Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@22:54:00 GMT

فرنوش صمدی با «خط فرضی» در سودای سیمرغ

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۳۶۲۸۱

فرنوش صمدی با «خط فرضی» در سودای سیمرغ

فیلم سینمایی «خط فرضی» به کارگردانی فرنوش صمدی یکی از آثار سینمایی حاضر در جشنواره فیلم فجر است که پیش‌تر در جشنواره‌های مختلف جهانی توانسته موفقیت‌هایی کسب کند.

به گزارش برنا، فرنوش صمدی که به عنوان کارگردان فیلم کوتاه شناخته می‌شود و فیلم‌های کوتاه او در جشنواره‌های متعددی به نمایش درآمده‌اند،حالا با اولین فیلم سینمایی خود «خط فرضی» در جشنواره فیلم فجر سی‌ونهم به عنوان کارگردان فیلم اولی حضور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«خط فرضی» را علی مصفا تهیه‌کرده که در این سال‌ها با فیلم اولی‌های  زیادی همکاری داشته‎ است. این فیلم در حضور بین‌المللی خود توانسته جایزه بهترین فیلم میتینگ پوینت فستیوال وایادولید اسپانیا را هم به دست آورد.

داستان «خط فرضی» درباره یک اتفاق است:«سارا به همراه همسرش حامد و دختر خردسالشان به یک عروسی در شمال ایران دعوت شده‌اند، اما حامد به دلیل مشکلات کاری نمی‌تواند به این سفر برود و این سرآغاز اتفاقی است که زندگی سارا را دگرگون می‌کند».

 

 

بازیگران: سحر دولتشاهی، پژمان جمشیدی، حسن پورشیرازی، آزیتا حاجیان، امیررضا رنجبران، صدف عسگری، محمد حیدری و بازیگر خردسال آیلین جاهد

نویسنده و کارگردان: فرنوش صمدی، تهیه کننده: علی مصفا، سرمایه گذار: درسای شفیعی، مشاور کارگردان: مانی حقیقی، جانشین تهیه کننده و مجری طرح: ماهان حیدری، مدیر فیلمبرداری: مسعود سلامی، تدوینگر: میثم مولایی، صداگذار: امیر حسین قاسمی، آهنگساز: پیمان یزدانیان، صدابردار: امیر نوبخت، طراح گریم: مهرداد میرکیانی، طراح صحنه: سیامک کاری‌نژاد، طراح لباس: سارا خالدی، مدیر تولید: جواد راهزانی، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: چاوش هنرآموز، جانشین تولید: سعید مسرور، عکاس: حبیب مجیدی، منشی صحنه: غزل رشیدی، برنامه ریز بخش شمال: آرش نعیمیان، طراح جلوه های ویژه میدانی: آرش آقابیک، جلوه های ویژه بصری: بیتا اخلاقی، اصلاح رنگ و نور: فرهاد قدسی، مدیر رسانه : علی پاکزاد، مدیر تبلیغات مجازی: محمد حیدری.

فیلم سینمایی «خط فرضی» به کارگردانی فرنوش صمدی شنبه ۱۸ بهمن‌ماه در جشنواره ملی فیم فجر اکران می‌شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرنوش صمدی خط فرضی سی ونهمین جشنواره فیلم فجر فرنوش صمدی خط فرضی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۶۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جواد مولانیا «سی و یک رویا» را به صحنه می‌برد

به گزارش خبرگزاری مهر، جواد مولانیا بازیگر، کارگردان و مدرس تئاتر نمایش جدیدش را با عنوان «سی و یک رویا» به تهیه‌کنندگی سپهر صاحبی در تماشاخانه ملک روی صحنه خواهد برد.

در خلاصه داستان این اثر آمده است: «سی و یک رویا، قصه‌ همه‌ ماست. ما که رویایی داریم برای رفتن، برای ماندن، برای گفتن و برای سکوت کردن. احمد و مینا رویایی در سر دارند همچون ما، اما چه کسی شجاعت دست کشیدن دارد؟ و چه کسی شجاعت ماندن؟»

مولانیا پیش‌ از این نمایش‌های «سوتفاهم»، «آمادئوس»، «هوراشیو»، «دن‌کیشوت» و «خبری از او نیست» را روی صحنه برده است.

از دیگر عوامل نمایش می‌توان به سجاد قربانی، پریا یاراحمدی دستیاران اول کارگردان، زهره آقامیر دستیار دوم کارگردان، علی حمصیان عکاس، ساخت تیزر، امیر محمدرفیع خواه لوگوتایپ و سارا حدادی مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای و تبلیغات اشاره کرد.

بازیگران و دیگر عوامل این اثر روانشناسانه متعاقبا اعلام خواهند شد.

کد خبر 6097854 آروین موذن زاده

دیگر خبرها

  • تیم بسکتبال ذوب‌آهن در سودای صعود به فینال از اصفهان
  • باغ کتاب میزبان جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی شد
  • جشنواره دریای سرخ به فیلم ایرانی جایزه داد
  • «سامپو» فینالیست جشنواره اسپانیا‎یی شد/ «آمرغ» به کانادا می‌رود
  • جواد مولانیا «سی و یک رویا» را به صحنه می‌برد
  • «له له» جایزه جشنواره هیوستون را گرفت
  • حضور 3 فیلم کوتاه ایرانی در یکی از معتبرترین جشنواره‌های فیلم کوتاه
  • آمادگی مازندران برای برگزاری الکترونیکی دور دوم انتخابات
  • سینما به روایت سینما/ دیوار میان پایتخت و شهرستان با «آپاراتچی» فروریخت
  • فیلمی که دیوار میان پایتخت و شهرستان را از بین برد