Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه انقلاب اسلامی به کوری چشمان استکبار جهانی به پیروزی رسید، گفت: ملت ایران با پیشرفت‌های علمی در زمینه‌های مختلف شعار ما می‌توانیم و سازندگی را به اثبات رساندند.

حجت الاسلام محسن مشرفی، امروز جمعه 10 بهمن در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بیرجند اظهار کرد: خداوند نعمت‌های ظاهری و باطنی خود را در اختیار انسان‌ها قرار داده است تا از آن استفاده کنیم و اولیای الهی، عدالت، قرآن و قدرت تشخیص حق و باطل از نعمت‌های بزرگ الهی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایسنا، وی افزود: سعادت بشر در رعایت دستورات خداوند است و از مظاهر تقوا شناخت درست نعمت های الهی و بهره برداری درست و به موقع از آنها است.

امام جمعه موقت بیرجند بیان کرد: قرآن نقشه خداوند متعال برای انسان سازی و سعادت است و فرصت مناجات با خداوند نیز یکی دیگر از نعمت‌های الهی است که باید قدر آن را دانست.

مشرفی با اشاره به نزدیک بودن میلاد حضرت زهرا(س)، به جایگاه زن و مادر اشاره کرد و ادامه داد: در  دوران جاهلیت قبل از اسلام، هیچ ارزش و جایگاهی برای زن قائل نبودند و امروز در جاهلیت مدرن نیز زن ابزاری برای اهداف شوم و پلید مستکبران و کسب ثروت و امیال نفسانی است.

 امام جمعه موقت بیرجند با تاکید بر اینکه اسلام جایگاه رفیع و ارزشمند انسان سازی را برای زنان قائل شد، بیان کرد: باید به ابعاد وجودی زن بیشتر توجه شود و مقام معظم رهبری می فرماید: «فریفتگان غافل، خانه‌داری زن را تحقیر می‌کنند؛ در حالی‌که خانه‌داری یعنی تربیت انسان، و تولید والاترین محصول و متاع عالم وجود یعنی بشر».

وی با تاکید بر تبیین عظمت و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران برای جوانان، افزود: وظیفه تک تک آحاد ملت ایران اسلامی دفاع از دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی است.

مشرفی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به کوری چشمان استکبار جهانی به پیروزی رسید، گفت: ملت ایران با پیشرفت‌های علمی در زمینه‌های مختلف شعار ما می‌توانیم و سازندگی را به اثبات رساندند.

وی به جنگ تحمیلی، فتنه‌ها و تحریم‌های استکبار بر علیه انقلاب و نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: امروز با صدور انقلاب اسلامی، فریاد عدالت خواهی مرزهای آسیا را در نوردیده و در کف خیابان‌های پاریس و لندن و نیویورک سر داده می‌شود.

وی با اشاره به وظیفه مردم و مسئولان برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، خاطرنشان کرد: تاریخ انقلاب اسلامی سرشار از برگ‌های زرین و افتخار آمیز است در حالی که پرونده دشمنان از هرگونه برگ ارزشی خالی، اما سرشار از برگ‌های سیاه است. 

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی نماز جمعه انقلاب اسلامي ايران انقلاب اسلامی ملت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۷۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد مهارت و کمک به شعار سال هدف اصلی دانشگاه علمی و کاربردی

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا آقابابایی در مراسم بزرگداشت مقام شامخ معلم که در دانشگاه جامع علمی کاربردی استان برگزار شد ضمن تبریک روز معلم به همه اساتید دانشگاه و معلمین سراسر کشور و با تقدیر و تشکر از تلاش اساتید در طول یک سال گذشته اظهار کرد: مدرسان در تربیت مؤثر و کارآمد مدیران راهبردی می‌توانند مؤثر باشند.

وی با اشاره به آیات قرآنی بیان داشت: اولین معلم و تربیت کننده انسان، خداوند تبارک و تعالی بوده و سپس پیامبران الهی و ائمه اطهار صلوات الله علیهم این وظیفه را به عهده داشته‌اند.

آقابابائی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رسالت دانشگاه جامع علمی کاربردی در تربیت و تعلیم افراد ماهر و کارآفرین عنوان کرد: یکی از وظایف اصلی ما ایجاد مهارت و کمک به شعار سال در استان و تربیت افراد ماهر که بتوانند برای جهش تولید و رفع بیکاری مؤثر واقع شوند می‌باشد.

وی برنامه‌های دانشگاه در سال جاری را تشریح و مهمترین برنامه‌های سال جاری را تضمین اشتغال برای پذیرفته شدگان برخی از دوره‌ها، نظارت هوشمند و بازنگری برنامه‌های درسی اعلام کرد.

در پایان این مراسم از اساتید تقدیر شد.

کد خبر 6096781

دیگر خبرها

  • ایران آمادگی بورس تحصیلی دانشجویان اخراج شده از دانشگاه‌های آمریکا را دارد
  • عموعابدینی: آمایش رشته‌های تحصیلی در دستور کار وزارت علوم و شورای انقلاب فرهنگی است
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • جهش تولید با فعالیت دانشگاه‌های مهارت‌محور محقق خواهد شد
  • جامعه ما با شبیخون فرهنگی دشمن روبروست/پاسدار و نگهبان مساجد، علما و طلاب هستند
  • یادواره شهدا یاد اقتدار و عزت و عظمت است
  • ایجاد مهارت و کمک به شعار سال هدف اصلی دانشگاه علمی و کاربردی
  • افغانستانی‌ها بمانند یا بروند؟!/ ردّ پای ۲۰ ساله لیدر اصلاح‌طلبان در مشکلات مردم و ایران
  • پیام تسلیت استاندار مازندران در پی درگذشت نخبه مازندرانی؛ زنده یاد سید اسماعیل نصرالهی
  • افغانستانی‌ها بمانند یا بروند؟!/ ردّ پای 20 ساله لیدر اصلاح‌طلبان در مشکلات مردم و ایران