Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ فرمانده سپاه آران و بیدگل گفت: در ایام‌الله دهه فجر ۳شرکت تعاونی و کارگاه فرآوری پسته به همت بسیج سازندگی سپاه آران و بیدگل افتتاح می‌شود. - اخبار استانها -

سرهنگ حسین فخرل در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در آران و بیدگل، ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: امروز ایران کشوری قدرتمند است که در مقابل استکبار جهانی ایستادگی کرده است؛ در حالی که در زمان جنگ تحمیلی حتی برای دفاع از خود در تهیه سیم خاردار نیز با مشکل مواجه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن اشاره به فرمایشات امام راحل و رهبر معظم انقلاب در مورد انقلاب اسلامی افزود: گفتمان‌سازی بیانیه گام دوم انقلاب، تبیین جایگاه حضرت زهرا(س) در امت اسلامی، توجه ویژه به افزایش آگاهی نسل جوان از جمله اهداف ما در برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر شهرستان آران و بیدگل است.

فرمانده سپاه آران و بیدگل ضمن تأکید بر مشارکت شهروندان در شعائر انقلاب اسلامی ابراز داشت: 350 برنامه در سطح حوزه و پایگاه‌های شهرستان آران و بیدگل اجرایی می‌شود و اقشار مختلف بسیج همچون بسیج هنرمندان، اصناف، کارگری، علمی و پژوهشی و غیره در این ایام مشارکت دارند.

وی ضمن اشاره به برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی مختلف به مناسبت ایام‌الله دهه فجر گفت: رژه موتورسواران، دیدار با امام جمعه شهرستان آران و بیدگل، برپایی جشن خیابانی انقلاب اسلامی، برپایی همایش "زن، الگوی سوم"، یادواره شهید موسوی، شهید مدافع وطن از جمله برنامه‌های ایام الله دهه فجر در شهرستان آران و بیدگل است.

استاندار بوشهر: دهه فجر پروژه‌های مختلفی در همه شهرستان‌های استان بوشهر افتتاح می‌شودسپاه استان مرکزی 1500ویژه‌برنامه در دهه فجر اجرا می‌کند500 ویژه‌برنامه ایام‌الله دهه فجر در کاشان برگزار می‌شود

فخرل ضمن اشاره به غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای آران و بیدگل در روز 16 بهمن تصریح کرد: افتتاحیه شرکت تعاونی محصولات خانگی در ابوزیدآباد، کارگاه ارائه محصولات خانگی در راستای اقتصادی مقاومتی در چند نقطه شهرستان آران و بیدگل از جمله برنامه‌های بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آران و بیدگل است.

وی با بیان اینکه بسیج سازندگی در سال جاری برای 210 نفر زمینه اشتغالزایی را فراهم کرده است، تأکید کرد: این مهم توسط وام‌های اقتصاد مقاومتی، قرض الحسنه و مشارکتی بوده است و در دهه فجر 3شرکت تعاونی و یک کارگاه فرآوری بسته در شهر ابوزیدآباد توسط بسیج سازندگی سپاه شهرستان آران و بیدگل به بهره‌برداری می‌رسد.

فرمانده سپاه کاشان از کلنگ‌زنی دو کارگاه در ایام‌الله دهه فجر و اختصاص دو میلیارد و 500 میلیون ریال به هر کارگاه افزود: یک کارگاه در روستای یزدلان و کارگاه دوم در حوزه تولید کفش فعالیت دارد و هر کارگاه نیز به صورت مستقیم برای 12 نفر اشتغالزایی ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/801/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرستان آران و بیدگل سپاه آران و بیدگل ایام الله دهه فجر بسیج سازندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۶۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت

اجلاسیه ۹۲ شهید شهرستان باشت با حضور جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران روز پنج شنبه سیزدهم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار استان‌ها خبرگزاری دانشجو، عبدالوهاب عبدی‌پور،جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت در گفتگو با خبرنگاران بیان کرد: در راستای برگزاری کنگره ملی ۲هزار شهید کهگیلویه و بویراحمد، اجلاسیه شهدا و رزمندگان باشت با میزبانی شهدا و خانواده‌های والا مقامشان و با حضور سردارفدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

عبدی پور در خصوص اجرای اجلاسیه شهدای شهرستان باشت افزود: اجلاسیه ۹۲ شهید شهرستان که از این تعداد دو شهید نیز گمنام هستند در روز پنج‌شنبه سیزدهم اردیبشهت‌ماه از ساعت۹صبح در مصلی امام خمینی (ره) باشت برگزار خواهد شد. 

جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت افزود: مراحل کار فضاسازی مکان اجلاسیه در دست اقدام است و این آمادگی وجود دارد که با حضور اعم مردم به شکل باشکوهی برگزار شود. 

عبدی پور بیان کرد: اجلاسیه شهدا رأس ساعت ۹ صبح در مصلی نماز جمعه شهرستان باشت با حضور مسئولین کشوری و لشکری، استانی و شهرستانی و اقشار مختلف مردم با سخنرانی سردار علی فدوی جانشین فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران برگزار خواهد شد و به‌صورت زنده از شبکه استانی دنا پخش خواهد شد.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت در پایان گفت: از عموم مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان باشت و هم استانی‌های عزیز، خانواده‌های محترم شهدا و رزمندگان و ایثارگران برای شرکت در این اجلاسیه دعوت به عمل می‌آید.

دیگر خبرها

  • افتتاح ۱۰ ایستگاه هوشمند آب و هواشناسی در زرند
  • غبارروبی قبور شهدای فرهنگی در شهرستان آران و بیدگل
  • افتتاح دفتر کانون بسیج رسانه در شهرستان آران و بیدگل
  • جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت
  • مکتب شهید مطهری انقلاب را از انحراف مصون نگه داشت
  • شرکت بیش از ۲۳ هزار نفر در مسابقات قرآنی آران و بیدگل
  • مشارکت ۳۴ هزار آران و بیدگلی در مسابقه زندگی با آیه‌ها
  • اجرای ۱۱۰ برنامه شاخص طی هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • تحقق ۷۰ درصدی مصوبات حوزه درمان سفر رئیس‌جمهور به کاشان
  • پرداخت ۱۰۰۰ میلیاردی تسهیلات در آران و بیدگل