Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم بلژیکی اینتر بازی رفت این تیم با یوونتوس در مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا را به دلیل محرومیت از دست خواهد داد، این در حالی است که مهاجم سوئدی میلان هم یک جلسه محروم شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در جریان برتری 2 بر یک سه‌شنبه شب اینتر مقابل میلان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا، بین دو نیمه درگیری لفظی شدیدی بین زلاتان ابراهیموویچ و روملو لوکاکو در گرفت که این بازی را تحت‌الشعاع خود قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایتالیا طبق گزارش پائولو والری (داور آن بازی)، مهاجم بلژیکی اینتر را به دلیل رفتار غیرورزشی یک جلسه محروم کرد. این محرومیت در رقابت‌های جام حذفی ایتالیا لحاظ خواهد شد که این بدین معناست که لوکاکو بازی رفت با یوونتوس در مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا را از دست خواهد داد.

زلاتان 39 ساله هم که به خاطر اخراجش در بازی با اینتر به طور اتوماتیک یک جلسه محروم خواهد بود، با یک جلسه محرومیت به خاطر رفتار غیرورزشی نیز مواجه شد که قابلیت اجرا در بازی‌های فصل آینده کوپا ایتالیا را دارد.

نشریه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت» مدعی شد در گزارش پائولو والری اشاره‌ای به الفاظ رکیکی که این دو بازیکن در این درگیری لفظی خطاب به هم استفاده کرده‌اند، نشده است و در صورتی که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایتالیا بخواهد دقیق‌تر به این موضوع بپردازد، می‌تواند محرومیت بیشتری را برای روملو و ایبرا در نظر بگیرد.

در درگیری زلاتان و لوکاکو چه حرف‌هایی رد و بدل شد؟

لوکاکوی 27 ساله این فصل آمار 18 گل زده و سه پاس گل را در 25 بازی از خود در اینتر به جا گذاشته است، این در حالی است که زلاتان 39 ساله هم در 15 بازی موفق شده 14 گل به ثمر برساند و دو پاس گل هم برای هم‌تیمی‌های خود بسازد.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جام حذفی ایتالیا زلاتان ابراهیموویچ اینترمیلان میلان روملو لوکاکو جام حذفی ایتالیا زلاتان ابراهیموویچ اینترمیلان میلان روملو لوکاکو جام حذفی ایتالیا یک جلسه محروم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۸۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهران یکی از محروم‌ترین استان‌های کشور است

به گزارش خبرنگار مهر، «سپهر خلجی» رییس شورای اطلاع‌رسانی دولت، امروز در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به رغم اینکه تهران پایتخت است، این تصور وجود دارد که دارای امکانات است اما به واقع یکی از استان‌های محروم کشور، همین استان تهران است.

وی افزود: یکی از محرومیت‌های بزرگ در استان تهران، موضوع آموزش و پرورش و مدارس قدیمی است؛ باید با نگاهی متوازن و با توجه به همه بخش‌ها، محرومیت‌های تهران مورد توجه واقع شود.

خلجی اظهار کرد: با این نگاه، برنامه‌ریزی صورت گرفت که در کنار سفرهای استانی آقای رییسی، به سفر به استان تهران هم از توجه شود؛ حوزه‌های مختلف و زیرساخت‌ها مورد بازدید وی قرار بگیرد و تهران هم به صورت ویژه مورد توجه باشد.

وی‌ادامه داد: سفرها به استان تهران به دلیل وسعت بالای آن، باید منطقه به منطقه صورت بگیرد و در راستای نیازمندی‌هایی که مردم مناطق مختلف دارند، برنامه‌ریزی و اقدامات لازم انجام شود.

کد خبر 6094022

دیگر خبرها

  • اینزاگی در اینتر ماندگار است
  • گزارشگر ایتالیایی: طارمی خرید بسیار مفیدی برای اینتر است
  • خلجی: استان تهران یکی از استان‌های محروم است
  • تهران یکی از محروم‌ترین استان‌های کشور است
  • طارمی عامل خروج یک ستاره از اینتر
  • سیتی به مصاف تیم بدون مربی می‌رود!
  • دفاع بالوتلی از جنجال ستاره اینتر علیه تئو هرناندز
  • بالوتلی: چالهان اوعلو و هواداران میلان؟ اگر من بودم هزار برابر بدتر رفتار می‌کردم!
  • میلان به دنبال هایجک موتا از یوونتوس
  • خبر خوشحال‌کننده برای سردار آزمون از پایتخت ایتالیا