Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@10:51:57 GMT

پیروزی یک نیمه‌ای ذوب آهن مقابل نساجی با دو اخراجی!

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۳۸۲۸۴

پیروزی یک نیمه‌ای ذوب آهن مقابل نساجی با دو اخراجی!

به گزارش خبرنگار مهر، در چارچوب هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور امروز جمعه تیم‌های نساجی مازندران و ذوب آهن اصفهان از ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر به مصاف هم رفتند.

نیمه نخست رقابت این دو تیم با برتری ۲ بر یک ذوب آهن همراه بود. نخستین گل این تیم در دقیقه اول مسابقه ثانیه ۱۸ توسط «دارکو بیدوف» وارد دروازه حریف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصفهانی‌ها پس از اینکه در دقیقه ۴ توسط محمد مهدی نظری گل تساوی را دریافت کردند، با گل دقیقه ۲۷ عبدالله حسینی پیش افتاده و در نهایت با همین برتری ۲ بر یک نیمه نخست را به پایان رساندند.

گلی که توسط «بیدوف» در هجدهین ثانیه این دیدار و برای ذوب آهن به ثمر رسید، سومین گل سریع تاریخ لیگ فوتبال ایران و اولین گل سریع این فصل از مسابقات به حساب می‌آید.

ثانیه‌های پایانی این نیمه جنجالی شد. داور مسابقه با دادن کارت زرد دوم به مجتبی حقدوست بازیکن ذوب آهن، او را از زمین اخراج کرد. رحمان رضایی سرمربی تیم ذوب آهن هم در پی اعتراض به تصمیم داور، از نیمکت این تیم اخراج شد.

نکته عجیب دیگر این مسابقه، نامشخص بودن زمان برگزاری بود. در حالی که دقیقه شمار تلویزیون نشان می‌داد ۵+۴۵ از زمان بازی گذشته است، اکبریان ۴ دقیقه وقت اضافه اعلام کرد اما بعد از گذشت دو دقیقه در سوت پایان مسابقه دمید!

تیم‌های نساجی مازندران و ذوب آهن در حالی برای برگزاری دیدار امروز رو در روی هم قرار گرفتند که به ترتیب در رده‌های چهاردهم و پانزدهم جدول رده بندی قرار داشتند.

کد خبر 5133658

منبع: مهر

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ایران ذوب اهن اصفهان تیم گل گهر سیرجان تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران لیگ قهرمانان فوتبال آسیا مهرداد میناوند لیگ برتر والیبال باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان تکواندو کشتی آزاد یحیی گل محمدی ویروس کرونا مهدی طارمی فدراسیون کشتی ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۸۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش توییتر باشگاه رم به برد مقابل اودینزه با انتشار تصویری از سردار آزمون

دیدار نیمه تمام اودینزه و آاس رم در هفته ۳۲ سری آ ۲۰۲۳/۲۴ با برتری ۲-۱ جالوروسی به پایان رسید. این بازی دو هفته پیش تا دقیقه ۷۱ با تساوی ۱-۱ در جریان بود اما پس از اینکه ایوان اندیکا دچار تنگی نفس شد، تقابل دو تیم نیمه تمام ماند. سردار آزمون در ۲۰ دقیقه پایانی این دیدار که از سر گرفته شد، در ترکیب اصلی تیم ده روسی به میدان رفت. توییتر باشگاه رم بعد از این برد ارزشمند، با تصویری از سردار آزمون به این پیروزی واکنش نشان داد.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • پیروزی شباب الاهلی مقابل العین در حضور 82 دقیقه‌ای عزت اللهی
  • بازتاب پیروزی سپاهان در جام حذفی توسط سایت پرتغالی
  • خلاصه بازی ایران (5) 3-3 (4) ازبکستان (نیمه نهایی جام ملت های فوتسال آسیا - 2024)
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| صعود ایران به فینال با پیروزی مقابل ازبکستان در ضیافت پنالتی‌ها
  • پیروزی سپاهان در نیمه اول برابر آبی پوشان جنوب
  • سد بزرگ ذوبی‌ها مقابل ستاره خارجی تراکتور!
  • پیروزی یک نیمه‌ای هوادار مقابل مس سونگون
  • پیروزی یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل آلومینیوم با ۲ گل زیبا
  • واکنش توییتر باشگاه رم به برد مقابل اودینزه با انتشار تصویری از سردار آزمون
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت