Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیات انتخاب دو بخش «ایده‌های نو» و «نمایش عروسکی در فضای مجازی» هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران - مبارک معرفی شدند.

به گزارش ایسنا به نقل از ستاد خبری این جشنواره، گروهی سه نفره متشکل از وحید آقاپور، محمد بحرانی و وحید نفر، نمایش‌های دو بخش «ایده‌های نو» و «نمایش عروسکی در فضای مجازی» هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران - مبارک را انتخاب می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بخش «نمایش عروسکی در فضای مجازی» در پی همه‌گیری کرونا به جشنواره هجدهم نمایش عروسکی تهران - مبارک اضافه شده است که در چند روز آینده نمایش‌های راه یافته به آن همراه با آثار پذیرفته شده در بخش ایده‌های نو، اعلام می‌شوند.   
مدیریت این دو بخش بر عهده بهرام بهبهانی است.
هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران - مبارک با یاد زنده‌یاد گلزار محمدی، دبیر فقید این جشنواره و با دبیری اجرایی مهدی حاجیان دهم تا هفدهم اسفند سال جاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جشنواره نمایش عروسکی تهران مبارک جشنواره نمایش عروسکی نمایش عروسکی تهران دو بخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۷۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب رییس هیات قایقرانی خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز سه‌شنبه مجمع انتخاب رییس هیات قایقرانی خوزستان با حضور دبیر فدراسیون و مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در اهواز برگزار شد.

محمد عصاره طاهری تنها کاندیدای احراز سمت ریاست هیات قایقرانی خوزستان بود که پس از رأی‌گیری با ۱۰ رأی از ۱۴ رأی ماخوذه به مدت چهار سال به عنوان رییس هیات قایقرانی خوزستان انتخاب شد.

همچنین چهار رأی این مجمع انتخاباتی سفید بود.

کد خبر 6093564

دیگر خبرها

  • معلم گناوه ای رتبه برتر جشنواره ایده های نو را کسب کرد
  • انتخاب رییس هیات قایقرانی خوزستان
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر «بچه‌های مسجد»
  • معرفی نفرات برتر جشنواره کیش بهشت خانواده
  • این فیلم بیش از حد برخاسته از جهان شخصی نیست
  • نحوه انتخاب و معرفی اساتید نمونه کشوری
  • ضرورت برگزاری جشنواره فیلم اقوام ایرانی با قدرت و کیفیت
  • داوران جشنواره کن معرفی شدند
  • برگزیدگان جشنواره عروسک خونه معرفی شدند
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده‌های خاص مدارس است