Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-03@19:01:45 GMT

پیشنهاد اغواکننده تراکتور به مهدی ترابی

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۳۶۲۵۸

شنیده می شود باشگاه تراکتور برای جذب مهدی ترابی پیشنهادی سنگین آماده کرده است.

خبرگزاری میزان - پس از پیوستن یوسف المساکنی، بازیکن تونسی تیم فوتبال الدحیل قطر به العربی، جدایی مهدی ترابی از این تیم قطعی شد. پس از این اتفاق، شایعاتی مطرح شد در خصوص بازگشت این بازیکن به پرسپولیس مطرح شد.

در این میان، اما ترابی فقط یک پیشنهاد و آن هم از پرسپولیس ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه سپاهان چندی پیش با العربی نامه‌نگاری‌هایی درباره جذب ترابی داشته و در جدیدترین اتفاق هم شنیده می‌شود این هافبک، یک پیشنهاد اغواکننده از تیم تراکتور دریافت کرده است.

باشگاه پرسپولیس در صورتی که نتواند طی روز‌های آینده طلب ماریو بودیمیر، مهاجم کُروات اسبق خود را بپردازد از فعالیت در ۳ پنجره نقل‌وانتقالاتی محروم خواهد شد. از این رو، این نگرانی برای ترابی به وجود آمده که اگر پیشنهادات دیگرش را رد کند ممکن است نتواند به پرسپولیس برود. از طرفی، گفته می‌شود پیشنهاد تراکتور آنقدر خوب هست که شاید در حالت عادی هم ترابی برای حضور در این تیم وسوسه شود و باید دید در نهایت چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

بیشتر بخوانید: استاد دوحه مدعی شد: قرارداد ترابی با العربی فسخ شد

انتهای پیام/

برچسب ها: مهدی ترابی الدحیل قطر العربی پرسپولیس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ترابی مهدی ترابی الدحیل قطر العربی پرسپولیس مهدی ترابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۶۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیری دست استقلال و نکونام را خواند!

به گزارش "ورزش سه"، استقلال امید زیادی به کسب پیروزی در تبریز داشت و سعی کرد با گرفتن سه امتیاز مقابل تراکتور نزدیک‌تر از همیشه به قهرمانی شود و قبل از دیدار پرسپولیس و سپاهان، از تعلل احتمالی سرخ‌پوشان استفاده کند، اما حملات این تیم از سمت چپ زمین را مهدی شیری به بهترین شکل بست.

پرسپولیسیِ سابق انگیزه زیادی در تقابل با استقلال داشت و نمی‌خواست در بازی سرنوشت‌ساز تراکتور که قرمزهای پایتخت هم چشم به نتیجه‌ی آن داشتند، اشتباهی انجام بدهد که همینطور هم شد و یکی از بهترین‌های تراکتور در این دیدار بود.

استقلال بیشترین گل و حمله را در این فصل از سمت چپ زمین خود و راست دفاعی حریف داشته، اما در دیدار اخیرش نمایش درخشان مهدی شیری کاری کرد تا این مسیر گلزنی برای تیمِ جواد نکونام بسته شود و شیری راه حمله به بازیکنان سرعتی مثل سیدابوالفضل جلالی و مهرداد محمدی را از آن جناح ندهد.

مهدی شیری با دوندگی بی‌امان خود در طول 90 دقیقه بارها از کنار زمین حرکت کرد و علاوه بر نمایش دفاعی، در حملات هم سعی کرد حضور پررنگی داشته باشد تا بازی موثرش را بیشتر از همیشه به چشم بیاورد.

دیگر خبرها

  • شیری دست استقلال و نکونام را خواند!
  • وراتی خود را به بارسلونا پیشنهاد داد
  • حاشیه بازی پرسپولیس و سپاهان| عصبانیت شدید ترابی از تعویض/ مأمور یگان ویژه مصدوم شد!
  • پرسپولیس و سپاهان با تساوی به رختکن رفتند
  • تراکتور صدرنشین لیگ را متوقف کرد/ تعارف استقلال به پرسپولیس
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر|توقف شاگردان نکونام در تبریز/ استقلال صدر جدول را به پرسپولیس تعارف زد
  • ترکیب تراکتور برای دیدار با استقلال
  • اعلام ترکیب تراکتور برای پایین کشیدن استقلال
  • اتفاق جدید در پرونده یحیی گل‌محمدی
  • محمود کلهر: هر دقیقه‌ای که ترابی و اورونوف در زمین نیستند، پرسپولیس شانس گلزنی کمتری دارد