Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-28@03:33:26 GMT

مَس‌سلیمو کابوس دروازه‌بان استقلال شد!

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۳۹۴۳۳

مَس‌سلیمو کابوس دروازه‌بان استقلال شد!

عصرایران؛ احسان محمدی- صدرنشینی جدول، زدن دو توپ به تیر دروازه حریف، مالکیت توپ بالا، تحت فشار قرار دادن میزبان و کسب یک امتیاز از مسجدسلیمان شهری که معمولاً میزبانی سخت‌گیر در بذل و بخشش امتیاز به مهمان‌هاست قاعدتاً نباید اتفاق بدی باشد اما محمود فکری و کادر فنی او یک بار دیگر زیر فشار قرار گرفتند.

همه چیز قبل از سوت آغاز بازی شروع شد وقتی که در ترکیب نام سیدحسین حسینی به عنوان جایگزین رشید مظاهری آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رشید دروازه‌بانی است که در صدرنشینی استقلال نقشی کلیدی دارد. حسینی دروازه‌بان گمنامی نیست، اتفاقاً در چندسال گذشته با قهر و آشتی و فعالیت‌های اینستاگرامی خوب حاشیه ساخت، البته عملکردش درون دروازه هم بد نبوده. او با مهار پنالتی احمد نوراللهی در دیدار پای فینال جام‌حذفی فصل پیش، هم باعث شکست پرسپولیس شد، هم آبی‌ها را به فینال برد.

اما فوتبال ورزش بی‌رحمی است. یک ضربه کرنر از نیما انتظاری روی دروازه استقلال، در حالیکه هیچکس مزاحم سیدحسین حسینی نشده بود توی دروازه رفت! مهار حسینی بد و ناشیانه بود. گل به خودی ثبت شد تا کسانی با شیطنت در توئیتر بنویسید: سیدحسین حسینی هم گل زد ولی آرمان رمضانی نه!

ریتم بازی در نیمه اول سریع بود. دو تیم جسورانه بازی کردند، استقلال حتی به گل رسید اما داور آفساید اعلام کرد و صحنه آهسته با نمایش درنیامد تا درستی یا خطا بودن این تصمیم را ببینیم. تصویربرداری لیگ‌برتر کماکان فاجعه است. سیدحسین حسینی در ادامه مهدی قائدی را صاحب موقعیت کرد اما ضربه باشوی استقلال به تیر خورد تا نیمه اول تحت تاثیر این خطا قرار بگیرد.

در نیمه دوم این بار تیر دروازه به کمک حسینی آمد تا گل نخورد، استقلالی‌ها اما حریف را درون زمین خود متوقف کردند و بالاخره وریا غفوری روی سانتر بابک مرادی بازیکن تعویضی استقلال به گل رسید. بابک که بازیکن خوش تکنیکی است یک بار به تیر کوبید و فرشید اسماعیلی هم این کار را کرد تا بازی با نتیجه مساوی 1-1 به پایان برسد.

یک تساوی توام با بدشانسی در مسابقه‌ای که بخشی از هواداران استقلال هدر دادن امتیازات را به پای فکری و تیم فنی او نوشتند گرچه بازی فداکارانه نفت مسجد سلیمان با سید مجتبی حسینی را نباید نادیده گرفت اما این تساوی باعث شد تا صدرنشینی آنها توسط سپاهان و صنعت نفت مورد تهدید قرار بگیرد. شاگردان نویدکیا در اصفهان میزبان شهرخودرو هستند و نفت آبادان باید به مصاف مس رفسنجان برود.

چهره شادمان روز اول هفته سیزدهم رحمان رضایی بود. او که روی نوار اشتباهات داوری و بدشانسی قدم می‌زد این بار در قائمشهر و در حالیکه تیمش 45 دقیقه 10 نفره بازی کرد موفق شد 3-2 نساجی را شکست دهد. تیمی که دومین شکست متوالی‌اش را با مجید جلالی دشت کرد. نساجی که هفته اول در صدر بود حالا در رده پانزدهم جدول ایستاده است.

گل‌گهر سیرجان هم با یک گل توانست در خانه سایپا را شکست دهد تا بعد از هفته‌ها یک برد شیرین را کسب کند و به رتبه پنجم جدول بپرد.

در دیدارهای فردا تراکتور در تبریز میزبان آلومینیوم اراک است، فولاد در خانه از پیکان میزبانی می‌کند و پرسپولیس به مصاف تیم قعرجدولی ماشین‌سازی تبریز می‌رود. تیمی که از بازی گذشته خودش فقط 4 امتیاز کسب کرده برای قرمزها یک لقمه خوشمره می‌شود یا یک استخوان گلوگیر؟

بیشتر بخوانید: آلومینیوم اراک ترمز پرسپولیس را کشید گوشی بی‌سیم داوران فوتبال ایران دکوری است؟ سایپا، صدر را به کام استقلال تلخ کرد ناراضی جدید از پرسپولیس جدا می‌شود؟ «مسعود شجاعی» و توصیه «دیگو سیمئونه» لینک کوتاه: asriran.com/003DmR

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: سیدحسین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۹۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلومینیوم کابوس پرسپولیس «اوسمار» / آمار خوب شاگردان حسینی

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال آلومینیوم روز جمعه ۷ اردیبهشت و در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از تیم پرسپولیس میزبانی کرد که این دیدار در وقت‌های قانونی و اضافه با نتیجه پُر گل ۴ بر ۴ به پایان رسید تا علاوه بر ثبت پُرگل ترین تساوی تاریخ پرسپولیس، پیروز بازی در ضربات پنالتی مشخص شود. در پنالتی‌ها هم احمد گوهری دروازه آلومینیوم درخشش خوبی داشت و توانست دو ضربه دانیال اسماعیلی فر و وحید امیری را مهار کند در مقابل آلومینیومی‌ها تنها یک ضربه خود را از دست دادند تا در مجموع این تیم با نتیجه ۶ بر ۵ راهی مرحله یک چهار نهایی شود.

در ۳ فصل اخیر پرسپولیس و آلومینیوم دو بار به مصاف هم رفتند که هر دو پیروزی از آن تیم آلومینیوم بود و سرخ‌ها به ترتیب در مراحل نیمه نهایی و یک هشتم نهایی توسط نماینده استان مرکزی از جام حذفی کنار رفتند.

نکته جالب دیگر این است که «اوسمار ویه‌را» سرمربی برزیلی پرسپولیس در لیگ برتر و در هفته شانزدهم نیز در اراک مغلوب آلومینیوم شد و حالا دومین شکست خود را برابر این تیم تجربه کرد. پرسپولیس که با هدایت اوسمار نتایج خیلی خوبی را به دست آورده است در مجموع دیدارهای نیم فصل دوم و جام حذفی ۷ بار دروازه خود را باز شده دیده که آمار تیم آلومینیوم از این ۷ گل، ۵ گل بوده است.

طبق اعلام سایت‌های آماری پرسپولیس در این بازی به جز امید گل در ضربات ایستگاهی که از آلومینیوم بهتر بود در سایر موارد آمار ضعیف‌تری نسبت به میزبان خود داشته است.

امید به گل

آلومینیوم ۵۵/‌‬ ۱ - پرسپولیس ۲۳/‌‬ ۱

امید گل در جریان بازی

آلومینیوم ۱۹/‌‬ ۱ - پرسپولیس ۷۰/‌‬ ۰

امید گل در ضربات ایستگاهی

آلومینیوم ۳۶/‌‬ ۰ - پرسپولیس ۵۳/‌‬ ۰

مجموع شوت (اعداد داخل پرانتز شوت‌های در چهارچوب است)

آلومینیوم ۲۲ (۱۰) - پرسپولیس ۱۳ (۷)

مالکیت توپ

آلومینیوم %۵۳ - پرسپولیس %۴۷

کد خبر 6089456

دیگر خبرها

  • (عکس) حسین حسینی به جانشینش در استقلال؛ مطمئنم که می‌درخشی
  • حمایت بازیکن استقلال از جانشینش؛ از تو مطمئنم + عکس
  • اعتراض استقلال به محرومیت سیدحسین حسینی
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت سیدحسین حسینی در کمیته استیناف
  • آلومینیوم کابوس پرسپولیس «اوسمار» / آمار خوب شاگردان حسینی
  • تیم حسینی کابوس تیم های سخت لیگ
  • فرجام‌خواهی بی‌ثمر استقلال؛ محرومیت حسینی بخشیده نمی‌شود!
  • گلر استقلالی با دستکش سیدحسین مقابل سپاهان
  • (عکس) تمرینات ویژه سیدحسین حسینی در کنار دخترش
  • قابی زیبا از سیدحسین حسینی کنار دخترش؛ یار همیشگی! + عکس