Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، کلاهی مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان فارس گفت: در هفته سوم رقابت‌های دسته برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور تیم پویندگان فجر شیراز در سالن ربانی میزبان تیم حفاری اهواز بود که در پایان با ۱۴ گل مغلوب این تیم شد و دومین شکست فصل خود را تجربه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در نیمه نخست فاطمه پاپی و مریم چرخاوی هر کدام ۲ گل و زهرا اسدی، سحر پاپی و مهسا کمالی زننده هفت گل‌های حفاری اهواز بودند و در نیمه دوم هم نماینده فارس مقابل حریف کاری از پیش نبرد و با دریافت هفت گل دیگر شکست سنگینی را متحمل شد.

نماینده فارس تا پایان هفته سوم لیگ برتر فوتسال بانوان با یک امتیاز در مکان پنجم جدول رده بندی گروه نخست قرار گرفت.

زینب عرب زاده و سمیه غضبانی دیدار پویندگان فجر شیراز و حفاری اهواز را قضاوت کردند.

نماینده فارس در هفته چهارم این مسابقات جمعه ۱۷ بهمن ماه به مصاف هیات فوتبال رودان می‌رود.

پویندگان فجر شیراز در گروه نخست لیگ برتر فوتسال بانوان با تیم‌های مس کرمان، حفاری اهواز، نامی نو اصفهان، سایپا تهران، شهروند ساری و هیات فوتبال رودان رقابت خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پویندگان فجر شیراز فوتسال بانوان برتر فوتسال بانوان پویندگان فجر حفاری اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۶۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گام بزرگ مدعی لیگ برتر فوتسال با حفظ ستاره

به گزارش "ورزش سه"، احمد اسماعیل‌پور، بازیکن سابق تیم ملی، که سال گذشته از سوپرلیگ چین راهی لیگ باشگاهی ایران شد و بمب نقل و انتقالات فوتسال ایران لقب گرفت، به مدت یک فصل دیگر برای کراپ الوند توپ خواهد زد. اسماعیل‌پور فصل پیش به علت مصدومیتی که از گذشته گریبان‌گیرش بود و خستگی ناشی از لیگ چین، در اکثر دیدارهای کراپ الوند غایب بود و حالا به نظر می‌رسد باری دیگر آمادگی خود را به‌دست آورده و به بدون هیچ مشکلی با پیراهن کراپ به میدان می‌رود.

برنده توپ برنزی جام جهانی 2016، سه دوره پیاپی در فصل‌های (۱۳۹۰، ۱۳۹۱، ۱۳۹۲) آقای گل لیگ برتر فوتسال ایران شد و در سال ۱۳۹۷ با رکورد خیره کننده ۶۴ گل در ۲۳ بازی، آقای گلی لیگ چین را به خود اختصاص داد، تا در تاریخ این کشور چنین تعداد گلی در طول یک فصل بی‌سابقه باشد.

اسماعیل‌پور که در دهه نود به عنوان آقای گل بی‌بدیل فوتسال ایران مشهور بود، در سال ۱۳۹۱ با پیراهن گیتی‌پسند ۹ گل در جام باشگاه‌های آسیا به ثمر رساند و کفش طلایی مسابقات را به‌دست آورد.

دیگر خبرها

  • پالایش نفت اصفهان به لیگ برتر فوتسال صعود کرد
  • تاریخ شروع فصل جدید لیگ برتر فوتسال مشخص شد
  • انتقاد از فروش لباس‌های غیرمأنوس با فرهنگ ایرانی در بازار
  • ستارگان خور لارستان، قهرمان لیگ دسته دو کشور و نماینده فارس در لیگ دسته اول شد
  • مصاف نماینده فوتسال قم و هرمزگان در لیگ دسته یک
  • معرفی برترین‌های جشنواره نواشهر در قزوین
  • لیگ‌برتر فوتسال ایران در حال پوست‌اندازی است
  • اعزام نخستین گروه حجاج عمره از ۳ استان جنوبی کشور
  • گام بزرگ مدعی لیگ برتر فوتسال با حفظ ستاره
  • پایان لیگ برتر کانوپولو بانوان با قهرمانی تیم اصفهان خروشان