Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ محمدعلی اقدسی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام با بیان اینکه ۳۵۵ میلیارد و ۴۳۰ میلیون ریال برای طرح‌های دهه فجر امسال سازمان جهادکشاورزی استان ایلام هزینه شده است ، گفت: در دهه فجر امسال تعداد ۵۲ پروژه تولیدی و خدماتی در زیر بخش‌های کشاورزی افتتاح یا کلنگ زنی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: از محل کلنگ زنی یا افتتاح این طرح‌ها تعداد ۲ هزار و ۶۱ خانوار از مزایای این پروژه‌ها بهرمند و برای یک هزار و ۴۷۷ نفر نیز اشتغال زایی انجام خواهد شد.

اقدسی ادامه داد: ۱۹۷ میلیارد و ۶۳۰ میلیون ریال اعتبار برای افتتاح و بهره برداری ۴۴ طرح در دهه فجر امسال این سازمان هزینه شده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی ایلام اضافه کرد: با افتتاح این طرح‌ها زمینه اشتغال برای یک هزار و ۴۲۱ نفر و بهره مندی یک هزار و ۹۲۱ خانوار فراهم می‌شود.

اقدسی ادامه داد: همچنین تعداد هشت طرح با اعتبار ۱۵۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال مورد کلنگ زنی قرار می‌گیرد که این طرح‌ها اشتغال زایی ۵۶ نفر و بهره مندی ۱۴۰ خانوار را در پی خواهد داشت.

او بیان کرد: این طرح‌ها شامل احداث کانال آبی باغات ، پرواربندی بره ، گاوداری شیری ، پرورش گوسفند ، مجتمع گلخانه ای ، خوراک دام ، سردخانه ، آبخیزداری ، انتقال آب به عشایر، فرآوری و انجماد محصول باقلا و چندین پروژه دیگر است.

انتهای پیام/ ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دهه فجر جهاد کشاورزی طرح ها دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۶۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۴۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار جمال سلمانی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا وارز با اولویت واپایش انبارها، محل دپو کالای قاچاق و برخورد با خودروهای شوتی در سطح استان مقادیر قابل توجهی کالای اساسی کشف شد.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی با هماهنگی دستگاه قضایی یک انبار بزرگ کالای اساسی که فاقد مجوز قانونی بود را کشف کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: با تلاش کارکنان انتظامی ۹ دستگاه خودرو موسوم به شوتی که حامل کالاهای فاقد مجوز قانونی بودند را شناسایی، توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه در این راستا ۱۰ متهم دستگیر شد بیان کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

سردار سلمانی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالاهای مکشوفه را ۴۸ میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال اعلام کردند، تصریح کرد: هموطنان می‌توانند اخبار واطلاعات خود درخصوص قاچاق کالا، احتکار، اختلاس و دیگر جرایم و مفاسد اقتصادی با شماره ۰۹۶۳۰۰ درمیان بگذارید.

کد خبر 6090263

دیگر خبرها

  • مینی پالایشگاه دهدشت کلنگ‌زنی شد
  • مردم باید ثمره کلنگ زنی ها را ببینند/ لزوم تحقق پروژه ها
  • کلنگ‌زنی مینی پالایشگاه دهدشت با حضور معاون اجرایی رئیس‌جمهور
  • افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۰۱ مدرسه در استان بوشهر
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس جاده‌ای شهرک صنعتی در بویراحمد
  • ۳۷۰۰ هزار میلیارد تومان هزینه ۲ افتتاح نمایشی در کرمانشاه
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • کلنگ دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج به زمین زده شد
  • افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه در دانشگاه یاسوج