Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا حجت الاسلام محسن مشرفی در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند که برای سومین هفته متوالی در مصلای المهدی (عج) برگزار شد افزود: وظیفه آحاد ملت ایران اسلامی دفاع از دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی است و ادامه دادن راه شهیدان والامقام است.

وی بیان کرد: تاریخ انقلاب اسلامی سرشار از برگ‌های زرین و افتخارآمیز است در حالی که پرونده دشمنان از هرگونه برگ ارزشی خالی اما سرشار از برگ‌های سیاه و ننگین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطیب جمعه بیرجند گفت: انقلاب اسلامی به کوری چشم چشمان و استکبار جهانی به پیروزی رسید و نظام اسلامی در جامعه ما استقرار یافت در ادامه نیز ملت ایران با پیشرفت‌های علمی در زمینه‌های مختلف شعار ما می‌توانیم را در زمینه سازندگی را به اثبات رساند.

وی ادامه داد: ساخت موشک، نانو تکنولوژی، فناوری هسته‌ای و سلول‌های بنیادی برگ‌های زرینی از پیشرفت ایران اسلامی در زمینه‌های مختلف است که دشمنان بارها به آن اعتراف کردند.

حجت الاسلام مشرفی به جنگ تحمیلی، فتنه‌ها و تحریم‌های استکبار علیه انقلاب و نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: تمامی پیشرفت‌های ملت ایران در عرصه‌های مختلف در حالی بوده که ما در این سال‌ها پیوسته مورد تهاجم دشمنان قرار داشتیم و دشمن با ترفندهای مختلف علیه ما توطئه کرد که به لطف خداوند متعال توطئه‌های آنان خنثی شد.

وی افزود: امروز هم با صدور انقلاب اسلامی، فریاد عدالت‌خواهی و شعار انقلاب اسلامی مرزهای آسیا را درنوردیده و در کف خیابان‌های پاریس و لندن و نیویورک سر داده می‌شود و بیانات رهبر کبیر انقلاب اسلامی در حال تحقق است.

امام جمعه موقت بیرجند اظهار داشت: ۲ سال از صدور بیانیه گام دوم انقلاب توسط رهبر معظم انقلاب گذشت و وظیفه مردم و مسوولان تحقق این بیانیه است.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه گفت: سعادت بشر در رعایت دستورات خداوند است و از مظاهر تقوا شناخت درست نعمت‌های الهی و بهره‌برداری درست و به موقع از آنها است.

حجت الاسلام مشرفی افزود: خداوند نعمت‌های ظاهری و باطنی خود را در اختیار انسان ها قرار داده است تا ما از آن استفاده کنیم و اولیای الهی، عدالت، قرآن و قدرت تشخیص حق و باطل از نعمت‌های بزرگ الهی است.

وی قرآن را نقشه خداوند متعال برای انسان‌سازی و سعادت عنوان کرد و گفت: فرصت مناجات با خداوند از دیگر نعمت‌های الهی است که باید قدر آن را بدانیم تا به تکامل برسیم.

خطیب جمعه بیرجند با اشاره به جایگاه زن در دوران جاهلیت ادامه داد: در دوران جاهلیت قبل از اسلام هیچ ارزش و جایگاهی برای زن قائل نبودند و امروز هم در جاهلیت مدرن، زن ابزاری برای اهداف شوم و پلید مستکبران و کسب ثروت و امیال نفسانی است.

وی گفت: اسلام جایگاه رفیع و ارزشمند انسان‌سازی را برای زنان قائل شد و رسالت تربیت انسان به عنوان اشرف مخلوقات را برعهده زن گذاشته است.

نماز جمعه هفته جاری (۱۰ بهمن) در تمامی شهرستان‌های خراسان جنوبی شامل ۲۶ شهر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اقامه شد.

برچسب‌ها بیرجند پیروزی انقلاب اسلامی ایران خراسان جنوبی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه فاصله گذاری اجتماعی دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بیرجند پیروزی انقلاب اسلامی ایران خراسان جنوبی بیرجند پیروزی انقلاب اسلامی ایران خراسان جنوبی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه فاصله گذاری اجتماعی دهه فجر اخبار کنکور انقلاب اسلامی جمعه بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۶۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید رهبر انقلاب بر فهم معانی کلام خداوند در کارهای قرآنی

هفته‌نامه دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، در تازه‌ترین شماره خود از تأکید رهبر انقلاب اسلامی در حاشیه‌ نامه‌ یکی از مسئولان امور قرآنی کشور بر «فهم معانی کلام خداوند در کارهای قرآنی» خبر داده است.

به گزارش ایسنا، خط حزب‌الله نوشته است: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در حاشیه نامه، متن زیر را مرقوم کردند که به شرح زیر منتشر می‌شود:

«بسمه تعالی
کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است. مراقب باشید در نیمه‌ی راه رها نشود.
پیگیری نکردن کارها و روزآمد نکردن برنامه‌ریزیها آفت بزرگ سرفصل‌های شوق‌انگیز است.
در باب قرآن، کار لازم ابتدائی، فهم معانی کلام خداوند است و البته حفظ هم بسیار مهم است.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انقلاب اسلامی ایران ادامه دهنده مکتب امام صادق (ع)است
  • صدا و سیما مؤثرترین نقش را در ایجاد تمدن اسلامی دارد
  • اساتید نقش مهمی در جهاد تبیین دارند
  • گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا فراگیر شده است
  • انقلاب اسلامی ایران در حال انتشار در جهان است
  • ارزش‌های دین اسلام و انقلاب را باید تبلیغ و تبیین کنیم
  • تأکید رهبر انقلاب بر فهم معانی کلام خداوند در کارهای قرآنی
  • توجه جدی به جهاد تبیین و بیان دستاوردهای جوانان نخبه کشور
  • دستاوردهای جهاد دانشگاهی برای مردم تبیین شود
  • خیزش دنیا علیه اسرائیل نتیجه افشاگری های جبهه حق است