Web Analytics Made Easy - Statcounter

روستای کاریان از توابع بخش جویم لارستان استان فارس به دلیل افزایش شمار مبتلایان و اعلام هشدار از سوی دانشکده علوم پزشکی و هماهنگی با ستاد مدیریت کرونا شهرستان و فرمانداری ویژه لارستان تا اطلاع بعدی قرنطینه کامل شد.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان گفت: این روستا با توجه به افزایش شمار مبتلایان و هماهنگی با ستاد مدیریت کرونا شهرستان از جمعه دهم بهمن ماه جاری و تا اطلاع بعدی قرنطینه کامل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وحید یگانه زمان قرنطینه این روستا را حداقل دو هفته اعلام کرد و افزود: روستاهای اطراف این روستا نیز باید قرنطینه شوند.

یگانه یادآور شد: عصر امروز جمعه بهمراه برخی اعضای ستاد مدیریت کرونا و همچنین بخشداری جویم در روستای کاریان نشستی اضطرای خواهیم داشت و آخرین وضعیت و هشدارها را به مردم و مسئولان روستا و روستاهای همجوار نیز گوشزد خواهد شد.

وی ابراز داشت: از نظر دانشکده علوم پزشکی سه روستای همجوار کاریان شامل لاغران ، جلال آباد و احمد محمودی نیز باید قرنطینه کامل شوند .

محمد علی اسروش سخنگوی دانشکده علوم پزشکی لارستان نیز تصریح کرد: ظرف سه روزگذشته شمار افراد مثبت و مبتلایان به بیماری کووید ۱۹ در روستای کاریان جویم ۴۰ نفر بوده است.

وی یادآور شد: همچنین روز پنجشنبه نهم بهمن از مجموع ۶۷ نفر شمار مبتلایان جدید شهرستان لار به این بیماری ۱۵ نفر از آنها مربوط به روستای کاریان جویم بود.

مسئولان دانشکده علوم پزشکی لارستان نسبت به بروز موج چهارم کرونا در مناطق جنوب استان فارس و افزایش میزان مراجعه کنندگان افراد مشکوک کرونایی از جمله شهرهای براک، لطیفی، عمادشهر و فیشور  و بخش جویم طی روزهای گذشته اعلام خطر و هشدار جدی داده بودند.

بخشدار جویم نیز با تایید این خبر گفت: روستای کاریان بنا به اعلام دانشکده علوم پزشکی تا اطلاع بعدی و از روز جمعه در قرنطینه کامل خواهد بود.

مهدی شفیعی یادور شد: این تصمیم نیز هم اینک به مردم روستا اعلام شده و هرگونه ورود و خروج به این روستا و انجام مراسمات و آیین های عباادی و سیاسی در این روستا نیز تعطیل شده است.

کاریان روستایی از توابع بخش جویم شهرستان لارستان در جنوب استان فارس و در مسیر راه لار – جهرم است که در ۱۱۵ کیلومتری شمال غربی لار و در ۸۲ کیلومتری جنوب شرقی جهرم واقع شده‌است.

بخش جویم با جمعیتی حدود ۲۵ هزار نفر و ۱۱ روستای دارای سکنه در فاصله حدود ۶۰ کیلومتری لارستان واقع شده است.

شهرستان لارستان نیز با جمعیتی افزون بر ۲۳۰ هزار نفر دارای پنج بخش و ۱۷۹ روستای دارای سکنه در فاصله حدود ۳۸۰ کیلومتری شیراز مرکز استان فارس قرار دارد./ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: دانشکده علوم پزشکی روستای کاریان قرنطینه کامل استان فارس بخش جویم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۷۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر به روستای گردشگری توآباد از لنز دوربین شهروند خبرنگار

روستای توآباد در شهرستان آوج استان قزوین واقع شده و به شکل دره بین کوه‌های ینگجه محصور شده است. این روستا به دلیل آب و هوای مساعدی که دارد گردشگران بسیاری به سوی خود جلب کرده است. در این روز‌های بهاری که فصل شکوفایی گل‌ها و گیاهان است. طبیعت این روستا چشم نوازی می‌کند.

شهروندخبرنگار ما فیلم و تصاویری را به نمایش گذاشت که مشاهده می‌کنید.

منبع: شهروندخبرنگار- قزوین

بیشتر بخوانید:

سفری به یادماندنی به طبیعت روستای نیاکان در قالب تصاویر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • مطالبات مردم روستاهای آبپخش پیگیری می‌شود
  • جاده پُر دست انداز یکی از روستا‌های فومن
  • آیین گاوکشان 
  • تامین آب آشامیدنی روستای کهن دژ
  • آب آشامیدنی روستای کهن دژ در شهرستان کیار تامین شد
  • سفر به روستای گردشگری توآباد از لنز دوربین شهروند خبرنگار
  • روستای نظرلو در شهرستان شبستر به شهر تبدیل شد
  • ۳۲۰۰مترمربع از معابر روستای ابیانه سنگ‌فرش شد
  • پیگیری ،مشکلات تردد اهالی روستای رباط قره بیل
  • نبود تیر برق در محله ای از روستای اوغلی تبریز