Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده، ولی فقیه در استان در خطبه‌های نماز جمعه قزوین گفت: خداوند فرموده که با شیطان عهد و پیمان نبندید و با لبخند و خوشرویی با شیاطین سر میز مذاکره ننشینید، زیرا این‌ها دشمن آشکار شما هستند. خدا فرموده هرکسی که مرا یاری کند او را یاری خواهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار سلیمانی با تاسی از سیدالشهدا گفت ما ملت امام حسینیم و این شهید عزیز در مسیر حق قدم برداشت و خدای متعال از وی حمایت کرد و به او قدرت بخشید.

خطیب نماز جمعه قزوین افزود: سردار سلیمانی با دست خالی حرکت کرد و سوریه و عراق را آزاد کرد، حزب الله لبنان را به قدرت منطقه تبدیل کرد و یمن مظلوم و مورد هجوم قصابان صهیونیستی و امریکایی را نجات بخشید و زمینه ساز اخراج امریکایی‌ها از کل کشور‌های اسلامی و منطقه شد، صهیونیست‌ها را به ذلت کشاند و به مقاومت اسلامی آبرو بخشید.

او اضافه کرد: ماهیت سران آمریکایی این است که در دهه ۶۰ هواپیمای مسافربری ایران را با صد‌ها مسافر مظلوم در خلیج فارس مورد حمله قرار دادند و همه مسافران را به شهادت رساندند و افسر نابکار و خونخوار خود را به عنوان قهرمان ملی در کشورشان معرفی کردند.

امام جمعه قزوین بین کرد: همین آمریکایی‌ها بودند که قانون کاپیتولاسیون را علیه ملت ایران تصویب کرده بودند تا به ما توهین کنند، اما امام راحل این توهین را برنتابید و برای حمایت مردم قیام کرد.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی گفت: با قیام امام خمینی (ره) که علیه حکومت منفور پهلوی صورت گرفت مردم و نخبگان و علما نیز با ایشان همراه شدند و با یاری خداوند تبدیل به قیام یکپارچه شد، خدای متعال همیشه به عهد و پیمان خود عمل می‌کند و هرکجا ما سر عهد و پیمان حاضر شدیم نتیجه گرفتیم و هر کجا نتیجه نگرفتیم به واسطه بدعهدی خودمان است.

نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: خداوند فرمود کافران اهل کتاب و کافران مشرک هیچ زمانی دلشان نمی‌خواهد که ذره‌ای خیر به شما برسد، خدای متعال در قرآن کریم به این نکته تاکید کرده و رهبر معظم انقلاب نیز مکررا فرموده است که دشمنان ما قابل اعتماد نیستند، اما یک عده‌ای اصرار داشتند که همه مشکلات ما با مذاکره و برجام حل می‌شود.

او اضافه کرد: برخی با انتخاب راه مذاکره و برجام مقابل خدای متعال قرار گرفتند و خداوند هم آن‌ها را خوار کرد و ضایع شدند، خداوند فرموده بود که به ستمگران تکیه نکنید آتش می‌گیرید و آبروی شما بر باد می‌رود، اما این عده به تذکرات خدا گوش نکردند و دچار ذلالت شدند.

امام جمعه قزوین بیان کرد: پیروزی در انقلاب اسلامی، در دوران دفاع مقدس، پیروزی در سوریه و یمن و عراق همه نتیجه باقی ماندن بر عهد و پیمان ملت ایران با خدای متعال است.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی با اشاره به میلاد حضرت زهرا سلام الله علی‌ها در هفته پیش رو تصریح کرد: حضرت فاطمه سیده نساء العالمین است یعنی‌ای زنان عالم از این بانوی عزیز الگو بگیرید، روز زن نیز بهانه‌ای است که این بانوی بزرگ را بهتر بشناسیم تمام آرمان‌های الهی در حضرت زهرا مشاهده می‌شود و این بانوی بزرگ برای نجات همه زنان عالم آمده است و ظهور حضرت حجت (عج) با همراهی همه زنان مومنه و ادامه دهنده سیره فاطمی محقق خواهد شد.

او افزود: ۱۲ بهمن ماه سالروز بازگشت امام راحل است، در سال ۵۷ فرودگاه را برای حضور امام در ایران بسته بودند و در اطراف فرودگاه درگیری شدیدی برقرار بود، مردم از شهر‌های دور برای استقبال از امام در تهران حاضر شده بودند و برای استقبال از امام هیجان زیادی داشتند و امام آمد و دل مردم را شاد کردند.

نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: اهمیت بهداشت و درمان و توجه به زحمات کادر درمان و اهمیت حضور حامیان کادر پزشکی و اهمیت فعالیت‌های مواساتی که توسط خیرین و فعالان جهادی انجام گرفت بسیار بزرگ بود و از خدای متعال می‌خواهیم که این زحمات را از همه قبول بفرماید.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امام جمعه قزوین نماز جمعه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی عهد و پیمان جمعه قزوین خدای متعال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۷۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست موشکی امام جمعه باشت از جانشین فرمانده سپاه پاسداران

امام جمعه باشت از جانشین فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواست که یک موشک را به‌نام سردار شهید مهدی درخشان نام‌گذاری کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، اجلاسیه ۹۲ شهید شهرستان باشت، صبح امروز_ پنجشنبه، سیزدهم اردیبهشت_ با حضور سردار علی فدوی جانشین فرماندهی سپاه پاسداران، استاندار کهگیلویه و بویراحمد و خانواده‌های معظم شهدا و گروه‌های مختلف مردم در شهر باشت برگزار شد.

حجت‌الاسلام امید گنجه‌ای امام جمعه شهر باشت در ابتدای این مراسم با اشاره به جایگاه و مقام شهدا بر اساس آیات و روایات گفت: شهید سه منزل را تجربه کرده است آن سه منزل قلب پدر و مادر، معرکه شهادت و آغوش پروردگار است.

وی افزود: شهید از آغوش مادر به آغوش خداوند عروج کرده و جایگاه شهید قلب مادر و آغوش خداوند است.

گنجه‌ای گفت: در کتب تاریخی از پهناور بودن شهرستان باشت سخن به میان آمده‌است، این شهرستان از رودخانه پل بریم، اشکفت شاه تا شوش طول دارد و منطقه خان‌احمد باشت مسیر عبور امام رضا (ع)، است و من از این شهر بزرگ، شهر انسان‌های مدیر و کسانی که تمدن داشتند، سخن می‌گویم.

وی با بیان اینکه مدیریت در ذات فرزندان این شهرستان است، خاطرنشان کرد: از همه کسانی که شبانه‌روز برای برگزاری این اجلاسیه تلاش کردند، تشکر می‌کنم.

امام جمعه باشت در پایان از سردار فدوی جانشین فرماندهی سپاه پاسداران درخواستی داشت و گفت: سردار شهید مهدی درخشان، سردار بزرگی بود و به تعبیر خیلی‌ها او پدر موشک دریایی بود، درخواست من این است که موشکی یا یکی از تجهیزات موشکی سپاه را به‌نام این شهید نام‌گذاری شود.

کد خبر 750004

دیگر خبرها

  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی
  • یادواره شهدای سنگر سازان بی سنگر مرند
  • (عکس) اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی
  • تجلیل از اساتید خواهر و برادر حوزه علمیه استان قزوین
  • درخواست موشکی امام جمعه باشت از جانشین فرمانده سپاه پاسداران
  • آثار شهید مطهری عقل را تسلیم و دل را راضی می‌کند
  • مگر ما مرده باشیم که یکی از این خانواده به‌دست داعش شهید شوند
  • دوست داشت گمنام باشد و حالا یک قطعه پلاک از او باقی مانده است
  • دوست داشت گمنام باشد و حالا یک قطعه پلاک از او باقی مانده
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت