Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-03@16:52:41 GMT

مفقودی ۴۰۰ نفر در ترهونه لیبی

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۳۶۵۵۲

مفقودی ۴۰۰ نفر در ترهونه لیبی


به گزارش تابناک، شفقنا به نقل از الجزیره نوشت: این منابع امنیتی بااشاره به اینکه شماری از این افراد زن و کودک هستند، از احتمال کشته شدن این افراد در پی شکنجه آنها توسط شبه نظامیان موسوم به «الکانی» تحت حمایت ژنرال خلیفه حفتر سخن به میان آوردند.

براساس این گزارش، منابع مذکور می گویند: شبه نظامیان الکانی که از حمایت ژنرال خلیفه حفتر برخوردار هستند، پیش از سیطره نیروهای دولتی وفاق ملی بر شهر ترهونه در ۸۰ کیلومتری جنوب شرقی طرابلس، اقدام به شکنجه این افراد کردند که منجر به کشته شدن آنها شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که دست کم ۴۴ گور دسته جمعی در این شهر کشف شده است؛ شهری که سالها تحت کنترل وفاداران خلیفه حفتر بودو تاکنون جسد حدود ۱۳۰ نفر نیز شناسایی شده است.

از زمان بیرون کردن نیروهای حفتر از ترهونه، اداره کل جستجو و شناسایی مفقودین لیبی ۳۳۰ گزارش درباره افرادی که در این شهر مفقود شده اند، دریافت کرده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مهرداد میناوند علی انصاریان علی اصغر عنابستانی مهدی جهانگیری پوری حسینی الجزیره لیبی مهرداد میناوند علی انصاریان علی اصغر عنابستانی مهدی جهانگیری پوری حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۶۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«یسنا دیدار» بعد از ۵ روز مفقودی پیدا شد

سرهنگ سید خلیل هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: یسنا دیدار پس از پنج روز مفقودی لحاظت پیش در زمین‌های کشاورزی یلی بدراق زنده پیدا شد.

اخبار تکمیلی متعاقباً اعلام می‌شود.

کد خبر 6095269

دیگر خبرها

  • دادستان: تحقیقات برای دستگیری عوامل مفقودی یسنا
  • سردار رادان: قرائت قرآن از زنان مکشوفه حجاب را نشان می دهند/ این تفکر حتی برخی افراد حزب اللهی را تحت تاثیر قرار داده و تصاویر آن دست به دست می‌شود
  • اولین واکنش دادستان پس از پیدا شدن یسنای ۴ ساله
  • تصاویر پیدا شدن یسنا پس از 5 روز مفقودی
  • «یسنا دیدار» بعد از ۵ روز مفقودی پیدا شد
  • جسد پیرمرد ۷۵ ساله نهبندانی در تالاب کجی نهبندان کشف شد
  • بهره مندی ۲۵۰ هزار معلول کم بینا ونابینا از خدمات بهزیستی کشور
  • هشدار کارشناسان فرانسوی درباره ممنوعیت اینترنتبرای زیر ۱۳ ساله‌ها
  • ارائه خدمات ضروری به بیش از ۸۰۰ هزار نفر در افغانستان
  • نخستین واکنش دانشگاه کلمبیا به یورش پلیس آمریکا علیه دانشجویان