Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@14:34:18 GMT

تبیین دستاوردهای انقلاب، جهاد فی سبیل الله است

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۳۸۹۵۵

تبیین دستاوردهای انقلاب، جهاد فی سبیل الله است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردکان، حجت‌الاسلام سید اسماعیل شاکر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اردکان ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی و پرهیز از معصیت و گناه، فرارسیدن سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) را تبریک گفت و به بیان گوشه‌هایی از زندگی و فضائل آن حضرت پرداخت و بر الگوبرداری از ایشان در زندگی تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام‌جمعه اردکان در خطبه دوم با اشاره به در پیش بودن ایام‌الله دهه فجر و گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: دشمنی‌ها، کینه‌ها، جنگ‌های نظامی، اقتصادی، رسانه‌ای و وحدت همه دشمنان علیه انقلاب ملت ایران نتوانست انقلاب ما را از بین ببرد چون راه این ملت راه خدا بود و اگر ملت ما این راه را با ایمان در همان مسیر ادامه بدهد شک نکنید که پیروز همه میدان‌های آینده هم ملت ایران است.

وی بابیان اینکه فضای جدید رسانه‌ای که در این سال‌ها به وجود آمده است هم ظرفیت کم‌نظیری به دست ماست که دستاوردهای انقلاب را تبلیغ و ترویج کنیم و هم تهدیدی برای ماست، افزود: دشمنان ما از این میدان و فضای مجازی برای ناامید کردن مردم و وارونه جلوه دادن حقایقی که در این چهل‌ودو سال اتفاق افتاده است استفاده می‌کنند.

شاکر اظهار داشت: از وظایفی که همه نیروهای انقلابی و دل بستگان این نظام و انقلاب دارند تبیین خدمات این چهل‌ودو سال است، امروز تبیین دستاوردهای انقلاب و دفاع منطقی و علمی از نظام و خدمات انجام‌شده، جهاد فی سبیل الله و مصداق جهاد با زبان است.

وی با اشاره به اینکه ملاک حکومت اسلامی از دیدگاه قرآن و امامان معصوم، پیاده شدن احکام شرعی در حکومت و جامعه نیست، گفت: بلکه ملاک حکومت اسلامی علاوه بر اجرای عدالت و پیاده کردن احکام، داشتن رهبر شرعی و الهی است.

خطیب نماز جمعه اردکان در پایان با اشاره به در پیش بودن برگزاری کنگره بزرگداشت شهدا، گفت: فضای استان یزد و شهرستان اردکان معطر به عطر شهادت، ایثار و فداکاری است و کنگره بزرگداشت سرداران و شهدای شهرستان به‌زودی برگزار می‌شود لذا جا دارد که از همه دست‌اندرکاران و زحمت کشان که در این ایام تلاش کردند و خدماتی را انجام دادند تشکر و قدردانی کنم و امیدوارم که بتوانیم به‌گونه‌ای عمل کنیم که شرمنده فداکاری و ازخودگذشتگی شهدا و ایثارگران نباشیم.

انتهای پیام/ ۹۰۰۱۰

منبع: فارس

کلیدواژه: انقلاب اسلامی انقلاب جهاد اردکان نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۸۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از مربیان عقیدتی سیاسی

 

سرهنگ مهجوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و سالروز شهادت استاد مطهری از مربیان عقیدتی سیاسی، هادیان سیاسی، مدیران برتر عقیدتی نظارت ومدیران شعب عقیدتی سیاسی تجلیل شد.

آیت الله عباسی منتخب مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در این مراسم به تبیین نقش عقیدتی سیاسی در نشر ارزش‌های اسلامی و گسترش مفاهیم و اصول انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: در گام دوم انقلاب مربیان عقیدتی سیاسی برای تبیین دست آورد‌های پرشمار انقلاب بخصوص برای نسل جوان رسالت سنگینی برعهده دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • آشنایی جامه هدف بهزیستی با معیارهای انقلاب با جهاد تبیین
  • اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب تبیین و نشر داده شود
  • تبیین نگاه قرآنی رهبر معظم انقلاب را نباید در تدوین چند کتاب خلاصه کرد
  • راه مبارزه با ناامیدی جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است
  • مسئولان عملیات فرهنگی و جهاد تبیین را جدی بگیرند
  • ضرورت تعامل صنعتگران با رسانه ها برای جهش تولید
  • قدردانی از مربیان عقیدتی سیاسی
  • تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی
  • شهید مطهری مجاهد عرصه‌ جهاد تبیین بود
  • دستاوردهای سازمان اوقاف در مسیر انقلاب اسلامی است