد هستند که در فهرست اولیه تیم ملی برای حضور در پاریس قرار گرفتند.

امیرحسین توخته و رضا رضایی، دو بازیکن ارزنده والیبال از خطه آذربایجان‌غربی نیز باوجود دعوت به اردوی آماده‌سازی توسط سرمربی جدید تیم ملی خط خوردند.

همچنین سه مربی نیز از ارومیه در این رقابت‌ها حضور پیدا خواهند کرد که عبدالرضا علیزاده، امیر ملک‌زاده و توحید اصغری سه مربی کاربلد ارومیه، سرمربی تیم ملی را در این رقابت‌ها همراهی و کمک خواهند کرد.

مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های سال ۲۰۲۴ در گروه مردان از شانزدهم خرداد تا سوم تیر سال جاری پیگیری می‌شود و با معرفی تیم‌های صعودکننده به مرحله نهایی به پایان خواهد رسید.

دیگر خبرها

  • اینتر برای خرید‌های تابستانی ۱۰۰ میلیون یورو خرج میکند
  • اعتماد بارسا به ستاره‌اش: دستمزد ۱۲ میلیونی در راه است
  • قطعی: ستاره ایتالیایی یورو را از دست داد
  • ایتالیا هم زانو زاد: والیبال ایران در جمع ۴ تیم برتر جهان
  • بارسلونا در انتظار لغزش در مذاکرات تمدید قرارداد کواراتسخلیا و ناپولی
  • دعوت ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی به تیم ملی والیبال
  • شمارش معکوس معرفی بهترین فوتبالیست جهان!
  • لیست رویایی تیم ملی ایتالیا برای لیگ ملت‌ها؛ حضور یک بازیکن آمریکایی!
  • معادلات جالب برای سردار آزمون در ایتالیا
  • یورو برای بلینگام و امباپه است، نه رونالدو!