Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@15:34:28 GMT

توزیع گوشت گرم بین نیازمندان فارس

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۳۶۴۰۵

توزیع گوشت گرم بین نیازمندان فارس

ایسنا/فارس مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد فارس از توریع گوشت گرم بین نیازمندان استان، در راستای اجرای طرح ملی «ایران قوی»، رزمایش مواسات و همدلی خبر داد.

حجت‌الاسلام حسین امیدی گفت: در این اقدام 1200 بسته گوشت گرم به ارزش ۱۲۰ میلیون تومان توسط موسسه «حضرت خدیحه (س)» و با همکاری برنامه «سمت خدا» شبکه سوم سیما مهیا شده و به  فارس برای توزیع بین نیازمندان تحویل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد فهما فارس ضمن قدردانی از موسسه «حضرت خدیجه (س)» و برنامه «سمت خدا» برای اجرای این طرح معنوی، خاطرنشان کرد: این دوره، دومین دوره توزیع بسته‌های گوشت گرم در استان محسوب می‌شود و با همکاری کانون فرهنگی هنری «مجمع اسلامی اهل بیت (ع)» در شیراز توزیع می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد فارس افزود: این بسته‌ها، توسط ۱۰ کانون از کانون فرهنگی هنری مساجد فارس میان خانواده‌های نیازمند و مستمند توزیع می‌شود.

امیدی با تاکید بر اینکه این فعالیت در راستای طرح ملی «ایران قوی» و طرح‌های «کمک مومنانه» و «مواسات و همدلی» اجرا می‌شود، اظهار کرد: این برنامه تحت همان طرح «کمک‌های مومنانه» که مقام معظم رهبری به آن توصیه فرمودند اجرا می‌شود و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد فارس هم همچون گذشته به ندا و فرمایش رهبری معظم لبیک گفتند. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کمک مؤمنانه کانون فرهنگی هنری مواسات و همدلی شیراز فرهنگی هنری مساجد فارس گوشت گرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۶۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فارس و بوشهر زیر ذره‌بین دفتر موسیقی رفتند

مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فردا برای بررسی وضعیت فعالیت موسیقی استان‌های فارس و بوشهر به این دو استان سفر می‌کند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت هنری،  مدیرکل دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فردا (یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برای بررسی وضعیت فعالیت موسیقی استان‌های فارس و بوشهر به این دو استان سفر می‌کند.

قرار است، سمیعی به همراه مسئول دفتر سرود و برخی از کارشناسان دفتر موسیقی، در این سفر ضمن بازدید از انجمن‌های موسیقی با گروه‌های سرود، فعالان موسیقی، مدیران ارکسترهای استانی و مدیران ادارات کل فرهنگ و ارشاد استانی دیدار کند و از نزدیک در جریان مشکلات و مسائل آنان قرار گیرد.

همچنین در پایان این سفر دو روزه مدیر دفتر موسیقی ضمن بازدید از روند برگزاری جشنواره موسیقی خلیج فارس با هنرمندان حاضر در این جشنواره گفت‌وگو خواهد کرد.

استان بوشهر اخیرا جزو استان‌های پرحاشیه در حوزه موسیقی بوده است؛ حاشیه‌هایی که آغاز آنها با لغو فستیوال موسیقی «کوچه» بود و پس از آن با لغو کنسرت آرمان گرشاسبی و صادر نشدن مجوز کنسرت معین زندی ادامه داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس
  • استقبال کانون استان قزوین از برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • نشست هم اندیشی انجمن های علمی و کانون های فرهنگی دانشگاه یاسوج
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • فارس و بوشهر زیر ذره‌بین دفتر موسیقی رفتند
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین