Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ امام جمعه بندرعباس با اشاره به شهادت یکی از مرزبانان هرمزگانی در مواجهه با قاچاقچیان در مرزهای آبی جزیره قشم گفت: باید به شدت با قاچاقچیان برخورد شود که جرات نکنند به فرزندان این مرز و بوم آسیب وارد کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، حجت الاسلام محمد عبادی زاده در خطبه‌های نماز جمعه اظهار داشت: جامعه در برابر فرائض الهی نباید بی تفاوت باشد تا با این بی تفاوتی جامعه به سمت منکرات سوق یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در ادامه با تبریک ولادت حضرت فاطمه و روز زن افزود: در این روز باید جایگاه حقیقی زن بیان شود، در اسلام زن دارای جایگاه و منزلت بسیار والایی است و نگاه بسیار خوبی به زن شده است. 

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان گفت: در کشورهای دیگر خصوصا مدعیان غربی، زن ابزار و کالا تلقی می‌شود که با شعارهای حمایت از زن آنان هیچ سنخیتی ندارد. 

وی افزود: دنیای غرب هویت واقعی زنان را لگدمال کرده است و گمان می‌کنند با دادن رتبه و منصب می‌توانند منزلت زن را به وی برگردانند. 

عبادی زاده تصریح کرد: اسلام به زن عزت داد اما مدعیان حقوق زنان از جنس زن سواستفاده کرده است، حضرت زهرا نمونه یک زن کامل اسلامی است که دارای جایگاه والایی شد و به عنوان حجت خدا بر معصومین قرار گرفت. 

امام جمعه بندرعباس در ادامه سخنان خود به فرارسیدن ایام دهه فجر اشاره کرد و گفت: تاریخ واقعی کشور ما دهه فجر انقلاب است. 

وی افزود: دهه فجر مظهر شکوه ملت ایران است، این تاریخ حقیقی کشور نباید به فراموشی سپرده شود و در حد توان دستگاه‌های مختلف این ایام را گرامی بدارند. 

عبادی‌زاده گفت: مردم استان هم در گرامیداشت ایام دهه فجر فعال باشند و منتظر اقدامات نهادهای دولتی نباشند، این امر باید به صورت خودجوش توسط مردم انقلابی انجام شود. 

وی با اشاره به اینکه در سال جاری راهپیمایی روز 22 بهمن را نخواهیم داشت اظهار داشت: باید متناسب با وضعیت کرونایی و در جهت حفظ سلامت عمومی مردم و در عین حال زنده ماندن یاد و خاطره دهه فجر برنامه‌هایی تدوین و اجرا شود. 

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان در بخش پایانی خطبه با اشاره به شهادت یک مرزبان در درگیری با قاچاقچیان در مرزهای آبی جزیره قشم، ضمن تبریک و تسلیت این شهید گفت: جای تاسف است که ما در استان هرمزگان همچنان شاهد به شهادت رسیدن نیروهای خدوم انتظامی و مرزبانی توسط قاچاقچیان هستیم. 

وی افزود: نباید به قاچاقچیان این اجازه داده شود که جرات و جسارت مقابله با نیروهای مرزبانی و انتظامی داشته باشند و مرتکب چنین جنایاتی شوند.

عبادی زاده با تاکید بر اینکه دلم برای این جوانان و نیروهای نظامی می‌سوزد که به دست قاچاقچیان به شهادت می‌رسند این در حالی است که اگر یک فرد قاچاقچی به دست عوامل مرزبانی حتی زخمی می‌شد هیاهوی فراوانی در فضای مجازی ایجاد می‌شد. 

امام جمعه بندرعباس با تاکید بر اینکه بخشی از معضل قاچاق به فراهم نشدن شرایط کار بر می‌گردد گفت: بسیاری از جوانان به علت نبود شغل مناسب به سمت قاچاق گرایش پیدا می‌کنند. 

وی تصریح کرد: اولا باید به شدت با قاچاقچیان برخورد شود که جرات نکنند به فرزندان این مرز و بوم که در حال دفاع از کیان ایران اسلامی هستند نزدیک شوند و قصد به شهادت رساندن این عزیزان را داشته باشند و در مرحله بعد نیز باید فکری اساسی برای حل مشکل فقر و بیکاری خصوصا در روستاها کرد تا شاهد تکرار این وقایع تلخ نباشیم. 

امام جمعه کرج: مسئولان جای اقدامات تبلیغاتی و رسانه‌ای به معیشت مردم فکر کنندامام جمعه گرگان: دشمنان به دنبال تحریف و فراموشی آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند‌امام جمعه یزد: درایت و شجاعت امام خمینی(ره) دنیا را در برابر انقلاب اسلامی تسلیم کرد

انتهای پیام/864/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امام جمعه بندرعباس عبادی زاده دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۹۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به مناسبت روز کارگر با حضور در سه واحد تولیدی، با اهدای گل این روز را به کارگران زحمتکش تبریک گفت.

وی بیان کرد: شما افسران صنعتی و سربازان امام زمان (عج) در این عرصه هستید و برای نایب امام زمان (عج) سربازی می‌کنید.

امام جمعه قزوین اضافه کرد: کارگران از دوران مبارزات انقلاب تا دفاع مقدس و پس از آن همیشه در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی گفت: تولید کالای با کیفیت موجب جلب اعتماد مردم، ارتقای معیشت و امنیت شغلی خود و رونق اقتصادی در کشور می‌شود.

شرکت‌های سپهر الکتریک، بهمن دیزل و کاشی الوند، سه واحد تولیدی بود که امام جمعه به مناسبت روز کارگر در آنها حضور یافت و روز کارگر را تبریک گفت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • اعلام برنامه شهادت امام صادق در آستان علی بن باقر
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس کشف شد
  • توسعه و گردشگری از اهداف اصلی شهرداری بندرعباس است
  • برخورد با متجاوزین به بیت‌المال باید بازدارنده باشد | امروز یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند