Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان گفت: دشمنان همواره به دنبال تحریف و فراموشی آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند و معمار کبیر انقلاب سبب عزت و سربلندی ایران اسلامی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، آیت الله سید کاظم نورمفیدی ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه گرگان با اشاره به فرارسیدن ایام الله دهه فجر اظهارداشت: امام خمینی(ره) با تمام وجود در خدمت اسلام بود و با اقدامات خود باعث عزت و سربلندی ایران اسلامی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دشمنان به دنبال تحریف و فراموشی آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند، این کشور مانند لقمه لذیذ در دهان آمریکایی‌ها بود و آمریکایی‌ها حتی برای حضور در ایران حق توهش دریافت می‌کردند.

امام جمعه گرگان گفت: افسرانی که در دوران پهلوی زیر سلطمه مستشاران آمریکایی خدمت می کردند معترف هستند که این نیروهای آمریکایی حتی مستشار نبودند بلکه کارکنان سازمان جاسوسی آمریکا بودند که برای حضور در ایران چند برابر افسران عالی رتبه کشور حقوق و مزایا دریافت می‌کردند.

نماینده ولی فقیه در گلستان اظهار داشت: مستشاران آمریکایی جنایت‌های زیادی در ایران انجام دادند و حتی گزارش شده بود نوامیس مردم را از دست مردانشان می‌ربودند  و این جنایت‌ها را هیچ کسی نمی‌تواند منکر شود.

امام جمعه یزد: درایت و شجاعت امام خمینی(ره) دنیا را در برابر انقلاب اسلامی تسلیم کردامام جمعه سنندج: دستاوردهای انقلاب اسلامی و نظام برای جوانان بازگو شودامام جمعه ایلام: پیروزی انقلاب اسلامی تحقق وعده الهی در شکست طاغوت است

وی گفت: معمار کبیر انقلاب کار بزرگی انجام داد و این کشور را از حلقوم آمریکا بیرون کشید و ایران را از زیر سلطه‌ها آزاد کرد.

امام جمعه گرگان با بیان اینکه با عزت زندگی کردن به سادگی بدست نمی‌آید، تاکید کرد: کشوری که بخواهد در دنیا مستقل باشد قطعا مورد هجمه مستکبران جهانی قرار می‌گیرد.

آیت الله نورمفیدی  به تحریم های اقتصادی اشاره کرد و افزود: با این وجود کشور پیشرفت های زیادی در طول چهار دهه گذشته به دست آورده است.

وی تاکید کرد: گرچه دولت آمریکا تغییر کرده ولی دشمنی آنها با ایران با پرجا است و  اوباما، ترامپ و بایدن همه خواستار ایران ضعیف و سلطه‌پذیرند و آمریکایی‌ها خواهان تسلط بر خاورمیانه‌اند.

امام جمعه گرگان یادآور شد: آمریکایی ها ایران تاثیرگذار در منطقه  که نقشه های آنها را نقش برآب کند نمی خواهند.

نماینده ولی فقیه در گلستان بابیان اینکه اسلام توجه ویژه‌ای به جایگاه زن دارد، اظهار کرد: روز میلاد با سعادت حضرت فاطمه (س) را در پیشرو داریم که روز مادر نامیده شده است.

انتهای پیام/581/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انقلاب اسلامی امام جمعه گرگان آمریکایی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۸۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امام جمعه پیرانشهر بر رعایت اخلاق اسلامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، اهمیت سلام کردن در دین مبین اسلام از مهم ترین موارد مورد تاکید خطبه های امروز نماز جمعه شهرستان پیرانشهر بود.

ماموستا هاشم آبادی گفت: توجه به روایات مختلف از پیامبر گرامی اسلام نشان میدهد که سلام کردن از کلمات مهم و از صفات انسان مومن و ملائکه و شخصیت های کامل اسلامی است که خیر و رحمت و برکت خدا رابه دنبال دارد.

خطیب جمعه شهرستان پیرانشهر اظهار داشت: سلام کردن محبت و سادگی را به دنبال دارد و هدیه ای بزرگ از جانب انسان مومن به یکدیگر است.

ماموستا هاشم آبادی همچنین در ادامه موضوع سلام کردن اظهار داشت: سلام نکردن چندین مفهوم را به دنبال دارد که از جمله صفات ناشایست انسان بخیل و متکبر است که کم ارزشی طرف مقابل میباشد.

ماموستا هاشم آبادی توجه و اهمیت به این موضوع را مهم دانست و گفت: لازم است سلام کردن در جامعه عادی و امری ضروری باشد.

ایمان و شهادت،طاعت و عبادت و محبت به یکدیگر از دیگر موارد مورد اشاره ماموستا هاشم آبادی درخطبه های امروز بود.

 

 

 

دیگر خبرها

  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است
  • حمله به اسرائیل عظمت ایران را نشان داد
  • کارگران رکن مهم اقتصاد کشور هستند
  • تاکید امام جمعه پیرانشهر بر رعایت اخلاق اسلامی
  • تاکید امام جمعه موقت گرگان بر عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب برای ریشه‌کنی فساد در کشور
  • تاکید امام جمعه مشهد بر ضرورت تحول و تجدید حیات در عرصه فرهنگی جامعه
  • نوه امام خمینی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود
  • فلسفه وجودی سپاه، فدایی شدن است
  • علم الهدی: دشمنان اسلام چشم به ولایت معصوم دارند
  • علم الهدی: دشمنان اسلام از مسائل سیاسی عبور کرده و چشم به ولایت معصوم دارند