Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-02@16:28:57 GMT

روایت زندگی تیمسار فلاحی در رادیو نمایش

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۳۹۲۵۱

روایت زندگی تیمسار فلاحی در رادیو نمایش

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، ژاله محمدعلی ضمن اعلام این مطلب افزود: «ناجی کردستان» فضاسازی متنوع و گوناگونی دارد، برای اولین بار در تهیه یک سریال رادیویی افکت سقوط هواپیما با تلفیق چندین صدای دیگر در هم ادغام شده تا فضا برای شنوندگان باورپذیر شود.

برجسته‌ترین نظامی ارتشی ۱۰۰ سال اخیر ایران کیست؟

وی افزود: از طرفی دیگر معمولا در تولید یک سریال از یک موسیقی خاص استفاده می شود اما در این کار، به دلیل قرار گرفتن اشخاص در موقعیت های گوناگون از چندین موسیقی متفاوت استفاده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سریال رادیویی « ناجی کردستان » به سفارش رادیو معارف در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده است که به زندگی تیمسار شهید ولی الله فلاحی می پردازد.

در این مجموعه رادیویی بهادر ابراهیمی در نقش کودکی، شهریار حمزیان در نقش جوانی و مجید حمزه در نقش بزرگسالی شهید فلاحی به ایفای نقش پرداخته اند و رامین پورایمان، عباس توفیقی،احمد گنجی، معصومه عزیز محمدی ، فریده دریامج ، حمید یزدانی ، سیدمجتبی طباطبایی، میرطاهرمظلومی و محمد مجد زاده نیز از دیگر بازیگران آن هستند.

«ناجی کردستان» به نویسندگی حکیمه فرهنگ مهر، تهیه کنندگی ژاله محمد علی، کارگردانی میرطاهر مظلومی، گویندگی بهناز بستان دوست، صدابرداری جعفر جودتی، افکتوری محمدرضا قبادی فر از روز شنبه یازدهم بهمن ماه، ساعت ۱۷:۱۵ دقیقه از رادیو نمایش پخش می شود و ساعت ۱:۴۵ دقیقه نیز به روی آنتن رادیو معارف می رود.

کد خبر 581916 برچسب‌ها تئاتر - نمایش رادیویی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: تئاتر نمایش رادیویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۹۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسعود اسکویی تا آخرین نفس در رادیو ورزش به عشق مخاطبان زندگی کرد

معاون صدا در پی درگذشت مسعود اسکویی گفت: مسعود اسکویی، شاگردان بسیاری را برای صدا تربیت کرد و عمر پربرکت خود را وقف خدمت به مردم و انعکاس شور و هیجان رویدادهای ورزشی به مخاطبان رادیو کرد.

به گزارش ایسنا، پیام تسلیت علی بخشی‌زاده، معاون صدا در پی درگذشت مسعود اسکویی گوینده پیشکسوت رادیو به شرح زیر است:

«هوالباقی

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ
با نهایت تأسف و تأثر درگذشت شادروان «استاد مسعود اسکویی» پیشکسوت گرانقدر عرصه رادیو و گوینده نام آشنا و صدای ماندگار رادیو ورزش را به جامعه رسانه و ورزش کشور تسلیت عرض می‌کنم.

مرحوم مسعود اسکویی عزیز که عمر پربرکت خود را وقف خدمت به مردم و انعکاس شور و هیجان رویدادهای ورزشی به مخاطبان رادیو کرد، با صدایی گرم و گیرا و لحنی صمیمی و به‌یادماندنی، خاطرات ماندگاری را در اذهان شنوندگان به یادگار گذاشت.

تعهد، اخلاق حرفه‌ای، شور و اشتیاق وصف‌ناپذیر ایشان به ورزش و عشق بی‌حد و مرز به رادیو، الگویی ارزشمند برای نسل‌های آینده گویندگان و اهالی رسانه خواهد بود.
درگذشت این گوینده پیشکسوت و پرتلاش ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر برای جامعه رسانه و ورزش کشور است. از خداوند متعال برای ایشان رحمت واسعه و علو درجات و برای خانواده محترم، صبر و شکیبایی آرزومندیم.

او تا آخرین نفس در رادیو ورزش به عشق مخاطبان زندگی کرد و یاد و خاطره او همواره در قلب‌هایمان زنده خواهد ماند.

علی بخشی زاده
معاون صدای رسانه ملی»

در این زمینه بخوانید:

صدای مسعود اسکویی را بشنوید/ گزارشگری که امروز درگذشت

به گزارش ایسنا، مسعود اسکویی، گوینده و مجری کارشناس پیشکسوت شبکه رادیویی ورزش که چندی پیش به دلیل شکستگی ناحیه لگن و پا در بیمارستان بستری بود، صبح امروز (١٢ اردیبهشت) در بیمارستان دار فانی را وداع گفت.

انتهای پیام  

دیگر خبرها

  • این صدا سال‌ها در رادیو درخشید/ یک نکته درباره «حشاشین»
  • یک برنامه رادیویی مرا به زندگی برگرداند
  • ماجرای پاکت قهوه‌ای پول چیست؟/ دارودسته باعث پیشرفت آدم‌ها است!
  • زنده یاد اسکویی و روایت ورود به رادیو
  • رادیو انعکاس‌دهنده صدای مردم است
  • مسعود اسکویی تا آخرین نفس در رادیو ورزش به عشق مخاطبان زندگی کرد
  • روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش آموزان
  • روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش اموزان
  • ر ادیو تمام قد به احترام معلمان ایستاده
  • چگونه سرنوشت یک نوجوان تغییر کرد/ پاهای هوتن شکیبا در بتن!