Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@07:43:41 GMT

۹۳ پروژه در بانه به بهره برداری می‌رسد

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۳۹۵۸۵

۹۳ پروژه در بانه به بهره برداری می‌رسد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، اسماعیل رستم پور فرماندار بانه با تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر اظهار داشت: امسال به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ۹۳ پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان بانه با اعتبار ۶۸۰ میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه با اجرای پروژه‌های صنتعی برای ۳۶۷ نفر اشتغال ایجاد شده افزود: مهمترین پروژه‌های صنعتی شامل ۲ واحد مونتاژ لوازم خانگی با تنوع تولید ۲۰ و ۱۵ قلم کالا، لامپ‌های ال‌ای دی، چسب برق و چراغ تزئینی ریسه، سفره یک بار مصرف و مونتاژ کولر گازی است که در شهرک صنعتی احداث شده است.

رستم پور گفت: پروژه‌های شاخص شهرستان شامل ۱۷ طرح مخابراتی، ۱۴ طرح برق رسانی، ۲ طرح آموزشی، چهار طرح بنیاد مسکن و چهار طرح جهاد کشاورزی است.

او یادآور شد: در حوزه گاز رسانی نیز ۱۵ پروژه شامل گازرسانی به شهرک آزادپور و بهداشت، گاز رسانی به روستای بیاندره و کوخ‌های اطراف این روستا و گاز رسانی به چند طرح صنعتی به بهره برداری میرسد.

فرماندار بانه اظهار داشت: به مناسبت آغاز چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان بانه ۱۶۶ برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی برنامه ریزی شده که به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا این برنامه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دهه فجر پروژه های عمرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۹۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از راه آهن افغان ترانس در ۲۰۲۷

جسوربیک چوریف، معاون وزارت حمل‌ونقل ازبکستان اظهارداشت انتظار می‌رود پروژه راه‌آهن «افغان ترانس» تا پایان سال ۲۰۲۷ تکمیل شود.

چوریف در جریان سومین نشست سرمایه گذاری بین المللی تاشکند، گفت: «این پروژه به اتصال سه کشور ازبکستان، افغانستان و پاکستان کمک خواهد کرد. راه‌آهن نقش مهمی در ایجاد دهلیز ترانسپورتی اوراسیا ایفا خواهد کرد. در نتیجه کشورهای آسیای مرکزی به یک بندر اقیانوس هند دسترسی خواهند داشت.»

وی تصریح کرد: این راه‌آهن زمان انتقال کالا را از ۳۵ روز به ۵ روز و هزینه انتقال کالاها را حداقل ۴۰ درصد کاهش می‌دهد.

این درحالیست که امروز هیأت تجاری و اقتصادی ترکمنستان با هدف بررسی شرایط افزایش تجارت میان ترکمنستان و افغانستان وارد هرات شد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌رضوی
  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • صدور مجوز بهره‌برداری شهرک صنعتی شماره ۲ زرند پس از ۱۷ سال انتظار
  • بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران
  • پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری است
  • پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال به بهره‌برداری رسید
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره برداری از راه آهن افغان ترانس در ۲۰۲۷