Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@22:13:47 GMT

دشمنی اسکتبار جهانی با کلمه اسلام‌ناب است

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۳۸۳۲۲

دشمنی اسکتبار جهانی با کلمه اسلام‌ناب است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله مصطفی علما ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه با بیان اینکه تقوا مهمترین آینده نگری و توشه برای آخرت انسان‌ها است، اظهار کرد: تقوا علاوه بر اینکه ذخیره و توشه‌ای برای آخرت بشریت است نتایج و ثمرات آن نیز در دنیا قابل مشاهده است.

وی با تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر، افزود: امام راحل اسلام را زنده و در دنیا مطرح کرد به طوری که امروز هم و غم ابرقدرت‌های دنیا از جمله آمریکا اسلام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به وجود مشکلاتی در کشور، گفت: امروز کسی نمی‌تواند مدعی شود که هیچ مشکلی در کشور وجود ندارد، اما باید به این معنا توجه کنیم که جمهوری اسلامی به یک دنیا می‌ارزد.

آیت الله علما با تاکید بر اینکه امروز کلمه اسلام در همه دنیا طنین انداز شده است، بیان کرد: دشمنی آمریکا و ابر قدرت‌های دنیا با فناوری هسته‌ای و موشکی جمهوری اسلامی نیست، بلکه ناراحتی باطنی آنها از کلمه اسلام و ظهور و بروز آن در دنیا است.

وی با بیان اینکه اسلام و آثار آن در دنیای امروز در همه جا خودش را نشان می‌دهد، ادامه داد: امام راحل ۲ هزار و ۵۰۰ سال ضد اسلامی را کنار گذاشت و جمهوری اسلامی را در دنیا مطرح کرد.

آیت الله علما با تبریک میلاد حضرت زهرا (س) و فرزند بزرگوار ایشان امام راحل و مناسبت روز مادر، گفت: صدیقه کبری از ابتدای خلقت تا روز قیامت یک استثنا در روزگار است.

وی با تاکید بر اینکه وجود صدیقه کبری یک وجود ملکوتی، الهی و آسمانی در زمین است، تصریح کرد: پیامبر اسلام همان مراسمات و اقدامات خاصی که برای نزول قرآن انجام داد برای ایجاد نطفه حضرت فاطمه زهرا نیز انجام داد.

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه دلیل خلق هستی و کائنات، انسان‌ها هستند، افزود: حضرت زهرا (س) نه تنها مربی بشریت و هر آنچه که در جهان هستی است، بلکه سر سلسله تربیت انسان‌ها نیز است.

وی با اشاره به فرمایش امام راحل که از دامن زن، مرد به معراج می‌رود، گفت: این دامن مادرها بود که شهدا را تقدیم انقلاب کردند تا امروز انقلاب اسلامی محکم روی پای خودش بیست و در مقابل ابرقدرت‌ها و مستکبرین جهانی حرفی برای گفتن داشته باشد.

آیت الله علما ادامه داد: در زمان طاغوت آمریکایی‌ها در خیابان‌های ایران به راحتی جولان می‌دادند اما امروز همه مستکبرین جهان در برابر جمهوری اسلامی سر خم کرده‌اند.

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه امام خمینی (ره) یکی از افراد تربیت شده مکتب حضرت فاطمه زهرا است، ادامه داد: امام راحل در سن ۸۰ سالگی با شرق و غرب عالم طرف شد که این یک کرامت است.

آیت الله علما با بیان اینکه جنگ بین حق و باطل تا قیامت ادامه دارد، تاکید کرد: امروز همه دنیا اسیر استکبار جهانی است و جمهوری اسلامی تنها کشوری است که به برکت ارزش‌های قرآنی، اسلامی و ولایت فقیه در مقابل استکبار جهانی سر خم نمی‌کند.

کد خبر 5133690

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه خطبه های نماز جمعه ایت الله علما دهه فجر امام خمینی ره دهه فجر ویروس کرونا آمار کرونا گرگان خطبه های نماز جمعه کرمانشاه شهرستان کرج بوشهر شیراز شهرکرد اردبیل شیوع کرونا آلودگی هوا انقلاب اسلامی ایران جمهوری اسلامی آیت الله علما امام راحل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۸۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آمادگی ارمنستان برای برگزاری دومین نشست جهانی زنان تاثیرگذار

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، اواخر دی‌ماه ۱۴۰۱ بود که به ابتکار جمیله علم‌الهدی همسر آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور ایران، نخستین کنگره بین‌المللی بانوان تاثیرگذار در تهران برگزار شد.

در این کنگره ۳۰۰ مهمان خارجی از بانوان تاثیرگذار و عمدتا سطح بالای کشورهایی، چون ارمنستان، چین، استرالیا، سریلانکا، تایلند، پاکستان، کامرون، صربستان، سوئد، بلغارستان، آفریقای جنوبی، ترکمنستان، سوریه، لبنان و روسیه حضور داشتند.

این نشست در سه سطح شخصیت‌های فرهنگی، علمی، وزیران و بانوان اول و نیز سلبریتی‌ها برگزار شد و همسران مقامات عالی‌رتبه از جمله همسر نخست‌وزیر ارمنستان، بورکینافاسو، عراق، قرقیزستان، صربستان، گینه، نیجریه، سریلانکا و رییس شورای مرکزی زنان ترکمنستان همچنین فرستاده ویژه رییس جمهور سوریه سخنرانی کردند.

یکی از دستاورد‌های این کنگره امضا۱۰ سند و تفاهم‌نامه دوجانبه بود، نمایشگاهی نیز از دستاورد‌های بانوان ایرانی در حاشیه این اجلاس برپا شده بود.

در نخستین کنگره بین‌المللی زنان تاثیرگذار، ارمنستان نامزد برگزاری دومین اجلاس بین‌المللی بانوان تاثیر گذار شده بود و حالا در سفر رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی کشورمان به ارمنستان، خانم ژانا آندراسیان وزیر آموزش علوم فرهنگ و ورزش جمهوری ارمنستان برای برگزاری این کنگره اعلام آمادگی کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد مهدی ایمانی‌پور در سومین روز سفر خود به ارمنستان با خانم ژانا آندراسیان وزیر آموزش علوم فرهنگ و ورزش جمهوری ارمنستان دیدار داشت و در این دیدار زمینه‌ها و ظرفیت‌های فرهنگی بین دو کشور بررسی شد.

در این دیدار سبحانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان، اسدی‌موحد رایزن فرهنگی ایران در ارمنستان، مصطفوی مدیرکل حوزه اسناد بین‌المللی و دیوسالار معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی را همراهی می‌کردند.

گفتنی است چنین نشست‌های از بعد دیپلماسی همسران مقامات کشور‌ها حائز اهمیت است که دور دوم این کنگره در ایروان پایتخت ارمنستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام آمادگی ارمنستان برای برگزاری دومین نشست جهانی زنان تاثیرگذار
  • علم‌الهدی: امامتِ سیاسی دشمن دارد و تا امروز هم این دشمنی ادامه داشته
  • امروز نظام جمهوری اسلامی باعث سربلندی محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌ است
  • امام صادق(ع) آغازگر جهاد فقه و نهضت علمی اسلامی است
  • دیدنی های امروز؛ از روز جهانی آزادی مطبوعات تا سفرهای تبلیغاتی ترامپ
  • گفتمان انقلاب اسلامی روز به روز در حال گسترش است
  • امام جمعه رشت: بیداری دانشجویان جهان حاصل روشنگری رهبری است/ امروز دنیا دارد حقانیت جمهوری اسلامی را باور می‌کند
  • تظاهرات دانشجویان، استکبار جهانی را به مرز بحران کشانده است
  • بیداری اسلامی چهره ظالمین را در دنیا آشکار کرده
  • حمایت جهانی از فلسطین «طوفان الاقصی» دوم است/ اسرائیل بازنده اصلی