Web Analytics Made Easy - Statcounter

پوستر فیلم «گودزیلا علیه کینگ کونگ» به کارگردانی «آدام وینگارد» رونمایی شد.

خبرگزاری میزان - پوستر فیلم «گودزیلا علیه کینگ کونگ» به کارگردانی «آدام وینگارد» رونمایی شد. اکران این فیلم برای سومین دفعه پیاپی دچار تعویق در اکران شد، اتفاقی که هالیوود در اکثریت آثار سال ۲۰۲۰ خود تجربه کرده است. این فیلم اکرانش را از ماه مارس به ماه می‌انتقال داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلمبرداری فیلم سینمایی «گودزیلا علیه کینگ کونگ» که ماه‌ها به دلیل شیوع جهانی بیماری کرونا متوقف شده بود از ماه پیش بار دیگر آغاز شد، این فیلم ماه  گذشته با اعلام اتمام فیلمبرداری وارد مرحله پس از تولید شد.

میلی بابی براون، جسیکا هنویک، الکساندر ساسگارد، ایزا گونزالس، دنی گوآرا، ربکا هال، کایل چندلر، زیزی ژانگ، جولین دنیسون و شان اوگاری از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم سینمایی به ایفای نقش خواهند پرداخت.

بیشتر بخوانید: آخرین اخبار سینمای هالیوود را اینجا مشاهده کنید

«آدام وینگارد» کارگردان فیلم‌های اکشن و جنایی هالیوود کارگردانی «گودزیلا علیه کینگ کونگ» را بر عهده داشته و لیندسی بییر به همراه ماکرس بورنشتاین نگارش فیلمنامه اثر را انجام داده اند.

علاوه بر بازیگر فیلم ددپول ۲، حضور سه بازیگر دیگر در این فیلم قطعی شده است. بیلی بابی براون، زیزی ژانگ و همچنین ون مارتن از جمله بازیگرانی هستند که در کنار جولیا دنیسون به ایفای نقش پرداخته اند.

به تازگی دو نسخه متفاوت از گودزیلا و کینگ کونگ روی پرده رفته که هر کدام اقبال متفاوتی را از سوی مخاطبان به همراه داشته است. فیلم سینمایی "کونگ" به تازگی در هالیوود موفق بوده است.

این فیلم تلفیقی از دو هیولای وحشتناک سینمای هالیوود و ژاپن است. گودزیلا اسطوره و هیولای ژاپنی سال‌ها فیلمنامه‌های متنوعی را از آن خود کرده و از سویی دیگر کینگ کونگ یکی از هیولا‌های محبوب هالیوودی است.

انتهای پیام/

  برچسب ها: سینما سینمای هالیوود

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سینما سینمای هالیوود گودزیلا علیه کینگ کونگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۶۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«تاریخ تحلیلی پوستر انقلاب» بر اساس کتاب شهید آوینی بررسی شد

به گزارش خبرنگار مهر، دوره تخصصی «تاریخ تحلیلی پوستر انقلاب» که به بررسی ۴۰۰ پوستر تاریخ گرافیک ایران در نیم قرن گذشته اختصاص داشت، عصر روز گذشته هشتم اردیبهشت ماه در مشهد به پایان رسید.

سیدمحمدرضا میری هنرمند طراح گرفیک که مدیریت این دوره را برعهده داشت، درباره این دوره به خبرنگار مهر گفت: در سال گذشته و طی چند دوره، به خوانش و شرح کتاب «انفطار صورت» شامل مقالات شهید سید مرتضی آوینی پیرامون گرافیک انقلاب پرداختیم و از این رهگذر، به تاریخچه گرافیک ایران پیش و پس از انقلاب، ادوار مختلف و فراز و فرودهای آن نگاهی مختصر انداختیم.

وی افزود: اما امسال در فرصتی فراخ‌تر و در دوره‌ای با عنوان «تاریخ تحلیلی پوستر انقلاب» قصد کردیم تا ۴۰۰ پوستر تاریخ گرافیک ایران را طی ۴ جلسه و در چهار دوره «پیش از انقلاب اسلامی»، «مبارزات و پیروزی انقلاب و دفاع مقدس»، «دو دهه پس از جنگ» و بالاخره دوره «پس از فتنه ۸۸ تا به امروز» با دقت ببینیم.

وی بیان کرد: در این دوره از حیث رویکرد محتوایی، نمادشناسی، خاستگاه و تاثیرات اجتماعی، تکنیک های اجرایی و … آثار را مورد بررسی قرار دادیم. همچنین، برای شرکت‌کنندگانی که مایل بودند، تمرین‌ها و پروژه‌های عملی پیشنهاد کردیم و در جلسه‌ای جداگانه به ارایه و نقد آنها پرداختیم.

میری در پایان اظهار کرد: این دوره از جلسات برای دانشجویان گرافیک و تصویرسازی، علاقه‌مندان به مباحث گرافیک انقلاب، طراحان جوان گرافیک و پژوهشگران و علاقه‌مندان به تاریخ انقلاب و هنر انقلاب کاربردی بود و استقبال خوبی نیز شد.

کد خبر 6090052

دیگر خبرها

  • «تاریخ تحلیلی پوستر انقلاب» بر اساس کتاب شهید آوینی بررسی شد
  • تهیه‌کننده متهم به تجاوز، باید دوباره محاکمه شود
  • پوستر/ آزادی؛ نام بُتی در غرب!
  • ببینید | پوستر متحرک سروده‌ رهبر انقلاب در آستانه حمله سپاه به اسرائیل
  • تهیه‌کننده متهم به تجاوز تبرئه شد
  • تهیه کننده مشهور متهم به تجاوز تبرئه شد
  • آخرین اخبار از اعتراضات دانشجویان در آمریکا علیه جنگ غزه
  • استفاده از گاز اشک‌آور و گلوله پلاستیکی علیه دانشجویان معترض در دانشگاه آموری
  • نگاه به سینما جدی نیست/ بررسی پیدایش هالیوود در مستند «پشت صحنه»
  • تبریک روز جهانی طراح و گرافیک + متن و پوستر World Graphics Day