Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@13:46:26 GMT

گرد و خاک بر چهره خوزستان می‌نشیند

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۳۷۹۹۳

گرد و خاک بر چهره خوزستان می‌نشیند

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد سبزه زاری مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: امروز جمعه ۱۰ بهمن ماه در مناطق جنوب، جنوب غرب، غرب و مرکز خوزستان شاهد وقوع گرد و خاک خواهیم بود.

او با پیش بینی مواج بودن شمال خلیج فارس تا روز یکشنبه بیان کرد: در بررسی نقشه‌های پیش یابی طی امروز فعالیت سامانه بارشی به شکل رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید و در ارتفاعات زاگرس بارش برف آغاز می‌شود و با شدت و ضعف تا اواخر وقت فردا شنبه به ویژه در مناطق شمالی، شرقی و شمال شرقی تداوم خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سبزه زاری با اشاره به میزان بارش باران در استان خوزستان طی ۲۴ ساعت گذشته افزود: میزان بارش باران در حسینیه ۰.۷، لالی ۰.۲، بستان ۰.۱، شوشتر ۰.۱، آبادان ۰.۰۱، شادگان ۰.۰۱ و دزفول ۰.۰۱ میلیمتر بود، ضمن اینکه طی شبانه روز گذشته حداکثر دمای استان در بهبهان ۲۶ درجه سانتیگراد و حداقل دمای استان در دهدز با ۷.۸ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

به گفته مدیرکل هواشناسی خوزستان، بیشینه و کمینه دمای هوای اهواز در ۲۴ ساعت گذشته به ترتیب ۲۴.۷ و ۱۴ درجه سانتیگراد ثبت شده است.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گرد و خاک هشدار هواشناسی گرد و غبار آلودگی هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۷۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دمای هوا در همدان

 روح اله زاهدی افزود: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان همدان طی چهار روز آینده صاف تا قسمتی ابری است.

او تصریح کرد: از نیمه دوم هفته به بعد شاهد ورود سامانه بارشی به استان خواهیم بود که پس از آن بارش باران همراه با رگبار و رعد و برق در استان همدان پیش بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی استان همدان گفت: نهاوند با ۲۵ درجه سانتیگراد بالای صفر و همدان، فامنین و بهار با سه درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

روح اله زاهدی افزود: بیشینه و کمینه دمای هوای شهر همدان نیز در این مدت به ترتیب ۲۲ و سه درجه سانتیگراد بالای صفر ثبت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • بارش شدید باران در پایتخت از چهارشنبه
  • افزایش دمای هوا در همدان
  • پیش‌بینی بارندگی در اغلب مناطق خوزستان
  • افزایش دمای هوا در آذربایجان‌غربی
  • لاله زار دومین ایستگاه سرد کشور
  • پیش بینی وزش باد در مناطق مختلف استان
  • پیش بینی بارش‌های پراکنده و افزایش دما در خوزستان
  • ادامه بارندگی ها در استان
  • ترنم باران، همچنان در کرمان گوش نواز است
  • وضع آب و هوا در هفته آینده؛ بارش در غرب کشور / افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق