Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-28@03:41:55 GMT

سفر به استانبول با هواپیمایی ترکیه

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۳۵۷۳۷

سفر به استانبول با هواپیمایی ترکیه

امسال به لطف دعوت نامه ترکیش ایرلاینز فرصت دیدار از استانبول را پیدا کردم . پرواز مستقیم از تهران به شهر ثروتمند تاریخی و فرهنگی تجربه فراموش نشدنی بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

امسال به لطف دعوت نامه ترکیش ایرلاینز فرصت دیدار از استانبول را پیدا کردم . پرواز مستقیم از تهران به شهر ثروتمند تاریخی و فرهنگی تجربه فراموش نشدنی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استانبول که در دو قاره قرار دارد ، به خاطر تور استانبول و خرید معروف است (ما در واقع برای جشنواره خرید استانبول به آنجا رفته ایم) ، غذاهای خوشمزه ترکی (منظور شما را می دانید ، اگر سایت توریاب را بررسی کنید) ، معماری فوق العاده و مساجد باشکوه. در ابتدا با نام بیزانس (بعدا قسطنطنیه) شناخته می شد ، نام استانبول را در اوایل قرن ۲۰ پذیرفت و تاکنون یک پیوند بسیار مهم بین اروپا و آسیا بود.

مکان: استانبول ، جمهوری ترکیهمنطقه زمانیUTC + 3واحد پول: لیره ترکیه

چگونه می توان به استانبول رسید؟

با پرواز به استانبول ، در فرودگاه آتاتورک و یا فرودگاه استانبول فرود خواهید آمد . این یک فرودگاه بزرگ و مدرن است که در قسمت غربی شهر واقع شده است. ما با هواپیمایی ترکیه از تهران مستقیم به استانبول پرواز کردیم ، پرواز ۳ ساعت و ۱۵ دقیقه بود. کلاس تجاری پرواز به ما امکان لذت کامل پرواز را می داد. و یادآوری نکنم ، ما همچنین به سالن ترکیش ایرلاینز دسترسی پیدا کردیم در فرودگاه استانبول ، که به عنوان یکی از بهترین ها در جهان شناخته شده است – دو طبقه دارای بسیاری از امکانات ، از سرگرمی گرفته تا غذای لذیذ … اما یک فرودگاه جدید در حال ساخت است و ظاهرا سالن جدید ترکیش ایرلاینز حتی از این یکی پیشی گرفته است. من به شدت می توانم به شما پیشنهاد کنم با هواپیمایی ترکیش ایرلاینز پرواز کنید ، من هرگز ناامید نشده ام (پرواز قبلی من به اندونزی بود). به هر حال ، آنها به دلیل بهترین دلیل ، بهترین هواپیمایی در چند سال گذشته در اروپا شناخته شده اند.

۵ چیز برتر برای بازدید در استانبول

حتی اگر احتمالاً می توانید روزها در این شهر گشت بزنید ، من ۵ چیز برتر خود را برای بازدید در استانبول جمع کردم. ممکن است برای برخی از شما تعجب آور نباشد ، اما هنوز هم … نمادین ترین مکانها مواردی هستند که نباید از دست بدهید. بناهای باستانی در قیمت تور استانبول با قدمت قرن ها پر از گنجینه های تاریخی و مذهبی است.

بازار کاپالی چارشی Kapali Carsi(بازار پارچه استانبول) هتل ما (Best Western Istanbul Plus The President Hotel) در فاصله کمی از بازار بزرگ ، یکی از قدیمی ترین و بزرگترین بازارهای سرپوشیده جهان واقع شده است که در ۱۴۶۱ ساخته شده است. ۲۱ دروازه ، ۶۱ خیابان و بیش از ۴۰۰۰ مغازه می توانید تصور کنید – رویای یک خریدار واقعی و جهنم همزمان (به هیچ وجه ، می توانید همه چیز را کشف کنید!). در پیچ و خم مغازه ها همه چیز را پیدا می کنید ، از جواهرات ، فرش ، کالاهای چرمی ، منسوجات ، سرامیک ، ادویه جات گرفته تا انواع جعلی. با بازدید از بازار بزرگ ، باید یک پیاده روی کوتاه تا بازار ادویه را نیز در نظر بگیرید.

 

مسجد آبی – مسجد سلطنتی سلطان احمد : یکی از مشهورترین و نمادین ترین مکانهای گردشگری استانبول است. در سال ۱۶۱۶ ساخته شده و با کاشی های آبی تزئین شده است و امروز نیز یک مسجد فعال است. با شکوه است و ارزش بازدید را دارد.ایاصوفیه زمانی کلیسای ایلخانی مسیحی ارتدکس یونان و از سال ۱۴۵۳ مسجد بود. امروز این یک موزه است ، شما قطعا باید از آن دیدن کنید. این بنا خود ۱۴۰۰ سال قدمت دارد و به دلیل گنبد عظیم و باشکوه خود بسیار مشهور است.کاخ توپکاپی زمانی محل زندگی سلاطین عثمانی بود و امروزه مکانی است که می توانید از گشت و گذار در باغ های زیبا ، مناظر شگفت انگیز و بسیاری از گنجینه های تاریخی در تور ارزان آنتالیا لذت ببرید.سفر دریایی بسفر احتمالاً یکی از فراموش نشدنی ترین تجربه ها برای من بود. تنگه بسفر استانبول را به نصف جدا می کند ، و همچنین نشان دهنده ارتباط بین اروپا و آسیا است (دارای سه پل است). با سوار شدن از یک ساحل به ساحل دیگر ، از نسیم دریا و منظره کاخ ها و عمارت های قدیمی حاشیه سواحل لذت خواهید برد.

از کجا می توان در استانبول خرید کرد؟

همانطور که قبلاً  در تور آنتالیا اشاره کردم ، در طول روزهایی که در استانبول بودیم ، از جشنواره خرید استانبول بازدید کردیم. اغراق آمیز نیست که استانبول را به عنوان ” بهشت خریداران ” نشان دهید ، شما می توانید از مغازه های عتیقه فروشی ، بازارها گرفته تا بوتیک های مجلل و مراکز خرید بزرگ در آنجا چیزهایی پیدا کنید. (تعداد مغازه ها و مراکز خرید بسیار زیاد است ، شما می توانید با کارت های اعتباری در همه جا پرداخت کنید ، حتی در بازارها …) و استانبول مطمئناً مرکز آن است. اگر در جایی نزدیک به یک دیوانه خرید هستید ، قطعاً باید در طول استانبول خرید فست به استانبول سفر کنید.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ترکیش ایرلاینز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۵۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ برگزاری دوره آموزش مهمانداری در هواپیمایی سپهران

تین نیوز

هواپیمایی سپهران از برگزاری یک دوره آموزش مهمانداری در این شرکت خبر داد.

به گزارش تین نیوز،  شرایط ثبت نام در این دوره که توسط مرکز آموزش هواپیمایی سپهران برگزار می شود به شرح ذیل است:

شرایط ثبت نام

حداقل مدرک تحصیلی دیپلم کارت پایان خدمت برای آقایان سن: ۱۸ تا ۲۴ برای خانم‌ها سن ۱۸ تا ۲۶ برای آقایان قد: ۱۶۸ سانتی‌متر خانم‌ها ۱۷۰ سانتی‌متر آقایان و توانایی لمس ارتفاع ۲۱۲ سانتی‌متر با انگشتان دست BMI: خانم‌ها ۱۸.۵ تا ۲۴ آقایان ۲۰ تا ۲۵ حداقل سطح زبان INTERMEDIATE قبولی در معاینات پزشکی قبولی در مصاحبه مدت دوره ۳۰۰ ساعت محل برگزاری: مشهد بدون تعهد استخدامی تابعیت جمهوری اسلامی ایران

به گزارش انجمن شرکت هواپیمایی ایران، علاقمندان می توانند لطفا جهت مشاهده شرایط و پرکردن فرم به این آدرس مراجعه کنند:

https://aviationacademy.flysepehran.com/

شایان ذکر است شرکت در دوره‌های آموزشی مرکز آموزش سپهران به منزله استخدام در شرکت نبوده و هواپیمایی سپهران تعهدی مبنی بر استخدام دانشجویان نخواهد داشت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • اجلاس بین المجالس قدس در استانبول ترکیه
  • ◄ برگزاری دوره آموزش مهمانداری در هواپیمایی سپهران
  • قیمت تور لوکس استانبول در تابستان ۱۴۰۳ چقدر است؟
  • فتحیه کجاست؟ راهنمای سفر به فتحیه
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • ◄ درآمدهای حیرت آور فرودگاه استانبول برای اقتصاد ترکیه
  • پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد
  • ریزگردها به ترکیه رسیدند
  • غرب ترکیه در محاصره ریزگردها
  • هزار و ۵۰۰ نفر عازم سرزمین وحی شدند