Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه یزد گفت: کلید همه مشکلات اقتصادی در کشور اشتغالزایی، رونق و جهش تولید است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا،آیت الله محمدرضا ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در خطبه‌های امروز نماز جمعه با اشاره به اینکه کلید حل تمامی مشکلات اقتصادی در کشور رونق و جهش تولید است،گفت: باید به تولیدات داخل نگاه کرد و برای رفع مشکلات داخلی از امکانات داخل کشور استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله ناصری با اشاره به رمز اقتدار نظام جمهوری اسلامی، تصریح کرد: عزت و سربلندی کنونی کشور نتیجه مقاومت و پایداری در برابر دشمنان است. باید جوانان کشور در جریان حوادث نظام و اندیشه‌های والای امام خمینی کبیر(ره) قرار گیرند.

امام جمعه یزد یادآور شد: باید بنحو مناسب با بهره‌گیری از فضای مناسب، مردم و جوانان را بیش از گذشته در جریان خدمات نظام و انقلاب اسلامی و ثمرات والای آن در ابعاد مختلف قرار داد.

سپس نماینده ولی‌فقیه در استان یزد به میلاد حضرت زهرا (س) و روز زن و مادر در هفته آینده اشاره کرد و افزود: اسلام به نقش زنان در جامعه اسلامی در عرصه‌های مختلف و تربیت نسلی مومن و انقلابی اهمیت ویژه قائل است.

امام جمعه یزد ادامه داد: اسلام برای زن، احترام و ارزش قائل است و عظمت زن نزد خداوند متعال بسیار بالاست، اما متاسفانه دنیای غرب و استکبار جهانی توجهی به جایگاه زن ندارد.

 

*** 

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد سرمه چشم، امام جمعه تفت در خطبه های این هفته نمازجمعه با اشاره به ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: ۲۲ بهمن سال ۵۷ و با پیروزی انقلاب اسلامی دست قدرت الهی نمایان شد.

خطیب جمعه تفت ویژگی دهه فجر امسال را تقارن آن با ولادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) عنوان کرد و اضافه کرد: این موضوع سبب شده تا نورانیت و شادی این دهه دوچندان شود.

حجت الاسلام سرمه چشم اتفاقات کنگره آمریکا را نیز به عنوان یکی از ایام الله ذکر کرد که ماهیت استکبار جهانی بر همگان مشخص شد و افزود: این واقعه در کشوری که مدعی دموکراسی و تمدن است اتفاق افتاد که باید برای مردم تبیین شود.

 

***

امام‌جمعه مهریز گفت: قوه قضاییه باید بدون اغماض و با جدیت تمام با مفسدان اقتصادی که در شرایط تحریم به مردم ضعیف جامعه ستم مضاعف روا می‌دارند برخورد کند.

حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی در خطبه‌های نمازجمعه امروز مهریز به مشکلات اقتصادی مردم و اقشار آسیب‌پذیر جامعه اشاره کرد و افزود: علاوه بر مدیریت قوی و نظارت مسوولان، بر قوه قضائیه است به صورت مرتب و مستمر نسبت به بررسی مسایل و با زالو صفتان اقتصادی برخورد نماید.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی برکات گسترده‌ای در ۴۲ سال گذشته برای مردم داشته است ادامه داد: مردم ولایتمدار باید خیلی هوشیار باشند و برخی مشکلات اقتصادی و فرهنگی که به خاطر سو مدیریت به وجود می‌آید را به اسم نظام جمهوری اسلامی ننویسند.

امام جمعه مهریز به برجام اشاره کرد و یادآور شد: زمانی دولت و ملت ایران به برجام بر می‌گردد که دولتمردان آمریکا نسبت به برداشتن تمامی تحریم‌های ظالمانه اقدام کرده و ایران بتوان همانند گذشته نفت  صادر کرده و باید خساراتی که به خاطر بدعهدی دشمنان نصیب کشور شده پرداخت شود.

 

***

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی، امام جمعه شهرستان ابرکوه در خطبه مجازی این هفته ضمن گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: امام به میهن بازگشت و به همراه او استقلال و آزادی و عزت و افتخار  و اقتدار به کشور بازگشت. امام آمد تا به این ملت اقتدار ببخشد و روحیه شهامت و شجاعت و حق طلبی و باطل ستیزی و ایثارگری و حماسه آفرینی در کالبد ملت بدمد و سرانجام جهان  خفته اسلام را بیدار سازد.

وی با اشاره به روی کار آمدن دولت جدید در آمریکا، خاطر نشان کرد: مردم بصیر ما می دانند که آمریکای ترامپ با آمریکای بایدن در ماهیت تقابل با ایران انقلابی هیچ گونه تفاوتی ندارد. این‌ها سالها برای براندازی تلاش کردند و ناکام شدند.

حسینی افزود: بایدن در قبال ایران، مبتکر سیاست چماق و هویج در دولت اوباما و به عنوان معاون اول او بود و امروز هم اگر مثل ترامپ از فشار حداکثری حرف نزند-ابزار حقوق بشری و امثال آن را چماق خواهد کرد.

وی در ادامه ضمن تبریک پیشاپیش چهار سالروز ولادت با سعادت حضرت زهرا سلام الله علیها، گفت: امیدوارم بانوان محترم در کشور گام های گسترده دشمن را در فضا های پیدا و پنهان -به ویژه در فضاهای مجازی ببینند و ازسیره و آموزه مکتب فاطمی فاصله نگیرند و به جایگاه و منزلت خدادادی خود پی ببرند و بازیچه دست غربی مسلکها نشوند.

امام جمعه ابرکوه افزود: زن از منظر حضرت امام (ره) که همان منظر اسلام است عنصر سازنده است. همانگونه که قرآن کریم انسان ساز است زن نیز انسان ساز است . اینها می خواهند، زنان انسان ساز ما را به زنان فاسد و منحط تبدیل کنند و موج سنگین تبلیغ رسانه ای غرب در همین راستا است.

 

***

حجت‌الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی در خطبه های نماز جمعه این هفته بهاباد با گرامیداشت ایام الله دهه فجر و با تبریک چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، ماه بهمن را ماه حماسه سازی یاد کرد و افزود: دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای نظام به مردم است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی «شجره طیبه» است، ادامه داد: این شجره طیبه در هر برهه ای میوه متناسب با آن دوره را می‌دهد و هر روز شاهد میوه‌های پربارتر و شیرین‌تر آن در کل جهان هستیم.

رییس شورای فرهنگ عمومی بهاباد با بیان اینکه چشم امید مظلومان و مستضعفان جهان به انقلاب اسلامی است، افزود: تأثیر سریع انقلاب اسلامی در منطقه و بر آشفتن شعله خشم مردم مسلمان و غیرمسلمان در بسیاری از کشورهای تحت سلطه استعمار، گواه روشنی بر این مدعا است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مشکلات اقتصادی انقلاب اسلامی امام جمعه یزد حجت الاسلام دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۸۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران طی پیامی عنوان کرد: ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی راهبردهای دشمن در اعمال تحریم‌های اقتصادی و ایجاد اختلال در روند تولید، تصویر قشری انقلابی، ولایی و وفادار به نظام را از کارگران سختکوش ایران در منظر همگان قرار داده است.

به گزارش ایسنا، متن پیام حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی به شرح زیر است:

فرارسیدن یکم ماه می میلادی روز جهانی کارگر که امسال با ۱۲ اردیبهشت، سالروز عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عجین گردیده، را به همه تلاشگران متعهد و سختکوش عرصه آبادانی و پیشرفت کشور تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

نقش‌آفرینی مؤثر و تعیین‌کننده جامعه کارگری در مقاطع سرنوشت ساز انقلاب اسلامی، از حضور تکلیف مدارانه در دوران دفاع مقدس و تقدیم ۱۴ هزار شهید والامقام گرفته، تا مجاهدت خستگی‌ناپذیر و ایستادگی در مسیر خنثی‌سازی راهبردهای خصمانه دشمن در اعمال تحریم‌های اقتصادی و ایجاد اختلال در روند تولید، تصویر قشری انقلابی، ولایی و وفادار به نظام مقدس جمهوری اسلامی را از کارگران سختکوش ایران اسلامی در منظر همگان قرار داده است.

در این برهه حساس کنونی که با تدبیر و دوراندیشی رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای «ادام الله ظله الوارف» باورِ توان و ظرفیت‌های بی‌بدیل داخلی و خودکفایی در عرصه‌های مختلف در برابر فتنه‌های اقتصادی دشمن، به عنوان اولویتی مهم قرار گرفته، کارگران خدوم و زحمت‌کش ایران اسلامی به عنوان سنگرنشینان خط مقدم جبهه جهاد اقتصادی بیشترین نقش را در به حرکت درآوردن چرخه تولید، توسعه و پیشرفت کشور ایفا می‌نماید.

اینجانب ضمن قدردانی و پاسداشت مجاهدت و تلاش های ارزنده کارگران عزیز و خانواده های محترمشان که با همدلی، ایثار و تحمل سختی‌ها سهم برجسته ای در پیمودن مسیر عزت و استقلال ایران اسلامی بر دوش دارند، انتظار می‌رود در سالی که طبق فرمایشات مقام معظم رهبری «مدظله العالی» به سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام گرفته است، کارگران به عنوان رکن اصلی جهش تولید، کماکان با تکیه بر مبانی اعتقادی و ارزش های اسلامی و با تفکر بسیجی، روحیه جهادی و خلق آثار ماندگار، زمینه رشد و بالندگی کشورمان را در تحقق حماسه عظیم اقتصادی فراهم سازند.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دانشگاه بنگاه اقتصادی نیست/ لزوم تولید دانش کاربردی برای تبدیل به سرمایه
  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • شوراهای اسلامی برای تولید و رونق اقتصادی روستاها برنامه‌ریزی کنند
  • حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود
  • مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است
  • رفع مشکلات اقتصادی بدون مشارکت مردم ممکن نیست
  • هروی: حاکمیت باید در انتخابات ۱۴۰۴ اندکی نرمش نشان دهد /برای حل مشکلات اقتصادی، درهای کشور برای تعامل با بیرون باز شود
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد
  • معلمان روشنی بخش تاریکی دنیا هستند
  • تاکید امامان جمعه استان بر رفع مشکلات جامعه کارگری