Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، در اقدامی از سوی مردم و شورا و دهیاری روستای چم لپو چاروسا به مناسبت سالروز شهادت شهید زین الدینی در گلزار شهدا این شهید والامقام حضور پیدا کردند.

مردم و شورا و دهیاری روستا به صورت خودجوش از مادر شهید زین الدینی تقدیر کردند.

این اقدام مردم روستای چم لپو نماد عینی به مردم روستاهای است که گلزار شهدا و مادران شهیدی در روستای خود دارند اما منتظر حضور مسئوولین برای سرکشی از آنها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم روستای چم لپو امروز در میدان روستا تجمع و با در دست داشتن عکس شهید زین الدینی و سر دادن شعارها با این شهید والامقام تجدید پیمان کردند.

و سپس با حضور در گلزار شهید مردم و دهیاری روستا از این مادر والامقام تجلیل کردند تا به خانواده شهدا نشان دهند قدردان خانواده معظم شهدا هستند.

اما! موردی که نگرانی مادر شهید زینی الدینی را به همراه داشت گلزار شهیدی است که سالهای سال است به همان سالهای ابتدایی تشیع و تدفین شهید بر می گردد و از فضای گلزار شهید بسیار نگران بود.

مادر شهید زینی الدینی با بیان اینکه فرزندم را با افتخار تقدیم نظام و رهبری کردم و نسبت به ساماندهی گلزار شهید از مسئوولین گلایه دارم چرا که باید در سالهای قبل این گلزار ساماندهی میشد اما متاسفانه کم کاری شد و امیدواریم این مشکل و خواسته را برآورده کنند.

تابش دهیار چم لپو در این خصوص گفت: در چندین مورد از بنیاد شهید خواستیم تا گلزار شهید را ساماندهی کنند چرا که در سطح شهرستان کمتر گلزار شهیدی باشد که هنوز ساماندهی نشده باشد و ما امیدواریم که این گلزار شهید روستا ساماندهی شود.

وی افزود: شهیدان حق بزرگی به گردان همه ما و مسئوولین دارند و ما از مسئولین بنیاد شهید شهرستان و استان می خواهیم که این گلزار شهید را ساماندهی کنند تا آرزوی مادر شهید را برآورده کنند چرا که از این وضعیت بسیار نگران است.

آوریده از اهالی روستای چم لپو هم در  خصوص این اقدام مردم روستا گفت: اینکه ما بمانیم تا مسئوولین بیایند و از خانواده شهدا سرکشی کنند شاید یک کار اشتباه باشد و شهدا رفتند برای امنیت و آرامش همه ما و ما خود را مدیون شهدا می دانیم و در همه حال باید خدمتگذار شهدا و خانواده آنها باشیم و این اقدام ما نماد اصلی از قدردانی از خانواده شهداست.

بسیجی شهید خدادوست زین الدین فرزند حسنقلی متولد 1344 ساکن روستای چم لپو چاروسا و در تاریخ 10 بهمن 1365 در منطقه عملیاتی کربلای پنج محور شلمچه به شهادت رسید.

گفتنی است، روستای چم لپو از توابع بخش چاروسا در 65کیلومتری شهر دهدشت قرار دارد.

 

انتهای پیام/82021

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید روستا شهادت گلزار شهید مردم روستا مادر شهید شهید زین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۸۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مادر شهید «ابراهیم دادگری» در همدان آسمانی شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان،مجید صفدریان افزود: مراسم خاکسپاری حاجیه خانم عظیمی مادر شهید «دادگری» امروز چهارشنبه در آرامستان روستای قایش شهرستان رزن برگزار شد.

شهید ابراهیم دادگری در هشتم مردادماه ۱۳۴۷ در روستای قایش از توابع شهرستان رزن به دنیا آمد، پدرش فتحعلی و مادرش شایسته نام داشت. تا پایان سطح یک (اتمام لُمعتین) در حوزه علمیه درس خواند، طلبه بود و از سوی بسیج در جبهه حضور یافت.

ششم تیرماه ۱۳۶۶ با سمت فرمانده گروه رزمی لشگر ۳۲ انصارالحسین (ع) در ماووت عراق بر اثر اصابت ترکش به دست، سر و پا‌ها به شهادت رسید. مزار این شهید بزرگوار در گلزار شهدای زادگاهش قرار دارد.

محمد دادگری فرزند دیگر این بانو نیز جانباز ۲۵ درصد جبهه‌های جنگ بود.

دیگر خبرها

  • توجه جدی به جهاد تبیین و بیان دستاوردهای جوانان نخبه کشور
  • سهمیه ۲۰ هزار نفری آموزش‌وپرورش در استخدام فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد
  • مشکلات جامعه ایثارگران و خانواده شهدا مورد اهتمام قرار بگیرد
  • روستایی در مریوان که میزبان لک لک های مهاجر است + فیلم و تصاویر
  • مادر شهید «ابراهیم دادگری» در همدان آسمانی شد
  • تکریم خانواده شهدا کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
  • نامگذاری کتابخانه دانشگاه پیام نور کرمان به نام دانشجوی شهید حادثه تروریستی گلزار شهدا
  • به زودی دغدغه خانواده شهدا هرمز با احداث گلزار شهدا رفع خواهد شد
  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • قابی زیبا از طبیعت روستای تانی محله + فیلم