Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام رضا احمدی نیک گفت: دهه فجر فرصت بی‌نظیری برای تبیین دستاوردها و برکات این پدیده تاریخ‌ ساز است اما در عین حال لازم است به مشکلات و مخاطرات پیش‌رو و میدان‌های مقابله و جهاد با استکبار نگاه کرده و راه های مقابله با آن را بهتر بشناسیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز ۱۰ بهمن حجت الاسلام «رضا احمدی نیک» در خطبه های نماز جمعه آسمینون، ضمن تبریک آغاز دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: دهه فجر فرصت بی‌نظیری برای تبیین دستاوردها و برکات این پدیده تاریخ‌ ساز است اما در عین حال لازم است به مشکلات و مخاطرات پیش‌رو و میدان‌های مقابله و جهاد با استکبار نگاه کرده و راه های مقابله با آن را بهتر بشناسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





امام جمعه آسمینون خاطرنشان کرد: از زمان استقرار انقلاب و نظام اسلامی تاکنون که وارد چهل و سومین سال نظام اسلامی شده ایم همواره سه جبهه در برابر انقلاب گشوده شده و در حال مبارزه بوده و هستند.



وی اضافه کرد: جبهه اول؛ جبهه تمدنی است در یک طرف جهانی گسسته از آسمان و منقطع از دین و معنویت و در سوی دیگر جبهه اسلام ناب محمدی(ص) به نمایندگی ایران انقلابی که امروز پرچم‌دار آن رهبری است جبهه دوم مقابله با جریان فکری غرب‌گرا و شیفتگان تمدن رو به انحطاط غرب است، کسانی که نگاهشان به اسلام حداقلی است.



حجت الاسلام احمدی نیک ادامه داد: جبهه سوم مبارزه با کسانی است که یا به دلیل ضعف بنیه فکری یا گرفتار آمدن به چربی و شیرینی دنیا دست از آرمان هایی که برای آن مبارزه و جنگیده اند، شسته، منزوی شده و یا عملا به میدان مقابل آمده اند.



خطیب جمعه آسمینون ابراز کرد: اکنون وظیفه ما، تبیین و روشنگری بدون ایجاد فتنه، دعوا، متقن، عمار گونه، بدون تعصب با استقامت و پرهیز از تهمت زدن است.


وی ضمن تشکر از نمایندگان مجلس، به گام‌های بلند مجلس برای رفع مشکلات اقتصادی در بودجه سال آینده، اشاره کرد و افزود: محور اول افزایش درآمد و حذف ارز دلار ۴۲۰۰ تومانی کالاهای اساسی که موجب حذف رانت و ویژه خواری ها می شود.



حجت الاسلام احمدی نیک اظهار کرد: محور دوم افزایش درآمدهای مالیاتی بدون ایجاد فشار به مردم، محور سوم حمایت از معیشت مردم و بخش تولید و کاهش وابستگی بودجه به درآمد نفتی که یکی از راهکارهای اساسی رهایی از تحریم های ظالمانه اقتصاد بدون نفت است، ان شاالله مجلس بدون پرداختن به حواشی و بدون توجه به جوسازی ها با قدرت و سرعت به راه و کار خود ادامه دهد.



امام جمعه آسمینون با اشاره به نقشه جوبایدن در فریب مسئولین برای تغییر محاسبات ایران، تاکید کرد: اهداف کلیدی آمریکا در مواجهه با ایران اسلامی و انقلابی همچون جلوگیری ایران از دستیابی به تسلیحات هسته‌ای، مهار تاثیر سیاست منطقه‌ای ایران که در حال آسیب زدن به منافع آمریکا است و کاهش تنش‌های منطقه‌ای است.
 


وی تصریح کرد: آمریکای ترامپ یا بایدن در ماهیت تقابل با ایران هیچ گونه تفاوتی ندارد بنابراین آنچه امروز برای ما مهم است مذاکره و بازگشت آمریکا به برجام نیست بلکه رفع تحریم‌ها و خنثی سازی آنها است.



حجت الاسلام احمدی نیک خاطرنشان کرد: مسئولین نباید نسبت به بایدن و تیم وی خوش بین باشند بلکه باید به دنبال راهکار عملی و اقدام برای کاهش و رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باشند و یکی از نسخه های تضمینی ایران قوی، عمل کردن و پیاده کردن مفاد بیانیه گام دوم انقلاب است.


خطیب جمعه آسمینون در خاتمه ضمن تبریک میلاد خجسته حضرت زهرا(س)، روز مادر، روز زن و نیز میلاد حضرت امام خمینی (ره) که مقارن با ایام الله دهه فجر است، یادآور شد: با توجه به شرایط کرونا مسئولین برنامه ریزی کنند که گرامیداشت ایام الله دهه فجر به خوبی انجام شود.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: خطبه های نماز جمعه نماز جمعه نماز جمعه آسمینون حجت الاسلام احمدی نیک دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۶۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحدت و برادری نیاز مهم امروز کشور است

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا: دکتر محسن رضایی گفت: دو گوهر گرانبهای برادری و وحدت در قلب انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس می‌درخشیدند و این دو ارزش، ریشه در فطرت پاک انسان و تعالیم بلند اسلام دارند و رمز موفقیت و پیروزی ما در سخت‌ترین دوران تاریخ کشورمان بوده‌اند.

وی با یادآوری جانفشانی مردم و رزمندگان در دوران دفاع مقدس خاطرنشان ساخت: روح برادری، قوای رزمندگان ما را چند برابر و آنها را به معجزاتی در میدان نبرد تبدیل می‌کرد. 

عضو مجمع تشکیل مصلحت نظام گفت: متاسفانه در سال‌های اخیر، شاهد کم‌رنگ شدن این ارزش‌ها در جامعه بوده‌ایم. این موضوع، نه تنها به ضرر انسجام و همبستگی ملی است، بلکه مانعی در برابر پیشرفت و توسعه کشور نیز به شمار می‌رود. 

رضایی افزود: دشمنان قسم‌خورده این ملت، همواره در تلاش برای ایجاد تفرقه و نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند؛ لذا ما باید با هوشیاری و بصیرت، در برابر این توطئه‌ها ایستادگی کنیم و با تکیه بر ارزش‌های مشترک خود، جبهه‌ای واحد و قدرتمند تشکیل دهیم.

وی با تاکید بر اینکه جبهه انقلاب باید با کنار گذاشتن اختلافات جزئی و سلایق شخصی، حول محور منافع ملی و آرمان‌های انقلاب اسلامی حرکت کند، افزود: همان طور که پیش از این بارها تاکید کردم، فقط با وحدت و همدلی می‌توانیم به آرمان‌های خود که همانا ساختن ایران قوی، مقتدر و آباد است، دست پیدا کنیم.

دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در پایان گفت: از همه فعالان سیاسی، دلسوزان انقلاب و جبهه انقلاب اسلامی می‌خواهم که با درک شرایط حساس کنونی، تمام تلاش خود را برای حفظ و تقویت وحدت و برادری در جبهه انقلاب به کار گیرند تا با گام‌های استوار در مسیر پیشرفت و توسعه کشور حرکت کنیم.

دیگر خبرها

  • شهید مطهری الگویی ارزشمندی برای دانشجویان است
  • درخواست محسن رضایی از جبهه انقلاب | در سال‌های اخیر، شاهد کم‌رنگ شدن برخی ارزش‌ها بوده‌ایم
  • محسن رضایی: جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد
  • وحدت و برادری نیاز مهم امروز کشور است
  • توصیه محسن رضایی به جبهه انقلاب: اختلافات جزئی و سلایق شخصی را کنار بگذارید
  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند
  • جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد
  • قدردانی از مربیان عقیدتی سیاسی
  • تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی
  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود