Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@22:43:53 GMT

گرجستان محدودیت‌ ورود اتباع خارجی را لغو می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۳۸۶۰۶

گرجستان محدودیت‌ ورود اتباع خارجی را لغو می‌کند

به گزارش خبرگزاری " اسپوتنیک گرجستان " تورناوا در نشست خبری افزود: اتباع خارجی که از واکسن کرونا استفاده کرده‌اند از این پس می توانند وارد گرجستان شوند.

وی اظهار داشت، همچنین اتباع کشورهای عضو اتحادیه اروپا، سوییس، آمریکا، عربستان، امارات متحده عربی، بحرین و رژیم صهیونیستی که علیه ویروس کرونا واکسینه نشدند نیز می‌توانند وارد گرجستان شوند ولی آنها باید نتیجه منفی آزمایش PCR کووید  ۱۹، در ۷۲ ساعت اخیر را داشته و در سومین روز اقامت نتیجه تکرار آزمایش را ارائه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که دولت گرجستان از شرکت‌های هواپیمایی خواست به آن عده از اتباع خارجی که علیه کووید -۱۹ واکسینه نشدند و یا آزمایش PCR را ندارند اجازه پرواز به این کشور ندهند.

دولت تفلیس همچنین برنامه ریزی کرده است که از اول فوریه ( ۱۳ بهمن ماه ) حمل و نقل هوایی میان گرجستان و کشورهای خارجی را از سر بگیرد.

حمل و نقل هوایی از گرجستان به کشورهای خارجی و بالعکس از فروردین ماه سال جاری در رابطه با همه گیر کووید -۱۹ متوقف شده بود.

تا به حال بیش از ۲۵۶ هزار تن در گرجستان به ویروس کرونا به ثبت رسیده است که ۲۴۷ هزار نفر از آنها درمان شده و سه هزار و  ۱۴۸ نفر نیز جان خود را از دست دادند.

در ۲۴ ساعت گذشته ۶۶۹ مورد ابتلای به ویروس کرونا در گرجستان به ثبت رسید که پایین‌ترین شاخص در سه ماه اخیر در این کشور به شمار می‌رود. 

برچسب‌ها کرونا باکو گرجستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا باکو گرجستان کرونا باکو گرجستان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۸۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسریع در جمع آوری اتباع غیرمجاز در خراسان جنوبی

جلسه قرارگاه طرح ربیع استان خراسان جنوبی در راستای اجرایی نمودن طرح جمع آوری وبازگشت اتباع غیر مجاز به کشور مبداء در محل اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی برگزار گردید.

صفایی مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی با  اشاره به اینکه در سال گذشته بیش از نیمی از اتباع یاد شده از کشور خارج گردیده اند از دستگاههای مرتبط درخواست کرد تا در سال جاری طبق سنوات گذشته برنامه مدون همراه با سیر مراحل و زمانبندی چگونگی شناسایی و جمع آوری را به تفکیک شهرستان های تابعه استان را در قالب قرارگاه استانی طرح ربیع در دستور کار قرار دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • خبر مهم برای مستاجران افغانستانی
  • بازی غرب برای گرجستان: موذیانه، خطرناک و بی‌رحمانه
  • تسریع در جمع‌آوری و بازگشت اتباع خارجی غیرمجاز به کشور مبدأ
  • تاثیر مهاجرت‌ اتباع خارجی غیرمجاز بر صنف‌های شغلی
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • خبر مهم وزیر کشور درباره پذیرش اتباع جدید
  • تسریع در جمع آوری اتباع غیرمجاز در خراسان جنوبی
  • ورود انبوه اتباع غیرمجاز افغانستانی به ایران تبعاتی برای سایر اتباع مجاز دارد
  • ایران دیگر ظرفیت پذیرش اتباع افغانستانی جدید را ندارد
  • ادامه اعتراضات در تفلیس و هشدار اتحادیه اروپا