Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-30@21:04:21 GMT

اپل ارزشمندترین برند جهان شد

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۳۹۱۵۶

آفتاب‌‌نیوز :

طبق این رتبه بندی، استراتژی تنوع سازی اپل موثر واقع شده و ارزش این برند در سال گذشته ۸۷ درصد افزایش یافت. اپل با هدایت تیم کوک، مدیرعامل این شرکت فعالیتش را فراتر از آیفون توسعه بخشید و بخشهایی مانند اپل استور، آی کلود، اپل پادکست، موسیقی، تلویزیون و آرکید را تقویت کرد. این شرکت اکنون در حال برنامه ریزی برای تولید یک خودروی برقی خودران تا سال ۲۰۲۴ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پنج سال پیش آیفون دو سوم از فروش اپل را تشکیل می داد اما در سال ۲۰۲۰ تنها نیمی از فروش این شرکت بود. دیوید های، مدیرعامل برند فاینانس با اشاره به رشد و تنوع سازی اپل گفت: ما شاهد آن هستیم که این شرکت یک بار دیگر متفاوت فکر می کند. از مک به آی پاد، به آیفون، به آی پد، به اپل واچ، به خدمات اشتراکی، به بی نهایت و فراتر از آن.

تحلیلگران پیش بینی می کنند درآمد سه ماهه نخست مالی اپل با کمک فروش قوی آیفون ۱۲، بالاتر از ۱۰۰ میلیارد دلار باشد. پس از این که ارزش بازار سرمایه این شرکت در اوت گذشته از دو تریلیون دلار عبور کرد، تحلیلگران پیش بینی می کنند در ۱۲ ماه آینده به مرز سه تریلیون دلار برسد.

آمازون با ارزش ۲۵۴.۲ میلیارد دلار در رتبه دوم قرار دارد. افزایش ۱۵ درصدی ارزش برند آمازون با فروش آنلاین قوی در بحبوحه شیوع ویروس کرونا حاصل شد.

گوگل که در دوران همه گیری ویروس کرونا با نخستین کاهش درآمد روبرو شده است، در رتبه سوم قرار گرفت.

بر اساس گزارش بیزنس اینسایدر، در این بین، تسلا برند برتر در زمینه سریعترین نرخ رشد در جهان شناخته شد. در حالی که سایر خودروسازان سال گذشته با مشکلات دست و پنجه نرم می کردند، تسلا فروش قوی داشت و تحویل خودرو را افزایش داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: اپل ارزشمندترین برند جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۹۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات ۱۴۷ هزار تن انواع کالا از گمرکات مازندران

امیرجمشیدی ناظر گمرکات مازندران با اشاره به صادرات بیش از ۷۰ قلم کالا نظیر فرآورده‌های لبنی، بستنی، سیمان، مصنوعات معدنی، چوب واشیا چوبی و...، گفت فروردین ماه امسال ۱۴۷ هزار و ۴۱۷ تن کالا به ارزش ۲۳ میلیون و ۷۰۵ هزار دلار از طریق گمرکات مازندران (نوشهر، امیرآباد، ساری، فریدونکنارو آمل) به نقاط مختلف دنیا صادر شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل از نظر وزنی ۷۰ درصد و از نظر ارزشی ۹ درصد رشدرا نشان می‌دهد.

او افزود: طی فروردین ماه سال ۱۴۰۳، ۵۸۲ هزار و ۶۴۶ تن کالا به ارزش ۱۷۹ میلیون و ۳۲۹ هزار دلار بین گمرکات مازندران و شرکای تجاری آن مبادله شد.

جمشیدی در مورد مهمترین مقاصد صادراتی گمرکات مازندران، گفت: عراق با واردات ۷ هزار تن کالا به ارزش ۸ میلیون و ۵۳۶ هزار دلار اولین مقصد صادرات کالا‌های مازندران، روسیه با ۱۰۸ هزار تن به ارزش ۶ میلیون و ۴۱۶ هزاردلار، ترکمنستان با ۷ هزار تن به ارزش یک میلیون و ۲۳۰ هزار دلار، قزاقستان با ۱۴ هزارتن به ارزش یک میلیون و ۱۷۸ هزاردلار و ازبکستان با یک هزار تن به ارزش ۹۸۹ هزار دلار پنج کشوری بودند که در مجموع بیش از ۱۳۸ هزار تن کالا به ارزش ۱۸ میلیون دلار از گمرکات مازندران وارد کردند. صادرات به کشور‌های فوق ۹۴ درصد وزن و ۷۷ درصد ارزش کل صادرات گمرکات مازندران را به خود اختصاص داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • (عکس) تصویری جذاب از انبار رنو در تهران در دهه ۵۰
  • رونمایی از استراتژی آینده چری EXEED در نمایشگاه خودرو پکن
  • ۵۰ پروژه جدید به ارزش ۲۵ میلیارد دلار برای ایجاد ارزش افزوده در دستورکار وزارت نفت است/ برنامه‌ریزی برای تبدیل متانول به بنزین
  • ۵۰ پروژه جدید برای ایجاد ارزش افزوده به ارزش ۲۵ میلیارد دلار در دستورکار وزارت نفت است/ برنامه‌ریزی برای تبدیل متانول به بنزین
  • بهره‌برداری از ۷۹ پروژه نیمه‌تمام به ارزش ۱۶ میلیارد دلار در ۱۴۰۳/ تولید نفت و گاز ایران امسال جهش خواهد داشت
  • نتایح سفر ایلان ماسک به چین؛ ارزش سهام تسلا ۶ درصد رشد کرد
  • صادرات بیش از ۱۴۷ هزار تن کالا از گمرکات مازندران
  • صادرات ۱۴۷ هزار تن انواع کالا از گمرکات مازندران
  • بهترین تلویزیون های ساخت داخل و با گارانتی
  • صادرات ۷۰ قلم کالا از مازندران