Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، روابط عمومی آموزش و پرورش روز جمعه به نقل از علیمراد کرمی افزود: اگر چه با توجه به شرایط کرونا، مدرسه‌ها به شیوه مجازی فعالیت داشته اند اما تاکید بر این شیوه، دانش آموزان را با آسیب‌های جدی روبرو کرده است به همین دلیل مجوز آموزش‌های حضوری صادر شد.

وی ادامه داد: تا کنون ۲۷.۲ درصد دانش آموزان پایه اول و ۲۲ درصد دانش آموزان پایه دوم ابتدایی در سراسر استان، آموزش‌های خود را به شیوه حضوری ادامه می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرمی افزود: همچنین ۲۵ درصد از دانش آموزان مدرسه‌های کمتر از ۵۰ نفر در همه دوره‌های تحصیلی، به شیوه حضوری تشکیل شده است.

وی اظهار کرد: همچنین ۲۱.۲ درصد از گروه دانش آموزان و هنرآموزان هنرستان فنی و حرفه ای و کاردانش درس‌های عملی خود را به شیوه حضوری و سایر درس‌ها را با آموزش مجازی فرا گرفته اند.

کرمی ادامه داد: مدیران مدرسه‌ها با تشکیل گروه‌های ۱۰ نفره تلاش کرده اند شرایط لازم برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را فراهم کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: مخالفت اولیا و محدودیت فضا برای فاصله گذاری اجتماعی مهمترین دلیل برای حضور نیافتن دانش آموزان در مدرسه‌ها است.

کرمی با بیان اینکه سلامت دانش آموزان خط قرمز آموزش و پرورش است، عنوان کرد: به خانواده‌ها اطمینان می‌دهیم که تمام تلاش خود را برای ایجاد محیطی امن و سالم در مدارسی که شرایط لازم دارند، فراهم شود.

برچسب‌ها بوشهر ویروس کرونا تعطیلی مدارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر ویروس کرونا تعطیلی مدارس بوشهر ویروس کرونا تعطیلی مدارس اخبار کنکور دانش آموزان مدرسه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۹۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخدام بیش از هزار و ۵۰۰ معلم در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، آقای امیریان در شواری آموزش و پرورش افزود: امسال علاوه بر دانش آموزان پایه دوازدهم امتحان دانش آموزان پایه دهم و یازدهم هم نهایی است.
وی گفت: حدود ۴۲ هزار دانش آموز در این سه پایه امتحان نهایی دارند که برای فراهم شدن فضای امتحان، همکاری و همراهی دستگاه‌های مختلف استان لازم است.
برگزاری همایش خیرین مدرسه ساز در اردیبهشت ماه و توجه به مشارکت‌های مردمی در ساخت و ساز و زیباسازی مدارس مباحث دیگری بود که در شورای آموزش و پرورش به آن پرداخته شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت
  • سال گذشته ۱۹۷ کلاس درس تحویل دانش آموزان گلستانی شد
  • کلاس‌های مدارس ابتدایی استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه دایر است
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت
  • استخدام بیش از هزار و ۵۰۰ معلم در چهارمحال و بختیاری
  • مسابقات فوتسال دانش آموزان ابتدایی جنوب فارس
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • تحویل ۷۰ کلاس درس به دانش آموزان دشت آزادگان و هویزه
  • ۴۲ مدرسه در شهرستان گناباد بازسازی شد