Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: مراحل طراحی شهر ورزش قشم به اتمام رسیده و در آینده نزدیک مراحل اجرایی این پروژه با هدف ارتقای ورزش جزیره، کمک به فدراسیون های ورزش های مختلف تیم های ملی و افزایش تندرستی ساکنان و گردشگران در آینده نزدیک آغاز می شود.

به گزارش برنا، حمیدرضا مومنی در نخستین گردهمایی نواب رییس بانوان هیات های استانی فدراسیون ورزش های همگانی، اظهار کرد: برای کاهش هزینه های آینده در حوزه های درمان و سلامت باید برای توسعه و گسترش ورزش های همگانی برای تمامی اقشار، برنامه ریزی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: سازمان منطقه آزاد قشم به عنوان یک دستگاه حاکمیتی پیگیر مسائل مربوط به سلامت تمامی اقشار و مردم است و باید با برنامه ریزی شرایط را برای استفاده حداقلی تمامی مردم - بویژه بانوان بعنوان نیمی از جامعه که بیشتر در معرض کم تحرکی هستند - از امکانات و ظرفیت های ورزشی موجود فراهم کنیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: سرمایه گذاری و برنامه ریزی در حوزه های اجتماعی بویژه حوزه های مرتبط با ورزش همگانی موجب کاهش هزینه های مربوط به سلامت و درمان در آینده خواهد شد.

وی با بیان اینکه هدف همه مسئولان کشور باید تلاش برای کاهش هزینه‌های درمان در آینده باشد خاطرنشان کرد: هرچند کرونا محدودیت‌هایی را برای ورزش کردن ایجاد کرد اما برای ما مشخص کرد که در بخش ورزش چه مشکلاتی داریم و باید چگونه برنامه ریزی کنیم که میزان کم تحرکی در کشور کمتر شود.

به گفته مومنی؛ اقدامات خوبی طی سال های گذشته در حوزه تقویت، تجهیز و توسعه امکانات و ظرفیت های ورزشی در جزیره قشم انجام شده است، اما هنوز تا نقطه مطلوب فاصله داریم و طی این سال ها موفق شدیم بخشی از عقب ماندگی ها را جبران کنیم.

عالی ترین مقام سازمان منطقه آزاد قشم تاکید کرد: اگر بتوانیم برای آمادگی جسمانی مردم برنامه ریزی درستی داشته باشیم قطعاً می‌توانیم اثرات منفی مالی و اجتماعی کم تحرکی و اضافه وزن را کاهش دهیم و باید در راستای سلامتی مردم تلاش بیشتری داشته باشیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در ادامه با اشاره به موقعیت جغرافیایی این جزیره، گفت: هدف ما نباید برنامه ریزی برای ۱۶۰ هزار جمعیت جزیره باید بلکه باید برای ۷ میلیون نفری که با عناوین مختلف به این منطقه می آیند، برنامه هایی را پیش بینی کنیم تا حداقل فعالیت‌های ورزشی را داشته باشند.

مومنی با بیان اینکه مراحل طراحی شهر ورزش قشم به اتمام رسیده و درآینده نزدیک اجرای آن آغاز خواهد شد، افزود: این شهر ورزش می‌تواند زیرساخت‌های خوبی را برای ورزش منطقه فراهم کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ورزش همگانی هزینه بر نیست و همه می‌توانند با حداقل امکانات هم این کار را انجام دهند. با این حال ما باید به گونه‌ای برنامه ریزی کنیم که همه بتوانند از بهترین امکانات برای ورزش استفاده کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مومنی توسعه ورزش همگانی منطقه آزاد قشم شهر ورزش قشم سازمان منطقه آزاد قشم برنامه ریزی آینده نزدیک شهر ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۶۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لردگان گفت: در حال حاضر طرحی عملیاتی کوتاه مدت توسعه ورزش همگانی با ۳۰عنوان برنامه بازی‌های بومی محلی و همگانی در حال اجراست.
حسنی افزود: جشنواره بازی‌های بومی محلی لردگان با حضور مردم بمنظور جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی در منطقه حاجی آباد برگزار شد.
به گفته وی، برپایی صنایع دستی، پخت غذای محلی، موسیقی محلی، مسابقات ورزشی، نمایشی و بازی‌های بومی محلی ویژه دختران از برنامه‌های برگزار شده در این جشنواره بود.

دیگر خبرها

  • همایش پیاده‌روی همگانی به مناسبت روز ملی میمند برگزار شد
  • اورژانس بانوان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • ایران گام‌های مهمی برای کاهش موثر خطر بلایا برداشته است
  • منظور: ایران گام‌های مهمی برای کاهش موثر خطر بلایا برداشته است
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده‌ای نزدیک
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده ای نزدیک
  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد
  • ببینید | ️جبلی: در آینده نزدیک تکلیف حق پخش ورزش مشخص خواهد شد‌
  • پرداخت هزینه‌های خدماتی و درمانی بیماران سرطانی توسط دولت، به زودی
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان