Web Analytics Made Easy - Statcounter

بایرن مونیخ می خواهد شکست سنگین دور رفت مقابل هوفنهایم را جبران کند

در هفته نوزدهم فصل 21-2020 بوندسلیگا آلمان، تیم های بایرن مونیخ و هوفنهایم مقابل یکدیگر قرار می گیرند. نگاهی داریم به آمار و اطلاعات مربوط به بازی بایرن مونیخ و هوفنهایم:

اطلاعات بازی بایرن مونیخ و هوفنهایم تاریخ برگزاری: شنبه، 11 بهمن 1399 (29 ژانویه 2021) ساعت برگزاری: 18:00 به وقت تهران مکان برگزاری: آلیانتس آرنا، مونیخ بررسی وضعیت تیم های بایرن مونیخ و هوفنهایم بایرن مونیخ ثبات را به اردوی خود بازگردانده و آن ها دوباره با کلین شیت پیروز می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
بایرنی ها که خیال شان حالا از صدرنشینی راحت است، جام باشگاه های جهان را پیش رو دارند و می خواهند با کسب پیروزی مقابل هوفنهایم و هرتابرلین، راهی قطر شوند. بایرن مونیخ البته با بدشانسی روبرو شده و دو هافبک خود را به خاطر کرونا از دست داده و البته کورنتن تولیسو هم مصدوم است. به همین دلیل فلیک احتمالا از زوج روکا و کیمیش در خط هافبک استفاده خواهد کرد. با این حال، بایرن مونیخ می خواهد از هوفنهایم که وضعیت این روزهایش زیر نظر سباستین هونس نسبت به فصل گذشته چندان جالب نیست، انتقام بگیرد. بایرن مونیخ می خواهد شکست دور رفت با نتیجه 4-1 را جبران کند و آن ها با وجود داشتن غایبان مهم در خط هافبک، بازهم قدرت لازم برای این کار را دارند. 

کنفرانس خبری سرمربی بایرن مونیخ

هانسی فلیک: غایبان مهمی در خط هافبک داریم اما کیمیش قوی تر از قبل برگشته است

ترکیب احتمالی بایرن مونیخ و هوفنهایم

بایرن مونیخ (1-3-2-4): نویر | زوله، بواتنگ، آلابا، دیویس | کیمیش، مارک روکا | گنابری، مولر، کومان | لواندوفسکی

هوفنهایم (2-5-3): بائومن | آدامز، نوردوایت، پوش | گاچینوویچ، رودی، ساماسکو، بائومگارتنر، جان | ببو، کراماریچ

غایبان  بایرن مونیخ و هوفنهایم

بایرن مونیخ: الکساندر نوبل، تانگی نیانزو، کورنتن تولیسو (مصدوم) لئون گورتسکا، خاوی مارتینز (ابتلا به کرونا)

هوفنهایم: کوین آکپوگوما، آرمین بیچاکچیچ، دنیس گیگر، بنجامین هوبنر، رایان سسنیون، کوستاس استافیلیدیس (مصدوم) فلوریان گریلیش، روبرت اسکوف، کوین فوگت (احتمالی)

جایگاه  بایرن مونیخ و هوفنهایم در جدول رده تیم برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتیاز 1 بایرن مونیخ 13 3 2 53 25 28 42 11 هوفنهایم 6 4 8 28 30 2- 22 رویارویی های پیشین بایرن مونیخ و هوفنهایم

 

چهار برد بایرن مونیخ و دو برد هوفنهایم، حاصل کار دو تیم در شش رویارویی اخیر بوده است بهترین بازیکنان بایرن مونیخ و هوفنهایم از نگاه آمار تیم بهترین بازیکن بهترین گلزن بهترین گل ساز بایرن مونیخ روبرت لواندوفسکی (8.03) روبرت لواندوفسکی (23) توماس مولر و یوسوا کیمیش (9) هوفنهایم آندری کراماریچ (7.34) آندری کراماریچ (12) ایهلاس ببو، کریستوف باومگارتنر (3) نکات آماری بازی بایرن مونیخ و هوفنهایم بایرن مونیخ 12 بازی از 14 بازی خانگی اخیرش را برده است هوفنهایم در 3 دیدار اخیرش کلین شیت کرده است بایرن مونیخ در 13 بازی از 14 بازی اخیر خانگی اش مقابل هوفنهایم شکست نخورده است پیش بینی هواسکورد

بایرن مونیخ 1-1 هوفنهایم

اخبار داغ 

مهدی مهدوی کیا: واکسن بین المللی حق مردم ماست، واکسن بخرید مهدی طارمی در ترکیب منتخب ماه ژانویه لیگ پرتغال / عکس ناگفته ها از علت فوت مهرداد میناوند / پزشک او چه گفت؟ + فیلم تتلو تصویر بدون لباس خواهر و مادرش را تتو کرد + عکس با مصدومیت جوئل ماتیپ، لیورپول احتمالا یک مدافع میانی به خدمت می گیرد در صورت معاوضه ژکو و سانچز، اینتر احتمالا ادر مارتینز را باز می گرداند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: هوفنهایم بایرن مونیخ بایرن مونیخ خط هافبک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۹۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) خلاصه بازی اشتوتگارت ۳ - ۱ بایرن مونیخ؛ افتضاح قبل از بازی با رئال مادرید

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

tags # بایرن مونیخ ، بوندسلیگا آلمان سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • (عکس) پیراهن زیبای بایرن مونیخ برای فصل آینده
  • رونمایی رسمی از پیراهن جدید بایرن مونیخ + عکس
  • نویر: باید در مادرید رئال را بکشیم!
  • مویس در تشریح علت افت وست هم: ما دیگر رایس، بهترین هافبک کشور را در اختیار نداریم
  • رئال با ۳گل برد، بایرن با ۳گل باخت!
  • تاکید رئیس بایرن: توخل فصل بعد نیست
  • خلاصه بازی اشتوتگارت 3-1 بایرن مونیخ (بوندس لیگا آلمان 2023/24)
  • (ویدئو) خلاصه بازی اشتوتگارت ۳ - ۱ بایرن مونیخ؛ افتضاح قبل از بازی با رئال مادرید
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ و اشتوتگارت + فیلم
  • ستاره کره‌ای بعد از پنج سال از بایرن انتقام گرفت! ‏