Web Analytics Made Easy - Statcounter

"چانگ هوای" روز جمعه با حضور مجازی در چهاردهمین جشنواره مجازی بین‌المللی فرهنگ اقوام ایران‌ زمین در گرگان اظهار داشت: امسال سفارت چین در تهران با همکاری بخش‌های ذیربط ایران مجموعه‌ای از فعالیت‌های فرهنگی را برای بزرگداشت پنجاهمین سالگرد روابط بین ۲ کشور برگزار می‌کند.

وی با اشاره به حضور سال گذشته خود در جشنواره اقوام گلستان گفت: با مشاهده نمایشگاه‌ سال قبل و نمایش جلوه های رنگارنگ اقوام این استان تمایل داشتم دوستانم در چین را از این ظرفیت آگاه کنم که برگزاری مجازی این جشنواره آرزوی من را برآورده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگ اقوام ایران‌زمین شب گذشته با حضور جمعی از مهمانان خارجی و داخلی و مسوولان استان گلستان در گرگان کار خود را آغاز کرد.

چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگ اقوام ایران‌زمین تا ۱۲ بهمن‌ماه جاری برپا است و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به پرتال www.gcth.ir برنامه زنده را از طریق آپارات و اینستاگرام در ساعت ۲۱ الی ۲۲:۳۰ و بخش‌های دیگر این رویداد را در طول شبانه‌روز مشاهده کنند.

در افتتاحیه جشنواره اقوام ایران زمین که با حضور فیزیکی یا مجازی مهمانان داخلی و خارجی در تالار فخر الدین اسعد گرگانی برگزار شد؛ هادی حق شناس استاندار گلستان و غلامرضا منتظری نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند. 

گلستان با ۱.۹ میلیون نفر جمعیت بدلیل تنوع اقلیمی و تکثر جمعیتی مرکب از اقوام، مذاهب و نژادهای مختلف به نگارستان ایران معروف است از همین روی دبیرخانه دائم جشنواره اقوام ایرانی در مرکز این استان شهر گرگان مستقر و فعالیت دارد. 

برچسب‌ها گرگان وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی گلستان سفیر چین در ایران جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام ایران زمین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گرگان وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی گلستان گرگان وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی گلستان سفیر چین در ایران جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام ایران زمین اخبار کنکور بین المللی فرهنگ اقوام ایران اقوام ایران زمین جشنواره اقوام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۶۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی دستگاه توموتراپی بیماران سرطانی در گلستان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی گلستان گفت: دولت در حوزه بهداشت و درمان برای استان گلستان اقدام به ایجاد و راه‌اندازی دستگاه توموتراپی برای درمان بیماران سرطانی و راه‌اندازی دستگاه اسکن هسته‌ای پس از ۲۰ سال کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، سعید گل‌فیروزی در دیدار با منتخب مردم استان در مجلس خبرگان رهبری به مناسبت گرامیداشت هفته سلامت با اشاره به اقدامات و دستاوردهای دولت سیزدهم در حوزه بهداشت و درمان اظهارداشت: خدمات دولت سیزدهم در حوزه بهداشت و درمان با اولویت نگاه به حوزه بهداشت و پیشگیری در سطح یک درمانی استان، بی‌نظیر است.

وی اظهار کرد: ساخت 25 خانه بهداشت، پایگاه اورژانس و پایگاه جامع سلامت شهری و روستایی، بخشی از خدمات دولت سیزدهم در گلستان است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی گلستان گفت: ایجاد نخستین مرکز جراحی قلب و نیز نخستین مرکز نازایی سطح 2 در گرگان و گنبدکاووس و نیز نصب و راه‌اندازی سه دستگاه آم.ار.آی (MRI) دولتی در گرگان، علی‌آباد کتول و گنبدکاووس بخش دیگری از اقدامات انجام شده در گلستان حوزه بهداشت و درمان است.

گل‌فیروزی خاطرنشان کرد: تکمیل نخستین مرکز نازایی سطح سه در بیمارستان شهید صیاد شیرازی گرگان با 100 میلیارد ریال اعتبار نیز از خدمات ارزشمند دولت در حوزه بهداشت و درمان گلستان است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: دولت سیزدهم نیز در حوزه بهداشت و درمان برای این استان اقدام به ایجاد و راه‌اندازی دستگاه «توموتراپی» برای درمان بیماران سرطانی و راه‌اندازی دستگاه اسکن هسته‌ای پس از 20 سال در بیمارستان پنج‌ آذر گرگان کرد.

آیت الله سید محسن طاهری نماینده منتخب مردم استان در مجلس خبرگان رهبری نیز در این جلسه گفت: حوزه سلامت در اولویت استان است و در دولت سیزدهم اقدامات خوبی نیز در این حوزه اتفاق افتاده است.

حجت الاسلام محسن طاهری در این دیدار به موضوعات توزیع عادلانه خدمات سلامت در سراسر استان، ریشه‌یابی و علت یابی شیوه برخی از بیماری‌ها در استان، فرهنگ‌سازی و نمادینه کردن اخلاق پزشکی در جامعه و نیز بر ارزش گذاری مبانی اعتقادی و تقویت عفاف و حجاب تاکید کرد.

انتهای پیام/581/.

دیگر خبرها

  • حضور نیکی کریمی و حامد بهداد در جمع داوران جشنواره فیلم اقوام
  • مهم‌ترین نکته جشنواره امام رضا(ع) امسال، حضور میدانی است/ جشنواره فیلم رضوان به برکت جشنواره امام رضا(ع) برگزار می‌شود
  • برگزاری محفل شعر ارادت رضوی در هویزه
  • عاشقانه شمس و مولانا رکورد کمدی‌ها را زد/تغییر ناگهانی دبیر اقوام
  • راه‌اندازی دستگاه توموتراپی بیماران سرطانی در گلستان
  • دومین پویش مردمی پاکسازی جنگل های هیرکانی در گرگان برگزار شد
  • کاهش بافت فرسوده گرگان با افزایش نوسازی
  • برقراری مجدد پرواز گرگان به آکتائو قزاقستان
  • مختومقلی فراغی از محورهای وحدت در گلستان است
  • همایش پر شور و نشاط پیاده روی در گلستان