Web Analytics Made Easy - Statcounter

تمرین امروز پرسپولیس از ساعت 15:00 آغاز شد.

قبل از تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس جلسه آنالیز ماشین سازی برگزار شد.

 به گزارش طرفداری، آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پیش از بازی با ماشین سازی را از ساعت 15 امروز، در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد .

*پیش از شروع تمرین جلسه فنی برای بررسی تیم حریف و برنامه بازی سرخپوشان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*تمرین هم با گرم کردن آغاز شد و آقا وسط، پاسکاری‌ها، مرور برنامه‌های تاکتیکی و فوتبال هدفمند از جمله بخش‌های تمرین امروز بود.

*این تمرین که فقط کنعانی‌زادگان در جریان آن بازیکنان را همراهی نکرد، یک ساعت به طول انجامید و پس از آن اعضای تیم برای اردوی پیش از بازی راهی هتل شدند.

*حمید مطهری، مربی تیم پرسپولیس در این تمرین مانند روزهای قبل غایب بود. البته وی با بهتر شدن حال خود در نشست خبری قبل از دیدار با ماشین سازی شرکت کرد.

*دو تیم پرسپولیس و ماشین‌سازی تبریز، فردا شنبه از ساعت 16 و 55 دقیقه در چارچوب دیدارهای هفته سیزدهم در ورزشگاه آزادی به میدان خواهند رفت.

اخبار داغ 

مهدی مهدوی کیا: واکسن بین المللی حق مردم ماست، واکسن بخرید مهدی طارمی در ترکیب منتخب ماه ژانویه لیگ پرتغال / عکس ناگفته ها از علت فوت مهرداد میناوند / پزشک او چه گفت؟ + فیلم تتلو تصویر بدون لباس خواهر و مادرش را تتو کرد + عکس با مصدومیت جوئل ماتیپ، لیورپول احتمالا یک مدافع میانی به خدمت می گیرد در صورت معاوضه ژکو و سانچز، اینتر احتمالا ادر مارتینز را باز می گرداند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۹۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشتی‌کنان، چند ساعت قبل از عجیب‌ترین فوتبال!

به گزارش "ورزش سه"، آنجایی که تقابل های قبلی را تیم های مجتبی حسینی با پرسپولیس را با دقت تماشا کرده بودند، حتما از برخورد سرد این سرمربی با افشین پیروانی قبل از هرکدام از بازی‌ها با خبر هستند.

حسینی و پیروانی که کدورتی از گذشته همراه خود دارند، در بازی گذشته آلومینیوم و پرسپولیس هم قبل از بازی هنگام خوش و بش نیمکت نشینان دو تیم از کنار هم به سردی رد شدند و همین موضوع سوژه شده بود.

قبل از بازی امروز پرسپولیس و آلومینیوم در اراک اما آنها برخورد گرمی با هم داشتند. حسینی و پیروانی کدورت‌های قدیمی را کنار گذاشتند و با لبخند و در حالی که همدیگر را در آغوش کشیده بودند، مقابل دوربین عکاسان ایستادند تا نشان بدهند مشکل خاصی با هم ندارند و به نوعی قبل از نبرد جذاب عصر جمعه یک آشتی‌کنان جذاب را شاهد باشیم.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • خاص‌ترین هوادار فوتبال در تمرین استقلال | هدیه نکونام به این هوادار خاص | تصاویر
  • آشتی‌کنان، چند ساعت قبل از عجیب‌ترین فوتبال!
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد
  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - آلومینیوم در جام حذفی
  • آماده‌باش شاگردان اوسمار برای نبرد یک‌هشتم
  • سرخپوشان بعد از تمرین راهی اراک شدند
  • آماده‌باش شاگردان اوسمار برای نبرد یک‌هشتم/ پرسپولیس راهی اراک شد
  • نوه امام خمینی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود
  • نوه امام خمینی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود /یک مورخ باید شجاع باشد و از پروپاگاندای رسانه‌ای نترسد