Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله شاهچراغی گفت: حد و مرزی برای مقابله با فساد وجود ندارد و باید مفسیدن اقتصادی محاکمه شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در خطبه های این هفته با اشاره به توطئه های دشمنان گفت: دشمنان در صدد بودند تا ملت ایران سالگرد چهل و سومین انقلاب را نبینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: به کوری چشم دشمنان ملت می خواهد پرچم انقلاب را به صاحب اصلی اش صاحب الزمان(عج) برساند.

به گفته امام جمعه سمنان، ملت ایران در چهل و سومین سالروز دهه فجر، ذلت آمریکا را هم با چشمان خود دیدند.

وی با اشاره به اینکه خون شهید سلیمانی ترامپ را به خاک ذلت کشاند، اظهار کرد: باید روزی برسد که از آمریکا هیچ اثری باقی نماند.

شاهچراغی با تاکید براینکه باید از فجرآفرینان تقدیر شود، گفت: امام خمینی(ره) جلودار فجرآفرینان بود و نباید ایشان را فراموش کرد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه امام راحل حق حیات بر گردن ملت ایران دارد، تصریح کرد: اگر امام نبود الان کشور ایران جزو یکی از ایالات کوچک آمریکا به شمار می رفت.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی از ملت وحدت را میخواد، گفت: بر سر میز ریاست دعوا نکنیم و نگذاریم انقلاب در دست نااهلان بیوفتد.

شاهچراغی با اشاره به اینکه رییس قوه قضاییه حد و مرزی در مقابل فساد ندارد، اظهار کرد: مفسدین اقتصادی باید محاکمه شوند.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه کرونا همچنان وجود دارد، افزود: کرونا تمام نشده و باید همچنان پروتکل های بهداشتی رعایت شود.

وی ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن گفت:  زنان باید حضرت فاطمه را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.

شاهچراغی با اشاره به داشتن عفاف و حجاب فاطمی اظهار کرد: چادر برترین حجاب است و باید ارزش آن را حفظ کرد.

انتهای پبام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۷۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند

حجت الاسلام  اله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در مراسم بزرگداشت بازگشت پیکر پاک شهید محمد شفیع فیضی زاده، اظهار کرد: شهدا کسانی هستند که جان خود را با خدا معامله می‌کنند و رضوان و رضای الهی را کسب می‌کنند و این در حالی است انسان‌ها از درک مقام‌های شهدا عاجز هستند.

وی با بیان اینکه همانگونه که قرآن کریم می‌فرماید شهدا زنده هستند و در نزد خداوند متعال روزی دارند، ابراز کرد: شهدا نائل شدن به مقام شهادت را برای خود فضل الهی می‌پندارند و مقام شهادت مقامی است که برای هر کسی دست یافتنی نیست.

امام جمعه ایلام یادآور شد: انسانی که از محبت دنیا و مال دنیا دل بکند، می‌تواند به مقام شهادت برسد و لذتی که در شهادت می‌بیند موجب می‌شود که به مقام شهادت نائل شود.

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه ۴۱ سال انتظار برای پیدا شدن پیکر پاک این شهید، برای خانواده این شهید بسیار سخت است، گفت: ادامه راه شهدا دینی است که امروز برعهده ماست و اگر امروز جمهوری اسلامی، پایگاه‌های هوایی و جاسوسی اسرائیل را در عملیات وعده صادق هدف قرار می‌دهد و آنها جرأت عکس‌العمل ندارند، به برکت خون پاک شهیدان است.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان در برابر اقتدار جبهه مقاومت و نظام و انقلاب اسلامی مرعوب شده‌اند، بیان کرد: امروز دشمن در تلاش است که از طریق جنگ نرم، باور‌های مردم و جونان ما را تحت تاثیر قرار داده و مهندسی کند.

امام جمه ایلام با بیان اینکه عملیات وعده صادق برای هر ایران مایه افتخار است، اظهار کرد: دشمن امروز نمی‌تواند در برابر تربیت یافتگان راه و مکتب شهدا مقاومت کند و مردم ما مردمی قدردانی هستند و باید قدر شهدا را بدانیم.

مراسم بزرگداشت بازگشت پیکر شهید والامقام شهید محمدشفیع فیضی زاده پس از ۴۱ سال غربت که به تازگی تفحص شده در مسجد النبی (ص) شهر ایلام با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • معلمان با قلمشان در راه خیر گام بر می‌دارند
  • مگر ما مرده باشیم که یکی از این خانواده به‌دست داعش شهید شوند
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • روایتی از شهادت مرتضی مطهری، معلمی برای انقلاب اسلامی ایران
  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • «کارگران» تلاشگران عرصه اقتصادی کشورمان هستند
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • اعلام برنامه مسابقات چهار هفته پایانی لیگ یک فوتبال ایران
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟