Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@03:38:00 GMT

یکی از اهداف انقلاب اسلامی صدور این انقلاب بود

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۳۷۴۷۷

یکی از اهداف انقلاب اسلامی صدور این انقلاب بود

حجت الاسلام روح الله اکبری نیا گفت: یکی از اهداف انقلاب اسلامی، صدور این انقلاب بود و امروز آمریکا از کسی نمی ترسد مگر این که آنها مسلمان باشند و به فضل الهی، به زودی شاهد فرار آمریکا از منطقه می شویم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز ۱۰ بهمن حجت الاسلام «روح الله اکبری نیا» در خطبه های نماز جمعه جیرفت، ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا (س) و امام خمینی (ره) و ایام الله دهه فجر، گفت: کسی که حاجت خانواده خود را برآورده کند همچون کسی است که در راه خدا جهاد می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





امام جمعه موقت جیرفت با بیان این مطلب که انسان نباید به حیوانات آزار برساند، افزود: حیوانات، مخلوقات خدا بوده و انسان اشرف مخلوقات است و مومنین اشرف انسان ها هستند.



وی بیان کرد: از پیامبر (ص) در مورد محبوب ترین ها پرسیدند و آن حضرت فرمود؛ کسی است که بیشترین منفعت را به مردم برساند، محبوب تر است.



حجت الاسلام اکبری نیا اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب فرمود؛ وظیفه دولت اسلامی خدمت است و همه دولتمردان باید قدردان مردم باشند زیرا همین مردم، آنها را والی کرده‌اند.



خطیب موقت جمعه جیرفت تاکید کرد: امروز موج گسترده تبلیغات سوء رسانه‌های غربی متوجه زنان ایران اسلامی است و آنها مقایسه بین زنان ایران و غرب می کنند و اگر کسی با فرهنگ این ملت آشنایی داشته باشد می داند که این مقایسه دروغین است.



وی با بیان این مطلب که قرآن کریم می فرماید؛ زن انسان ساز است، اظهار کرد: اگر زنِ انسان ساز از ملت‌ها گرفته شود، ملت ها، شکست می خورند، زنان خانه دار باید بدانند که خانه داری، تربیت کردن سرباز برای امام زمان (عج) است.



حجت الاسلام اکبری نیا ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر، خاطرنشان کرد: صدور انقلاب یکی از اهداف انقلاب اسلامی بود و امروز آمریکا از کسی نمی ترسد مگر این که آنها مسلمان باشند و به فضل الهی، به زودی شاهد فرار آمریکا از منطقه می شویم.



امام جمعه موقت جیرفت ادامه داد: خودکفایی سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، نظامی، کشاورزی و پزشکی در واقع، خدمات حداقلی است که انقلاب اسلامی برای مردم به ارمغان آورده است و در کتاب «صعود چهل ساله» از دید دشمن می خوانیم که انقلاب اسلامی چه پیشرفت هایی داشته است.



وی با اشاره به این که رهبری فرمودند؛ بایستی به مردم امید داد، عنوان کرد: لازم است، کسانی که تریبون دارند از خدمات نظام اسلامی بگویند زیرا برای مردم امید آور است.



حجت الاسلام اکبری نیا افزود: از شهدا تشکر می کنیم زیرا برای امام راحل و انقلاب اسلامی جان خود را ناقابل دانسته و جان و جوانی خود را فدای مردم، عزت ایران، انقلاب و رهبری کردند.



خطیب جمعه جیرفت تاکید کرد: در ایام الله دهه فجر، بایستی برنامه ها را مطابق پروتکل های بهداشتی تدارک دید و از انقلاب برای مردم گفته شود.



وی در خاتمه یادآور شد: بنده، حامل سلام شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کرمان هستم و در آینده ای نزدیک، امام جمعه جیرفت، منصوب می شود.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: خطبه های نماز جمعه نماز جمعه نماز انقلاب اسلامی حجت الاسلام جمعه جیرفت اکبری نیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۷۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه بلوک جیرفت در اثر سانحه تصادف درگذشت

رئیس اورژانس جیرفت از فوت امام جمعه بلوک در اثر سانحه تصادف خبر داد. دکتر جواد افشارمنش با تشریح جزئیات علت تصادف خودروی حامل امام جمعه بلوک، افزود: در اثر برخورد خودروی پژو با آمبولانس، یک نفر فوت کرد و سه نفر مصدوم شدند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اورژانس جیرفت، وی گفت: متاسفانه سرنشین خودرو پژو امام جمعه بلوک، حجت الاسلام اصغر دهقان دولتی بوده که علی‌رغم تلاش پرسنل اورژانس برای احیا، در بیمارستان امام خمینی جیرفت جان باخت.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی جیرفت افزود: سه سرنشین آمبولانس شامل دو تکنسین و یک مصدوم داخل کابین از نواحی سر، صورت، کتف و گردن آسیب دیدند که توسط آمبولانس‌های دیگر به مرکز درمانی منتقل شدند.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام دهقانی امام جمعه فقید شهر بلوک از توابع شهرستان جیرفت، همواره مشکلات مردم را منصفانه از تریبون نماز جمعه مطالبه می‌کرد. او بعد از ظهر امروز ۱۶ اردیبهشت ماه در محور جیرفت-بلوک در اثر برخورد با آمبولانس جان باخت.

دیگر خبرها

  • لحظه تصادف امام‌جمعه شهر بلوک جیرفت
  • امام جمعه شهر بلوک جیرفت بر اثر سانحه تصادف درگذشت
  • فوت یک امام جمعه در تصادف با آمبولانس
  • درگذشت یک امام جمعه بر اثر تصادف با آمبولانس
  • امام‌ جمعه این شهر در اثر سانحه تصادف درگذشت + عکس
  • امام جمعه بلوک جیرفت در اثر سانحه تصادف درگذشت
  • فوت امام‌ جمعه بلوک جیرفت در اثر تصادف
  • درگذشت امام جمعه شهر بلوک جیرفت بر اثر تصادف با آمبولانس
  • حادثه منجر به فوت برای یک امام جمعه در جیرفت
  • حادثه منجر به فوت برای امام جمعه جیرفت